Glumica i aktivistkinja pridružila se kompaniji za premium negu kože Sonsie Skin kao suosnivač i suvlasnik. To me je nateralo da se zapitam (potpuno opravdano) da li je čitava fama oko no-makeup izgleda bila samo deo marketinške strategije za ovaj poslovni potez. Istražila sam više…
O kakvom skincare brendu je reč?
Pamela Anderson kupila je udeo u kompaniji, koju su pokrenuli, te u okviru nje lansirali brend za negu kože u junu 2023. godine, Marie von Behrens-Felipe i Roberto A. Felipe. U pitanju je Sonsie Skin – kozmetika koja sebe karakteriše „minimalističkom“, nudeći samo tri proizvoda: masku, serum i balzam. Proizvodi su veganski, te formulisani u skladu s propisima Evropske unije, koji su strožiji od onih na drugim tržištima. Ideja o skinimalizmu ili upotrebi manje abrazivnih proizvoda doživljava popularnost među potrošačima koji smatraju da su rutine u više koraka, koje se često popularizuju na društvenim mrežama, ugrozile zdravlje njihove kože.



Da li je sve bio marketing?
Poslednjih godina, Anderson je u velikoj meri izbegavala šminku kada se pojavljivala na crvenom tepihu. Cilj joj je bio da pokrene globalni razgovor o standardima lepote. I to joj je uspelo. Da li se sećate koliko se pisalo o tome kako je popularna glumica došla na događaj Britanskog modnog saveta (British Fashion Council) samo sa hidratantnom kremom na licu? Većina ljudi taj njen potez nazvala je ,,hrabrim“, budući da na sebi nije imala ni trunku šminke. Iako su svi bili oduševljeni ovim činom, meni je kroz glavu prošla misao ,,šta ima toliko hrabro u tome da na ulicu izađemo nenašminkane“? Dakle, ja to ni tada nisam doživljavala nikakvim aktom pobune. Nakon ove vesti sumnjam da je i sama Pamela imala na umu da izazove revoluciju. Nakon uspešnog promovisanja no-makeup izgleda glumica je odlučila da učestvuje u pokretanju skincare brenda, koji upravo prezentuje iste vrednosti. I nakon ovolikog hajpa sada su svi zainteresovani da isprobaju ova tri clean proizvoda.
Zbog čega mi ovo uopšte ne smeta?
Hajp se nastavlja. Upravo ga i ja ovim tekstom podižem! Zašto pristajemo da na ovaj način učestvujemo u kampanji novog brenda? Odgovor je vrlo jednostavan. Bez obzira na to što je možda čitava fama oko no-makeup izgleda bila deo marketinške strategije i priprema za promociju nove skincare kozmetike i dalje se kroz čitavu ovu priču prezentuju uverenja koja i ja negujem. Vreme je da savremeno društvo promeni način na koji percipira žene, čemu verujem da će doprineti – barem u maloj meri – storytelling koji se krije iza ove kompanije. Baš iz toga razloga, ne smeta mi što će mnogi od ovoga zaraditi. Svakako se sve vrti oko novca, pa neka se ovog puta ,,zavrti“ za neko više dobro.
Foto i video: Instagram @sonsieskin, @pamelaanderson