Zvezda serije Stranger Things, koja je postala superstar i u beauty industriji zahvaljujući preduzetničkom projektu Florence by Mills, sada je predstavila i parfem Wildly Me, u saradnji sa najvećom svetskom kompanijom za proizvodnju parfema i aktivnih kozmetičkih sastojaka Givaudan. Pa, da vidimo, šta se nalazi u mat, staklenoj bočici ukrašenoj ljubičastim cvetom?
Parfem Wildly Me, čiju su najavu fanovi dočekali s oduševljenjem, inspirisan je botaničkom baštom „u kojoj se osvežavajući bergamot i aromatična žalfija prepliću sa ljubičastim irisom, rascvetanom glicinijom, nežnom ljubičicom i umirujućom lavandom“, navodi se u saopštenju. „Očaravajući cvetovi zimzelena kombinovani su sa sandalovinom i kedrovim drvetom, dajući vam čvrstu podlogu na putu da budete divlje autentični i svoji”, takođe stoji u saopštenju.
Formula Wildly Me uključuje tzv. Orpur sastojke. U pitanju je jedinstvena etiketa koja se dodeljuje samo najfinijim prirodnim sirovinama iz Givaudan palete sastojaka.
Miris dolazi u atraktivnoj bočici od mat stakla sa ljubičastim cvetnim ukrasom.
Millie Bobby Brown kaže: „Rad na parfemu Wildly Me trajao je duže od dve godine. On priča moju priču o tome šta znači izabrati svoj sopstveni put i biti u potpunosti autentičan, bez pardona. Oduševljena sam što konačno mogu da podelim prve detalje o ovom projektu sa Flo porodicom.“
A kad pratioce svog beauty projekta Florence by Mills naziva porodicom, čini se da za nju to nije puka fraza. Za razliku od nekih drugih beauty brendova, kod kojih deluje kao da je jedina veza sa zvezdom koja ih predstavlja ime ili slogan, naš utisak je da je Millie Bobby veoma povezna sa Florence by Mills. Brend je startovao sa fokusom na negu kože, da bi ranije ove godine, bila lansirana i mejkap kolekcija koja se može kupiti u američkom lancu Ulta Beauty.
Millie je za medijsku kuću WWD dala intervju u kojem je pričala i o procesu odabira mirisnih nota – kao i o tome koliko joj je važno da njen brend ne odstupi od upotrebe isključivo prirodnih i čistih sastojaka. Tom prilikom je rekla: „Meni je to važno jer sam kao mlada osoba, koja je odrastala radeći u filmskoj industriji i, praktično, u šminkerskoj stolici, shvatila da nikada nisam znala šta šminker stavlja na moju kožu… I to me je uplašilo. Na to mi je pažnju skrenuo moj kum koji mi je rekao: ‘Sve što ti stave na kožu ulazi direktno u tvoj krvotok’. To me je navelo da pomislim: ‘Pa dobro, otići ću u prodavnicu i pronaći proizvode koji su bezbedni za moje zdravlje'“.
Međutim, nije ih pronašla.
Millie je zato lansirala Florence by Mills 2019. godine. „Od tada, brend je evoluirao zajedno sa mnom, pa sam želela da pronađem miris koji će predstaviti moje odrastanje”, rekla je.
Proizvod je dostupan na web lokaciji Florence By Mills. Na Google-u je rankiran kao treći najposećeniji beauty brend poznatih ličnosti, a može se pohvaliti i jednim od najposećenijih beauty naloga na društvenim medijima.
Foto: Instagram / @florencebymills