Posetili smo prodavnicu brenda The Body Shop na novoj lokaciji u TC „Ušće“

Imalo smo zaista poseban razlog da posetimo prodavnicu brenda The Body Shop na novoj lokaciji!

The Body Shop, brend čija je misija posvećena podršci feminizmu, borbi za jednakost i osnaživanju žena, obeležio je Osmi mart u svojoj novoj prodavnici. U sjajnoj atmosferi, dame su imale priliku da uživaju u isprobavanju veganskih proizvoda, kao i u nastupu talentovane Zoe Kida, čija nas je pesma „Žena dete“ podsetila koliko je važno zavoleti i negovati dete u sebi, te prihvatiti sopstvenu ličnost.

Inovativni koncept prodavnice The Body Shop na novoj lokaciji

Najnoviji koncept prodavnice u tržnom centru Ušće predstavlja The Body Shopovo isticanje svojih korena, naglašavajući strast prema kreiranju zdravije budućnosti i održivih ekoloških rešenja. Sa elementima izrađenim od recikliranih materijala, ova prodavnica nije samo prostor za kupovinu, već i podsećanje na odgovornost prema planeti.

U prodavnici možete pronaći kutiju gde posetioci mogu doneti iskorišćena pakovanja The Body Shop proizvoda na reciklažu, čime se podržava održivost i smanjenje ekološkog uticaja.

U skladu sa svojom posvećenošću društvenim vrednostima, The Body Shop je prošle godine sa Animal Rescue Sebia započeo kampanju pod nazivom Ruka gore za njih, ne na njih koja ima za cilj borbu protiv zlostavljanja životinja i pružanje podrške onim vrstama kojima je upravo ona najpotrebnija. U okviru aktivacije Ruka gore za hranu na tone, u prodavnici u Ušću možete donirati hrana za napuštene životinje.  

VIŠE O BRENDU

Čuven po integrisanju sirovih i prirodnih sastojaka u formule svojih visokokvalitetnih proizvoda, The Body Shop poznat je širom sveta kao pionir filozofije da biznis može biti u službi dobra po podizanju društveno odgovornog standarda i svojoj konstantnoj posvećenosti kampanjama koje daju glas onima koji ne uspevaju da se čuju. Danas, The Body Shop ima preko 3.000 prodavnica u preko 75 zemalja i nudi oko 800 proizvoda koji nisu testirani na životinjama – od poznatog Shea Body Buttera do voljenog Tea Tree asortimana. Proizvodi ovog brenda su 100% vegetarijanski, a od kraja 2023. i 100% veganski.

Foto: Marina Bugarčić

Povezani članci

infusion de rhubarbe
Beauty Business

Miris rabarbare je neočekivani parfemski trend: Prada predstavlja novi INFUSION DE RHUBARBE

micelarna voda
Beauty Business

Prva micelarna voda na svetu, koju koristi i Victoria Beckham, slavi 30. rođendan!

prvi collagen pop up cafe
Beauty Business

Otvoren prvi Collagen Pop Up Cafe u Beogradu

Collagen Pop Up Cafe
Beauty Business

U Beogradu se otvara prvi COLLAGEN POP UP CAFE i donosi senzacionalnu inovaciju

better-aging
Beauty Business

BD stav: Zašto koristimo izraz BETTER-AGING, a ne anti-aging

februarski noviteti
Beauty Business

Februarski noviteti su tu da nam ulepšaju ostatak zime