The Body Shop je prvi kozmetički brend čiji proizvodi sadrže 100% veganske formulacije sertifikovane od strane udruženja The Vegan Society. Time je čuvena britanska kozmetička kuća postigla cilj koji je postavila 2021. godine, kada je 60% proizvoda već nosilo zaštitni znak Vegan Society.
The Body Shop je prvi svetski kozmetički brend koji je uspeo da ostvari 100% veganske formulacije proizvoda u svim asortimanima, uključujući negu kože lica i tela, negu kose, šminku i mirise. Formulacije kompletnog The Body Shop portfolija proizvoda sertifikovane su od strane Vegan Society-ja“, navodi se u saopštenju kompanije.
Sam proces sertifikacije je kompleksan, veoma detaljan i zahtevan, jer uključuje temeljnu procenu svakog dobavljača i proizvođača sirovina upotrebljenih u formulaciji.

Britansko istraživanje sprovedeno krajem prošle godine pokazalo je da više od 1 od 10 mladih ljudi (18-24 godine) navodi pitanje da li je proizvod veganski kao važan faktor prilikom odluke o kupovini. Zbog toga, može se reći da ovaj potez The Body Shop-a zapravo odgovara na rastuće zahteve kupaca. Predviđa se da će veganska kozmetička industrija rasti, sa kombinovanom godišnjom stopom od 6,31%, te da će između 2023-28. dostići vrednost od 24 milijarde dolara (istraživanje Research and Markets, Global Vegan Cosmetics Market Outlook, 2028).
„Znamo da su veganski proizvodi važni milionima ljudi širom sveta. Zato godinama unazad neumorno radimo na tome da postignemo ovu ogromnu prekretnicu. Bili smo prva kozmetička kompanija koja se borila protiv testiranja na životinjama. Bili smo prvi veliki globalni kozmetički brend koji je počeo da koristi cruelty free mošus. Sada smo postigli još jedan važan globalni ‘prvi put’,“ izjavio je Ian Bickley, glavni izvršni direktor kompanije The Body Shop.
Izvor: Premium Beauty News. Fotografija: Instagram / @thebodyshop