S obzirom na to da su beauty i modni trendovi inspirisani Francuskinjama, njihovim stilom i senzibilitetom, već dugo u fokusu interesovanja, nova saradnja Lancôme x Louvre zvuči kao spoj iz snova. U nastavku saznajte šta ona donosi.
U pitanju je nova, limitirana kolekcija u kojoj se nalazi šest makeup & skincare proizvoda. Ona sadrži neke od dobro poznatih (najprodavanijih!) komada ovog brenda, kao i nove proizvode. U okviru kolekcije Lancôme x Louvre svi oni dolaze u pakovanju inspirisanom najčuvenijim muzejom na svetu, smeštenom u srcu Pariza.
Dakle, šta nas čeka u kolekciji Lancôme x Louvre
Popularni serum Advanced Génifique prepakovan je u bočicu inspirisanu boginjom zdravlja Higijom – zaštitnicom apotekara. Svaka od četiri nijanse ruža L’Absolu Rouge Drama Matte u okviru nove kolekcije dolazi u pakovanju koje referencira na jednu muzu tj. jednu skulpturu iz Luvra: Uspavanog hermafrodita, Dijana Gabijska (boginju lova), Nimfu Eho i Nimfu sa škorpijom.
Fokus stavljamo na… paletu senki za oči Richelieu Wing
Potpuno nov proizvod u okviru kolekcije je paleta senki za oči Richelieu Wing, nazvana po jednom od krila muzeja. Sastoji se od pet novih svetlucavih nijansi, koje su u pakovanju povezane da prikazuju reljefni prikaz skulpture grčke pesnikinje Korine. Same senke su inspirisane svetlošću koja se reflektuje kroz Rišeljeovu galeriju u Luvru, a svaka nijansa dobila je ime po različitim delovima Luvra: Richelieu Galerie Light (prigušeni zlatni ton), Cour Carrée Copper Light (svetla bronzana nijansa), Cour Marly Marble (kombinacija belog i žutog zlata) i Royal Palace Pink (ružičasto zlato); jedini pigment koji nije neutralan (svetlucavi smaragdnozeleni) nazvan je po Cour Puget, krovnom prozoru koji osvetljava salu oplemenjenu biljkama, u kojoj su smeštene baštenske skulpture iz 17. i 18. veka.
„[Ova paleta] posvećena je Korininim ličnim borbama, jer u njeno vreme niste mogli da budete genije i žena“, istakla je šminkerka Lisa Eldridge, kreativna direktorka za Lancôme make-up, u zvaničnoj izjavi. „Danas [žene] mogu da preuzmu kontrolu nad sopstvenim izborima i sopstvenim izgledom. Jednog dana možete naneti na usne jarku boju; sledećeg dana ćete možda odlučiti da se uopšte ne šminkate. Ova mogućnost izbora danas, srećom, ne zvuči revolucionarno, ali kada pogledamo istoriju – verujte mi, jeste.“
Pogled na istoriju umetnosti iz ženskog ugla
Pored, naravno, činjenice da će ova kolekcija biti neodoljiv izbor za praznične (ili druge) poklone, timovi Lancôme-a i Luvra ušli su u saradnju sa još jednom namerom: da preusmere reflektore sa muških umetnika na žene koje su ih inspirisale, rekla je Rachelle Mlađenović, Head of Marketing za Lancôme-a.
„Ima mnogo tragedije u umetničkim delima i želeli smo da predstavimo jake ženske priče“, rekla je za portal Fashionista. „Kada smo pročitali biografije žena koje su inspirisale ove statue, odmah smo rekli: ‘One su Lancôme devojke.’ Nije nam bio cilj da izaberemo najpoznatiju [umetnicu] ili najpoznatiju [muzu], želeli smo da izaberemo one koje su imale najsnažnije priče.“
U kampanji za ovu kolekciju glume zaštitna lica kuće Lancôme, svaka je „uparena“ sa određenom skulpturom smeštenom u Luvru. Zendaya otelotvoruje boginju pobede, Niku sa Samotrakije, sa raširenim krilima po uzoru na čuvenu antičku statuu. „Za mene njeno držanje pokazuje samouverenu ženu koja pobeđuje“, izjavila je u saopštenju za javnost glumica, koja je postala ambasadorka brenda 2019. godine. „Moćan simbol dostignuća. A to je ono što je prava lepota: ispisivanje sopstvene priče da bismo sebi dali krila, način da se osnažimo.“
Ukratko, fantastična lekcija iz marketinga. Jer ova kampanja ne samo što na neodoljiv način predstavlja proizvod, već mu daje i dublji smisao, istovremeno nam nudeći vrednu lekciju iz istorije umetnosti i položaja žena u njoj, kao i inspiraciju za lična postignuća.