Brend Vichy je u petak u Beogradu okupio veliki broj specijalista dermatologije, medija, poznatih ličnosti i influensera, među kojima su se našli i brojni skininfluenseri, kako bi predstavio novu zvezdu Liftactiv linije – Vichy Liftactiv Retinol Specialist serum. Šta smo saznali o novom serumu sa retinolom Vichy i kako je sam događaj izgledao – donosimo u nastavku.
Beauty trendovi se poslednjih godina značajno menjaju, a ukoliko ih pratite, onda znate da je retinol sve popularniji skincare sastojak koji pažljivom upotrebom stvara veliku pozitivnu razliku u vašoj nezi, posebno kada je u pitanju zrela koža (better-aging).
Brend preporučen od strane 50.000 dermatologa1 predstavio je formulu retinola – sastojka koji efikasno umanjuje duboke i vidljive bore, dok istovremeno smanjuje druge znakove starenja kože. Delotvornost Liftactiv Retinol Specialist Seruma ispitana je u okviru jedne od najdugotrajnijih kliničkih studija (trajala je pet meseci), a rezultati su pokazali značajan napredak u ublažavanju svih znakova starenja kože: od smanjenja vidljivosti svih tipova bora, pa i onih najdubljih, do povećanja čvrstoće, punoće i glatkoće kože te ujednačavanja tena. 2
Tokom elegantnog druženja za kraj leta, u ulozi moderatorke programa našla se poznata TV voditeljka Marija Kilibarda, prepoznatljivo lice Vichy Liftactiv linije, a u razgovoru na sceni pridružile su joj se doktorka Nevenka Dokmanović, specijalistkinja dermatovenerologije, kao i Medical Omnichannel Manager u Vichy-ju, magistarka farmacije i specijalistkinja kozmetologije, Ana Kovačević.
„Kao veliki zaljubljenik u Liftactiv liniju, koju koristim duži vremenski period, veliko mi je zadovoljstvo da budem deo priče koja će žene osnažiti u borbi protiv onih više ili manje vidljivih znakova starenja kože. Kako je Liftactiv Retinol Specialist serum već zauzeo posebno mesto u mojoj večernjoj rutini, verujem da će biti nezaobilazni korak i u rutini ostalih dama čija će srca osvojiti!“, otkrila nam je Marija.
Doktorka Dokmanović je objasnila da je novi Liftactiv Retinol Specialist serum obogaćen vrhunskim kompleksom protiv starenja kože, koji uklanja i najdublje bore uz obnovu ćelija, pružajući koži blistavost i sjaj.
„Retinol ima mnogostruka pozitivna dejstva na kožu. Ubrzava ćelijski „turn over“, odnosno obnovu kože, koja se starenjem usporava, te koža vraća svoj mladalački sjaj i svežinu. Stimuliše i produkciju kolagena, te na taj način dovodi do smanjenja sitnih bora, te povećanja jedrine i elastičnosti. U toku korišćenja retinola dolazi do eksfolijacije kože, što je dodatni stimulans za neokolagenezu. Jedna od čestih primena je uticaj na smanjenje hiperpigmentacija, bilo da su difuzne ili samo u vidu nekoliko flekica na licu. Zaključak je da je ovo preparat koji je odličan i za mladu kožu i za prevenciju starenja kože, za zrelu kožu koja osim za poboljšanje teksture, jedrine i sitnih bora ujedno ima i rešenje za flekice“, objasnila je Dr. Dokmanović tokom aktivacije Skin Talk osmišljene kao razgovor za prenošenje stručne ekspertize u korišćenju protokola.
Brend Vichy je u fokus stavio svoju dermatološku ekspertizu u okviru aktivacije speed dating. U veoma zanimljivom, elegantnom ambijentu, u kojem je simbolično dominirala bela boja, prisutni su imali priliku da provedu vreme sa odabranim dermatologom u posebno osmišljenom prostoru. Tu su zajedno sa svojim pratiocima na društvenim mrežama delili odgovore stručnjaka o primeni ovog proizvoda za negu kože i razbijali mitove koji prate upotrebu retinola. Sve nijanse bele zasijale su na prisutnim zvanicama među kojima su bile mnogobrojne javne ličnosti poput voditeljke Aleksandre Jeftanović, Marije Kilibarde i lifestyle influenserki Milice Novković, Tašane Korać, Jovane Jocić i mnogih drugih. Kako su se zvezde provele u magičnoj noći koju je muzičkim notama upotpunio bend SkyLimit pogledajte u nastavku.
I, za kraj, brend Vichy ističe da je njihova misija uvek bila usmerena na podršku ženama svih životnih dobi uz pružanje mogućnosti da se osete zadovoljno u svojoj koži. Zbog toga je razvijanje sada već prepoznatljive linije Liftactiv važan korak u ostvarivanju ovog cilja.
Više informacija o novom proizvodu potražite na sajtu Vichy.rs.
1 Studija sprovedena na dermokozmetičkom tržištu od strane AplusA i drugih partnera između januara 2022. i maja 2022. među dermatolozima u 32 zemlje koje predstavljaju više od 80% svetskog BDP-a.
2 92% žena primijetilo je da im je koža lica čvršća, 84% uočilo je da je popunjenija, a 70% uočilo je zamjetno smanjenje i sužavanje pora.
Fotografije: PR / Vichy