Prema beauty indeksu VOGUE BUSINESS magazina: The Ordinary, Charlotte Tilbury i Kiehl’s nalaze se na vrhu liste lidera beauty industrije

Vogue Business magazin sproveo je istraživanje tržišta i na osnovu četiri kategorije kreirao listu pet najboljih beauty brendova iz ugla potrošača.

Budući da ne postoji mogućnost da istraživanja ove vrste sprovodimo sami, preuzeli smo informacije iz studije koju je realizovao Vogue Business magazin. Reč je o digitalnoj platformi, lansiranoj 2019. godine sa sedištem u Londonu. Ona nudi globalnu perspektivu modne i beauty industrije, istražujući kako kulturni trendovi i globalni obrasci utiču na kompanije. Koristeći uvide tehnologa, prognozera trendova i inovatora, Vogue Business pruža informacije o tome kako će nove tehnologije oblikovati način na koji se proizvodi razvijaju, plasiraju i prodaju. U ovom članku navodimo podatke iz istraživanja o učinku brendova na tržištu, uzimajući u obzir raspoloženje potrošača i njihovo uverenje o pojedinim brendovima.

The Ordinary na samom vrhu liste pet najboljih beauty brendova

U prvom izdanju Vogue Business beauty indeksa, The Ordinary zauzeo je prvo mesto, podržano percepcijom potrošača o njegovom kvalitetu, efikasnosti i u odnosu na to prihvatljivoj ceni. Na drugom mestu nalazi se Charlotte Tilbury zahvaljujući snažnom angažovanju u digitalnom prostoru, no i brojnim inovacijama, s posebno značajnim ulaganjem u virtuelne prodavnice.

Učinak brendova procenjen je na osnovu 120 tačaka o raspoloženju potrošača, digitalnom prisustvu, ESG-u* i primenjenim inovacijama. Konačna metrika za svaku kategoriju utvrđena je nakon pregleda analitičara i stručnih urednika Vogue Business magazina. Ukupno je ocenjeno trideset brendova, uključujući etablirane lidere i one koji su tek u razvoju.

*Ekološko, socijalno i korporativno upravljanje (ESG) je skup aspekata koji se razmatraju prilikom ulaganja u kompanije.

Vogue Business

Lista pet najboljih beauty brendova iz ugla potrošača

1. The Ordinary

The Estée Lauder kompanija

The Ordinary ocenjen je od strane potrošača kao brend sa najboljim učinkom, s obzirom na percipirani kvalitet i efikasnost proizvoda. Zasnovan je na tradicionalnim pokazateljima luksuza, a preparati se prodaju po izuzetno pristupačnim cenama  – dva aspekta koja ga čine veoma poželjnim.

2. Charlotte Tilbury

Puig

Budući da je ovaj beauty brend pokrenula šminkerka i influenserka Charlotte Tilbury, ne čudi što je izuzetno angažovan na digitalnom polju. Shodno tome, nalazi se u prvih pet najboljih beauty brendova na listi za ovu kategoriju. Osim toga, nedavno je pokrenuta i virtuelna prodavnica brenda na metaverse platformi Obsess, čime mu je povećan indeks i kada je o inovacijama reč.

3. Kiehl’s

L’Oréal Group

Kiehl’s drži treće mesto zahvaljujući doslednom učinku u sve četiri kategorije procene. Iskustvo u prodavnici nešto je zbog čega mu se potrošači vraćaju. Osim toga, brend nastavlja da jača svoj digitalni aspekt, budući da je jedan od retkih koji koristi veštačku inteligenciju za dijagnostiku stanja kože.

4. Nars kozmetika

Shiseido

Nars kozmetika nalazi se na drugom mestu prema mišljenju potrošača i na trećem s obzirom na digitalno prisutstvo. Reč je o međunarodno moćnoj kompaniji, koja je najuspešnija na kineskim društvenim platformama, te ima visoke rezultate na globalnom nivou zbog širokog spektra kvalitetnih proizvoda.

5. Fenty Beauty

LVMH – Moët Hennessy Louis Vuitton

S obzirom na to da ga je osnovala popularna pevačica Rihanna, brend Fenty Beauty ima izuzetan učinak u digitalnoj sferi. Za promociju koristi trenutke u kojima je pevačica u centru pažnje javnosti. Zahvaljujući njenom nastupu na Super Bowl-u 2023, brend je generisao preko 11 miliona dolara vrednosti medijskog uticaja (mera vrednosti svih medijskih plasmana i pominjanja u štampanim i online izdanjima, kao i na društvenim mrežama), navodi Launchmetrics. Pored digitalnih performansi, Fenty Beauty napravio je revoluciju u make-up industriji zahvaljujući lansiranju različitih nijansi pudera, uključujući i one namenjene najtamnijoj puti. Shodno tome, potrošači ga smatraju brendom koji najviše poštuje načela jednakosti u ostvarenju ljudskih prava.

Izvor: The Vogue Business Beauty Index: The Ordinary, Charlotte Tilbury and Kiehl’s top the leaderboard; Foto: Vogue Business, kaboompics.com

Povezani članci

MOBA Botanical skincare
Beauty Business

MOBA Botanical skincare i Alternativni centar za devojke dodeljuju stipendiju iz biologije

Beauty Business

Margot Robbie je novo zaštitno lice kultnog Chanel N°5 parfema – pogledajte prve fotke

dmFem
Beauty Business

Prvi dmFem u Srbiji: Kako je izgledala konferencija koja nas je podstakla da hrabro sledimo sopstveni ritam

septembarski beauty noviteti
Beauty Business

Ovi septembarski beauty noviteti savršen su uvod u jesenju sezonu

Ovo su naprodavaniji beauty proizvodi na TikTok shopu
Beauty Business

Ovo su naprodavaniji beauty proizvodi na TikTok shopu

rabanne million gold for her
Beauty Business

Hoće li ovo biti parfem sezone? Gigi Hadid je zaštitno lice Rabanne Million Gold For Her