Kao što smo pretpostavili, slavna pevačica već duže vreme radi na kreiranju svoje prve linije za negu kose Cécred.
Sećate li se kada je Beyonce u maju 2023. godine objavila fotografiju na Instagramu na kojoj sedi ispred velikog ogledala u frizerskom salonu? Na fotografiji imala je svoju prirodnu frizuru, a ispred nje stajale su bočice preparata, čije etikete nismo mogli da vidimo. Mi smo, kao i većina, odmah pomislili da je muzička zvezda odlučila da lansira svoju haircare liniju. No, ubrzo nakon toga izbacila je parfem, pa niko više nije pričao o potencijalnom beauty brendu namenjenom nezi kose. Međutim, sada možemo da kažemo da smo bili u pravu! Pevačica je u svom newsletteru i na Instagram profilu objavila vest o tome da će 20. februara lansirati svoju kolekciju preparata za negu kose Cécred.
Interesantan storytelling
Znali smo da se nešto sprema, ali detalji nam nisu bili poznati, sve dok Beyonce nije objavila tizer na Instagramu. Naime, pevačica je u postu otkrila da će uskoro lansirati liniju za negu kose Cécred. Promo video prikazuje seriju kućnih filmova projektovanih na belom čaršavu, na kojima se smenjuju klipovi mlade Beyonce sa njenom majkom Tinom Knowls. Takođe, među njima našao se i snimak Bey kako hoda kroz mamin bivši frizerski salon ,,Headliners“ u Hjustonu ’90-ih. „Očigledno je da sam odrasla u frizerskom salonu svoje majke“, može se čuti kako pevačica kaže na video snimku, koji je podeljen na zvaničnom Instagramu brenda pod naslovom „Glasine su istinite“.
Evo šta smo saznali do sada
Bez obzira na to što još uvek nemamo informacije o tome šta će biti u ponudi brenda, na osnovu tizera možemo da pretpostavimo. U video zapisima vide se žene kako šamponiraju i stilizuju kosu, što sugeriše da će upravo ovi preparati biti obuhvaćeni haircare linijom. Osim toga, možemo zaključiti da će proizvodi biti prilagođeni različitim teksturama kose i tipovima kovrdža. Budući da je kosa cenjen aspekt slave ličnosti pevačice, nema sumnje da su svi radoznali da saznaju njene beauty tajne. I mi smo među njima.