Ključna je edukacija: Veliko interesovanje za dermatološke preglede u okviru projekta CeraVe Days

Tokom projekta CeraVe Days realizovano je više od 1.350 besplatnih dermatoloških pregleda, dok je više od 1.000 studenata pratilo stručne panele na fakultetima u Beogradu, Nišu i Novom Pazaru.

Za dugotrajno zdravlje kože ključna je edukacija o njenoj pravilnoj nezi, kao i redovni dermatološki pregledi. I jedno i drugo, uz različite zabavne prateće sadržaje, brend CeraVe omogućio je zainteresovnim studentima. A njih je, iz godine u godinu, sve više.

Treći krug projekta CeraVe Days, jednog od najzanimljivih projekata dermokozmetike posvećenog studentima, završen je rekordnim odzivom studenata na šest lokacija. Više od 1.350 studenata je iskoristilo priliku da obavi besplatan dermatološki pregled, dok je više od 1.000 njih aktivno učestvovalo u edukativnim panelima koje su vodili stručnjaci iz oblasti dermatologije. Osim što pruža priliku za besplatne preglede kože i konsultacije sa stručnjacima, ovaj događaj je i sjajna prilika da se govori o „vrtoglavom“ skincare trendu, kom usled uticaja na društvenim mrežama podležu mlađe generacije, ali bez adekvatnog nadzora stručnih lica.

Sa primarnim ciljem da se mlađoj populaciji približi važnost obraćanja dermatologu kao prvom koraku ka adekvatnoj nezi kože, projekat je sproveden na Farmaceutskom i Stomatološkom fakultetu u Beogradu, ali i Fakultetu sporta i fizičkog vaspitanja, kao i na Medicinskom fakultetu u Nišu i Internacionalnom univerzitetu u Novom Pazaru. Uz edukaciju, sjajna atmosfera, osvežavajuća kafa i kreativne foto-stanice, činili su deo iskustva u kojem su učesnici uživali.

Studenti i studentkinje imali su bezbroj pitanja za specijalistkinju dermatovenerologije dr Jovanu Pešić i predstavnicu CeraVe brenda Anu Kovačević, a nisu propustili ni priliku da se slikaju i ćaskaju sa popularnim influenserom i CeraVe ambasadorom Dušanom Petrovićem.

Imajući u vidu da ovakav vid savetovanja i pregleda od strane stručnjaka mladima često nije dostupan, ili je pak veliki izdatak tokom studentskih dana, veliko interesovanje koje ima tendenciju rasta podsticaj je brendu da nastavi sa svojom misijom edukacije mladih i u drugoj polovini 2024. godine.

KLJUČ CERAVE PROIZVODA JE U CERAMIDIMA & MVE TEHNOLOGIJI

CeraVe je brend čija je misija da pruži pristupačne, ali visokokvalitetne proizvode, razvijene u partnerstvu sa dermatolozima, a na naše tržište je stigao pre tri godine. Jednostavna formulacija CeraVe proizvoda leži u ceramidima, lipidnim molekulima koji su prirodno prisutni u koži, kao i u jedinstvenoj patentiranoj MVE tehnologiji za dugotrajnu hidrataciju.

Više informacija o brendu CeraVe dostupno je na zvaničnoj stranici brenda.

Za fotografije se zahvaljujemo brendu CeraVe.

Povezani članci

Make-Me-Blush-Bold-Blurring-Blush
Beauty Business

Predmet želje: YSL Beauty predstavlja rumenilo u prahu Make Me Blush Bold Blurring Blush

januarski beauty noviteti
Beauty Business

Januarski beauty noviteti: Osvežite svoju rutinu u 2025. godini

cell bioprint
Beauty Business

L’Oréal Grupa predstavlja revolucionarni uređaj koji može da predvidi potencijalne probleme s kožom pre nego što postanu vidljivi!

za žene u nauci
Beauty Business

Predstavljamo dobitnice nacionalnih priznanja ZA ŽENE U NAUCI za 2024. godinu

beauty business talks
Beauty Business

Koje teme je donela prva konferencija BEAUTY BUSINESS TALKS powered by Reviderm

NIVEA
Beauty Business

NIVEA donosi novu, unapređenu formulu za dubinsku i dugotrajnu hidrataciju kože tokom zime