„Timothée Chalamet je oličenje onoga što Chanel želi u sledećem poglavlju razvoja parfema Bleu de Chanel: on je čovek koji ne pristaje na uobičajena ograničenja i gleda dalje od onoga što je vidljivo“, piše u saopštenju čuvene modne kuće.
Meteorski uspon Timothéeja Chalameta, do međunarodnih priznanja i svetske slave, počeo je filmom o odrastanju Zovi me imenom svojim, snimljenim prema istoimenom romanu Andrea Acimana, a u režiji Luce Guadagnina (Call My By Your Name, 2017). Njegov razoružavajući, magnetski privlačan portret 17-godišnjeg Elia, doneo mu je nominaciju za Oskara u kategoriji za glavnu mušku ulogu i mesto u istoriji kao trećeg najmlađeg nominovanog glumca u toj kategoriji — među mnogim drugim globalnim priznanjima.
Za kratko vreme, Timothée Chalamet je sakupio zapanjujuće bogat rezime veoma raznovrsnih uloga, radeći sa najcenjenijim holivudskim rediteljima – Interstellar Christophera Nolana, Lady Bird i Little Women Grete Gerwig, Beautiful Boy Felixa Van Groeningena , A Rainy Day in New York Woodyja Allena, The French Dispatch Wesa Andersona, Don’t Look Up Adama McKaya, blokbaster Denisa Villeneuvea Dina i najnovije ostvarenje Bones and All za koje režiju potpisuje Guadagnino. Kasnije ove godine, ponoviće glavnu ulogu u dugo očekivanom nastavku Dina: Drugi deo, a takođe će i uteloviti istoimeni lik u Wonki, filmskom muzičkom prednastavku romana Roalda Dahla iz 1964. Čarli i fabrika čokolade. Glumiće i Boba Dilana u filmu A Complete Unknown Jamesa Mangolda, koji počinje da se snima ovog leta.
Kampanja Bleu de Chanel za Timothéeja Chalameta ne označava samo prvu saradnju sa Chanelom, već je to i njegova prva uloga zvaničnog zaštitnog lica bilo koje modne ili kozmetičke kuće. „Razbijajući predrasude o muškim parfemima, predstojeća kampanja označiće prekretnicu za Timothéeja Chalameta, kao i za kuću Chanel, istovremeno otvarajući novu eru kako za njega, tako i za nasleđe parfema Bleu de Chanel“, ističu iz Chanela.
Reklamna kampanja Bleu de Chanel sa Timothéejem Chalametom u glavnoj ulozi, koju potpisuje reditelj Mario Sorrenti, biće objavljena u junu 2023. godine, nakon čega će na jesen biti objavljen film za kampanju u režiji Martina Scorsesea.