Zvezda filma Elvis, Austin Butler, globalni je ambasador inovativnog mirisa Myslf, koji donosi moderan pogled na muževnost.
Sve popularniji glumac, višestruki dobitnik nagrada za glavnu ulogu u filmu Elvis, zaštitno je lice kampanje za najnoviji YLS parfem nazvan Myslf. Butler je oličenje mnogih kvaliteta koja Myslf zastupa: osećajnost, autentičnost, samouverenost, prstupačnost, složenost. Sve su to epiteti koji opisuju savremeni pogled na muževnost, smatraju stručnjaci iz YSL.
Zvezda u usponu, Butler je sarađivao sa nekim od najprestižnijih reditelja današnjice – Quentinom Tarantinom, Buzom Luhrmannom, Jimom Jarmuschem, a sada i Jeffom Nicholsom i Denisom Villeneuvom za predstojeće filmove Bikeriders i Dina: Drugi deo. Njegov nastup u filmu Elvis, za koji je nominovan i za Oskara, u punom sjaju je pokazao njegov umetnički talenat i glumački kapacitet da prikaže složen, ubedljiv lik. Tri godine napornog rada na ovom filmu donele su mu, pored pomenute nominacije za Oskara, Zlatni globus i BAFTA nagradu za najboljeg glumca.
„Austin u potpunosti prihvata različite aspekte sopstvene ličnosti. Osetljiv i autentičan. Samouveren, ali pristupačan. Bez poze, a opet složen“, smatra marketinški tim ovog brenda. Prema YSL-u, niko ne bi mogao iskrenije da otelotvori novi Myslf miris.
„U potrazi za figurom koja bi otelotvorila viziju nove muškosti, smatramo da nije postojao bolji izbor od Austina Butlera“, rekao je međunarodni generalni direktor YSL Beauty Stephan Bezy. „I kao umetnik i kao osoba, on otelotvoruje vrednosti koje naš brend izražava kroz Myslf”.
„Počastvovan sam pozivom da se pridružim YSL Beauty porodici,“ podelio je Austin Butler u zvaničnom saopštenju. „Razgovarao sam s ljudima koji su lično poznavali gospodina Yvesa Saint Laurenta i saznao da se nije uklapao u šablone. Bio je buntovnik i to mi se sviđa kod njega. Osećam se privilegovanim što sam dobio mogućnost da prenosim njegovo nasleđe.”
Kao prvi drvenasto-cvetni miris iz YSL Beauty laboratorija, Myslf je neka vrsta statusnog simbola za ovaj brend. U gornjim notama je akord citrusa, srednje note donose arome cveta narandže, a kako dan odmiče, sve se više otvaraju senzualne drvene donje note.
Kampanjske fotografije, koje je snimio njujorški fotograf Gray Sorrenti objavljene su 8. avgusta, a video koji će pratiti kampanju očekuje se 22. avgusta. Snimila ga je rediteljka Julia Ducournau, dobitnica Zlatne palme.
Foto: Gray Sorrenti za YSL Beauty