Treba li nam prajmer za parfem i može li on učiniti da miris traje i do 24 h?

Predstavljamo prajmer za parfem Optimal Habitat brenda Future Society.

Postoji li iko kome se nije desilo da ujutro nanese svoj omiljeni parfem, a da već nekoliko sati kasnije od mirisa ne ostane ni najmanjeg traga? Ali, šta tu uopšte možemo da uradimo, osim da se pomirimo s činjenicom da je miris izvetrio… ili da ga ponovo našpricamo? Uostalom, svima nam je jasno da nakon jednog nanošenja miris ne može da traje 24 h u svom punom sjaju. Ili ipak može?

Sa ciljem da reši taj problem, napredni biotehnološki brend parfema Future Society početkom februara lansirao je novi, jedinstveni proizvod – prajmer za parfem. Optimal Habitat Fragrance Primer obećava da će miris našeg parfema biti intenzivan tokom čitavog dana, a uz to i da će negovati našu kožu.

Optimal Habitat prajmer za parfem – karakteristike

Proizvod je formulisan tako da, kada se nanese na kožu pre parfema, intenzivira njegov miris, i to kako tvrdi proizvođač, čak i gornje citrusne note koje obično veoma brzo ispare. Na taj način se značajno produžava trajanje nanetog parfema, čak do 24 sata.

Šta se krije u formuli

Formulacija je osmišljena u skladu sa biologijom kože. Amino-kiselina arginin i limunska kiselina stvaraju uravnoteženu osnovu koja produžava trajnost mirisa, dok osnažujući peptiti i hidartantni ceramidi održavaju zdravu barijeru naše kože. Ali, to nije sve. Proizvod donosi i nekoliko inovativnih biotehnoloških sastojaka, kakav je aeonome, koji se prikuplja u podmorskoj pećini u Španiji, a na kožu deluje tako što je hidrira, umanjuje oksidativne procese i reguliše mikrobiom.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Future Society (@futuresociety)

Šta treba znati o brendu Future Society?

Brend je lansiran u oktobru 2023. godine i odmah je privukao pažnju jedinstvenim konceptom. Predstavljeno je prvih šest parfema čiji su mirisi inspirisani cvećem kojeg više nema zato što je – izumrlo. Jedan od oživljenih mirisa pripada južnoafričkoj biljci koja je nestala usled urbanizacije, drugi havajskom hibiskusu čiji je nestanak uzrokovalo uništavanje šuma, a treći indijskom cvetu koji je izumro usled dugotrajnih suša. Ovi originalni parfemi smešteni su u atraktivno dizajnirane bočice sa oblutkom kao čepom.

Fotografije: wearefuturesociety.com

Povezani članci

Parfemi

Šik poput Birkin tašne: Hermès predstavlja novi parfem – Barénia

mirisne note koje utiču na emocije
Parfemi

Stres, nesanica, nedostatak samopouzdanja: Kako da odaberete parfem koji će uticati na vaše emocije

rabanne million gold for her
Beauty Business

Hoće li ovo biti parfem sezone? Gigi Hadid je zaštitno lice Rabanne Million Gold For Her

Dior J’Adore
Parfemi

Rihanna je novo zaštitno lice kultnog mirisa Dior J’Adore

letnji parfemi
Parfemi

Od dizajnerskih do niche: Lista najnovijih parfema / leto 2024.

Calvin Klein
Beauty Business

Calvin Klein lansira intenziviranu verziju svog kultnog mirisa