Timothée Chalamet je novo zaštitno lice parfema BLEU DE CHANEL

„Timothée Chalamet je oličenje onoga što Chanel želi u sledećem poglavlju razvoja parfema Bleu de Chanel: on je čovek koji ne pristaje na uobičajena ograničenja i gleda dalje od onoga što je vidljivo“, piše u saopštenju čuvene modne kuće.

Meteorski uspon Timothéeja Chalameta, do međunarodnih priznanja i svetske slave, počeo je filmom o odrastanju Zovi me imenom svojim, snimljenim prema istoimenom romanu Andrea Acimana, a u režiji Luce Guadagnina (Call My By Your Name, 2017). Njegov razoružavajući, magnetski privlačan portret 17-godišnjeg Elia, doneo mu je nominaciju za Oskara u kategoriji za glavnu mušku ulogu i mesto u istoriji kao trećeg najmlađeg nominovanog glumca u toj kategoriji — među mnogim drugim globalnim priznanjima.


Za kratko vreme, Timothée Chalamet je sakupio zapanjujuće bogat rezime veoma raznovrsnih uloga, radeći sa najcenjenijim holivudskim rediteljima – Interstellar Christophera Nolana, Lady Bird i Little Women Grete Gerwig, Beautiful Boy Felixa Van Groeningena , A Rainy Day in New York Woodyja Allena, The French Dispatch Wesa Andersona, Don’t Look Up Adama McKaya, blokbaster Denisa Villeneuvea Dina i najnovije ostvarenje Bones and All za koje režiju potpisuje Guadagnino. Kasnije ove godine, ponoviće glavnu ulogu u dugo očekivanom nastavku Dina: Drugi deo, a takođe će i uteloviti istoimeni lik u Wonki, filmskom muzičkom prednastavku romana Roalda Dahla iz 1964. Čarli i fabrika čokolade. Glumiće i Boba Dilana u filmu A Complete Unknown Jamesa Mangolda, koji počinje da se snima ovog leta.


Kampanja Bleu de Chanel za Timothéeja Chalameta ne označava samo prvu saradnju sa Chanelom, već je to i njegova prva uloga zvaničnog zaštitnog lica bilo koje modne ili kozmetičke kuće. „Razbijajući predrasude o muškim parfemima, predstojeća kampanja označiće prekretnicu za Timothéeja Chalameta, kao i za kuću Chanel, istovremeno otvarajući novu eru kako za njega, tako i za nasleđe parfema Bleu de Chanel“, ističu iz Chanela.


Reklamna kampanja Bleu de Chanel sa Timothéejem Chalametom u glavnoj ulozi, koju potpisuje reditelj Mario Sorrenti, biće objavljena u junu 2023. godine, nakon čega će na jesen biti objavljen film za kampanju u režiji Martina Scorsesea.

Povezani članci

parfema
Parfemi

#BEAUTYNEWS: Eksperti su otkrili inovativno rešenje za zaštitu parfema od UV zraka i očuvanje mirisnog potpisa

Parfemi

Šik poput Birkin tašne: Hermès predstavlja novi parfem – Barénia

mirisne note koje utiču na emocije
Parfemi

Stres, nesanica, nedostatak samopouzdanja: Kako da odaberete parfem koji će uticati na vaše emocije

rabanne million gold for her
Beauty Business

Hoće li ovo biti parfem sezone? Gigi Hadid je zaštitno lice Rabanne Million Gold For Her

Dior J’Adore
Parfemi

Rihanna je novo zaštitno lice kultnog mirisa Dior J’Adore

letnji parfemi
Parfemi

Od dizajnerskih do niche: Lista najnovijih parfema / leto 2024.