Ključna je edukacija: Veliko interesovanje za dermatološke preglede u okviru projekta CeraVe Days

Tokom projekta CeraVe Days realizovano je više od 1.350 besplatnih dermatoloških pregleda, dok je više od 1.000 studenata pratilo stručne panele na fakultetima u Beogradu, Nišu i Novom Pazaru.

Za dugotrajno zdravlje kože ključna je edukacija o njenoj pravilnoj nezi, kao i redovni dermatološki pregledi. I jedno i drugo, uz različite zabavne prateće sadržaje, brend CeraVe omogućio je zainteresovnim studentima. A njih je, iz godine u godinu, sve više.

Treći krug projekta CeraVe Days, jednog od najzanimljivih projekata dermokozmetike posvećenog studentima, završen je rekordnim odzivom studenata na šest lokacija. Više od 1.350 studenata je iskoristilo priliku da obavi besplatan dermatološki pregled, dok je više od 1.000 njih aktivno učestvovalo u edukativnim panelima koje su vodili stručnjaci iz oblasti dermatologije. Osim što pruža priliku za besplatne preglede kože i konsultacije sa stručnjacima, ovaj događaj je i sjajna prilika da se govori o „vrtoglavom“ skincare trendu, kom usled uticaja na društvenim mrežama podležu mlađe generacije, ali bez adekvatnog nadzora stručnih lica.

Sa primarnim ciljem da se mlađoj populaciji približi važnost obraćanja dermatologu kao prvom koraku ka adekvatnoj nezi kože, projekat je sproveden na Farmaceutskom i Stomatološkom fakultetu u Beogradu, ali i Fakultetu sporta i fizičkog vaspitanja, kao i na Medicinskom fakultetu u Nišu i Internacionalnom univerzitetu u Novom Pazaru. Uz edukaciju, sjajna atmosfera, osvežavajuća kafa i kreativne foto-stanice, činili su deo iskustva u kojem su učesnici uživali.

Studenti i studentkinje imali su bezbroj pitanja za specijalistkinju dermatovenerologije dr Jovanu Pešić i predstavnicu CeraVe brenda Anu Kovačević, a nisu propustili ni priliku da se slikaju i ćaskaju sa popularnim influenserom i CeraVe ambasadorom Dušanom Petrovićem.

Imajući u vidu da ovakav vid savetovanja i pregleda od strane stručnjaka mladima često nije dostupan, ili je pak veliki izdatak tokom studentskih dana, veliko interesovanje koje ima tendenciju rasta podsticaj je brendu da nastavi sa svojom misijom edukacije mladih i u drugoj polovini 2024. godine.

KLJUČ CERAVE PROIZVODA JE U CERAMIDIMA & MVE TEHNOLOGIJI

CeraVe je brend čija je misija da pruži pristupačne, ali visokokvalitetne proizvode, razvijene u partnerstvu sa dermatolozima, a na naše tržište je stigao pre tri godine. Jednostavna formulacija CeraVe proizvoda leži u ceramidima, lipidnim molekulima koji su prirodno prisutni u koži, kao i u jedinstvenoj patentiranoj MVE tehnologiji za dugotrajnu hidrataciju.

Više informacija o brendu CeraVe dostupno je na zvaničnoj stranici brenda.

Za fotografije se zahvaljujemo brendu CeraVe.

Povezani članci

kompanija L'Oréal
Beauty Business

Kompanija L’Oréal je predstavila BEAUTY TECH inovacije

Wannabe Beauty & Wellness Awards 2024
Beauty Business

Wannabe Beauty & Wellness Awards 2024: Glasajte za najbolje proizvode i prijavite se za Wannabe Beauty Hub događaj

kompanija dm
Beauty Business

Dvadeset godina zajedno jedni za druge: Kompanija dm je proslavila veliki jubilej uz više od 1.000 zvanica

charlize theron
Beauty Business

Charlize Theron je, u okviru modne kuće Dior, dobila dve nove uloge!

metropoliten čulna izložba
Beauty Business

Zašto mirisi stvaraju eksploziju osećanja? Vodimo vas na METROPOLITEN ČULNU IZLOŽBU

YSL beauty
Beauty Business

YSL Beauty predstavlja BEAUTY LIGHT CLUB u tržnom centru Galerija