Čak 3 fantastična seruma, dva parfemska noviteta, prirodna nega za intimnu zonu i brend koji smo dugo čekali da stigne na naše tržište… Ispod vas čekaju martovski beauty noviteti koji su mi posebno privukli pažnju. Evo i zašto!
Rubrika #ListaNoviteta nastaje na osnovu istoimenog foldera u mom računaru, u kojem opsesivno čuvam sve što se novo pojavi na svetskom i domaćem tržištu tokom tekućeg meseca. A na kraju pravim izbor onoga što mi je najzanimljivije. Neke od proizvoda imam prilike da isprobam čim se pojave, ali neke ne – te imajte u vidu da ova lista nije spisak preporuka, već jednostavno pregled noviteta koji deluju obećavajuće!
Martovski beauty noviteti
Ovog meseca izdvajam:
Reinvencija klasika: Y Le Parfum 2025


Možda vam je neobično što listu započinjem parfemom namenjenom muškarcima, jer ovo je ipak sajt koji, kako analitika pokazuje, 95% prate žene. Međutim, dragi naši muškarci, za to možete da zahvalite Lennyju Kravitzu (autorka ovog teksta je fan, još od albuma Mamma Said). Naime, rokenrol superstar je zaštitno lice novog Y Le Parfum 2025. (Da, može se uočiti svojevrsni trend: posle Dior Homme Parfum 2025, sada je stigao Y Le Parfum 2025. U oba slučaja radi se o izmenjenim verzijama omiljenih klasika pomenutih brendova.) Uglavnom, ukoliko ste ljubitelj verzije Y Le Parfum iz 2021, ne očekujte sličan miris. Novi parfem je intenzivniji, koncentrovaniji, sa notama ponoćnog bora i balzama jele.
Serum za dubinsku hidrataciju i blistav ten: Clinique Moisture Surge Active Glow Serum

Stigao je dodatak jednoj od najpopularnijih Clinique linija – Moisture Surge. Novi Moisture Surge Active Glow Serum sadrži 5% mlečne kiseline koja nežno eksfolira kožu, hijaluronsku kiselinu za dubinsku hidrataciju i vitamin C koji kožu čini blistavijom. Zvuči savršeno!
Nova kolekcija kultnog brenda: Amouage Essences – luksuz u bočicama

Amouage je lansirao kolekciju Essences, u kojoj svaki parfem sadrži 30% čistih parfemskih ulja koja su prošla proces zrenja od šest meseci u hrastovim buradima kako bi miris dobio dubinu i slojevitost. Još jedan novitet: bočice iz ove kolekcije su, prvi put u 15 godina, dobile nov dizajn. Ako ste radoznali, svratite do Metropoliten Art Parfumery da pomirišete tri nove parfemske esencije iz ove kolekcije: Amouage Lustre, Amouage Outlands i Amouage Reasons (svaki 100 ml, 51.240 din).
Linija prirodne nege za intimnu zonu: Ovia by MOBA Botanical Skincare


Divni domaći brend kvalitetne prirodne kozmetike MOBA proširio je asortiman linijom proizvoda za intimno područje. Tu su sada OVIA pH balancing intimate foam cleanser (1.080 din.), nežna, ali efikasna pena za intimnu higijenu, i OVIA Intimate Herbal Relief Cream (1.480 din.), bogata, umirujuća krema za obnovu i zaštitu osetljive kože intimne regije, na primer, nakon depilacije. Oba proizvoda nastala su u saradnji sa dr Julijanom Banovac, specijalistkinjom ginekologije i akušerstva.
Maskara kao simbol samopouzdanja: L’Oréal Paradise Big Deal

Moram da priznam da još nisam isprobala ovu maskaru za volumen, za koju zvanično saopštenje brenda kaže da je na trepavicama lagana i da ne stvara grudvice bez obzira na broj slojeva, zahvaljujući formuli koja sadrži specijalni kompleks za zaglađivanje. Ono što mi se za sada dopalo u vezi s njom jeste kampanja koja akcenat stavlja na makeup kao simbol samopouzdanja, sigurnosti i snage. U međuvremenu onima koji žele znatno gušće i duže trepavice preporučujem L’Oréal Paris PANORAMA maskaru.
Better-aging serum: Shiseido Ultimune Power Infusing Serum

Priznajem da sam propriličan nerd – obožavam sve što ima veze s naukom. Brend Shiseido spaja vrlo inovativna i opsežna naučna istraživanja sa japanskom preciznošću, pa ne čudi što me je zainteresovao novi serum iz linije Shiseido Ultimune – Ultimune Power Infusing Serum. Prema navodima brenda, ovaj kozmetički proizvod dokazano usporava 7 znakova starenja: bore, pad tonusa, grubu kožu, fine linije, neujednačen ten, gubitak čvrstoće i nedostatak blistavosti. Cena je paprena (18.390 din), ali pri prvoj sledećoj poseti Jasmin parfimerijama moram ga probati.
Serum sa trostrukim dejstvom: Lancôme RÉNERGIE C.R.x. TRIPLE SERUM RETINOL

Ako vam se čini da u ovom izboru ima previše seruma (i to skupih!) – u pravu ste, ali jednostavno ne mogu da odolim dobrom serumu! Zato ne mogu da ne pomenem i novi Lancôme RÉNERGIE C.R.x. TRIPLE SERUM RETINOL, najnoviju inovaciju brenda Lancôme, patentiranu i zaštićenu do 2039. godine. U njemu je korektivna moć čistog retinola kombinovana s efektima posvetljivanja vitamina C i umirujućih x-peptida i ceramida. Cena mu je 20.590 din. za bočicu od 50 ml.
Novi brend na našem tržištu: Kosas je stigao u Sephoru
Brend čiji moto glasi Clean Makeup for Skincare Freaks (apsolutno se prepoznajem!) stigao je na naše tržište. Kako sami kažu, njihova misija je da promene pogled na lepotu tako što će ga usmeriti na osećaj prijatnosti u sopstvenoj koži. U pitanju je lagana šminka, koja negujuće deluje na kožu. Pronaći ćete je u Sephori.
Fotografije: PR