Posvećen promociji i razvoju modnih i kozmetičkih brendova, ovaj inspirativni događaj okupio je stručnjake iz pomenutih oblasti u hotelu Zepter na Terazijama. Ovoga puta u prvi plan su istaknute teme održivosti i inkluzivnosti, a BeautyDesk.rs je učestvovao u panelu nazvanom Beauty Talk. Evo šta je sve doneo 10. Fashionmag42 Beauty & Fashion Forum, realizovan u saradnji sa poznatim modnim brendom Steve Madden.
Forum je otvorila tema Održiva moda i inkluzija migranata. Gošća panela Laura Lungarotti ispred IOM – UN MIGRATION predstavila je No Nation Fashion (NNF), inicijativu koju je pokrenula Međunarodna organizacija za migracije (IOM). No Nation Fashion je modni brend i društveno preduzeće koje promoviše uključivanje migranata u njihove nove zajednice i aktivno učestvuje u stvaranju inkluzivnijeg i održivijeg društva.

Modni dizajner Igor Jagić nadovezao se na temu, smatrajući je veoma važnom za čitav region. Takođe je predstavio i svoju kolekciju Igor Jagych Resort 2025, pod nazivom Beach Under The Moonlight, koja je premijerno prikazana na događaju Sunset Fashion u Crnoj Gori.

Sisters Code Atelier, powered by Steve Madden, predstavio je svoju kolekciju za proleće/leto 2025. godine, kao i jedinstvenu torbu Reversaya. Priliku za to imale su na prestižnoj modnoj platformi Emerging Talents Milan u impresivnoj palati Bocconi, u srcu Milana. Kolekcija će biti premijerno predstavljena u Srbiji 18. oktobra, u okviru Belgrade Fashion Week-a. Projekat REVERSAYA podržan je od strane Vlade Švajcarske, kroz Švajcarsku agenciju za razvoj i saradnju (SDC) u okviru globalnog IOM-UNDP programa Migracije u funkciji održivog razvoja.

Maja Stojanović, izvršna direktorka PR agencije Olaf & McAteer, dala je vredne savete o predstavljanju brenda i komunikaciji s javnošću. Dizajnerima koji su na početku savetovala je da iskoriste resusurse koji su im dostupni, ističući da je ključno da svaki brend gradi svoj jedinstveni put ka uspehu, osluškujući trenutak kada će biti vreme da PR agencija preuzme komunikaciju s njihovom ciljnom grupom.
Forum je nastavljen modnim prezentacijama brendova. FASHIONMAG42 designer selection obuhvatio je predstavljanje dizajnerki i brendova Marija Olimp, MSaturday i Sassy La Femme.

Marija Olimp nas je uvela u svet biorazgradivih materijala koji su definitivno budućnost modne industrije. Njen rad je fokusiran na kreativnu upotrebu second-hand materijala, tekstilnih ostataka i stvaranje sopstvenih bio-materijala, s ciljem podsticanja reciklaže i redizajna u modi.
Maja Subotić, dizajnerka brenda MSaturday, približilla nam je tehniku oslikavanja na tekstilu ističući da nadahnuće može doći sa svih strana. Nju najviše inspiriše priroda – pre svega insekti, koji su njen omiljeni motiv.
O počecima i putu uspeha pričala je jedna od osnivačica brenda Sassy La Femme, Emilija Stojaković, čiji je kreativni proces započeo u bliskoj saradnji sa sestrom, dizajnerkom Vanjom Bajević. Zajednički rad i usklađivanje ideja omogućava im da stvore jedinstvene kolekcije koje ujedinjuju njihove kreativne vizije.
Forum je nastavljen panelom Beauty Talk, u okviru kojeg su gošće – Jasmina Upiparip, Svetlana Sremčević, Jovana Trifunović, Aleksandra Vukadinović i Kristina Drulović razgovarale sa domaćicom foruma, osnivačicom i urednicom FashionMag42 Vladanom Veljković, i podelile beauty savete o nezi lica, kose i makeupu.

Urednica Beautydesk.rs Jasmina Ubiparip istakla je da su sastojci kozmetičkih proizvoda svakako važni, ali da je nega istovremeno i način da ugodimo sebi, da se opustimo i predahnemo, tj. mali ritual zahvaljujući kojem ćemo se osetiti lepo, a samim tim ćemo lepo i izgledati – pre svega sebi, što je i najvažnije.
Celebrity makeup umetnica Svetlana Sremčević naglasila je da je pre šminke veoma važna nega, te da posebno obratimo pažnju na to da koža lica bude hidrirana. Svetlana je otkrila i koje su boje ruževa ove jeseni posebno aktuelne: od raskošnih, toplijih, smeđe-bordo tonova do svetlijih, nude nijansi.
Jovana Trifunović, AVON beauty trener, odala nam je tajnu ko je pravi majstor za poljupce. U pitanju je najnoviji Lip Stylo iz kolekcije Power Stay. Jovana je naglasila da najnoviji Avon Lip Stylo ima prijatnu formulu koja pruža lagan osećaj, čineći usne mekim i nežnim a njegove raskošne mat nijanse se ne razmazuju i ostaju na usnama tokom čitavog dana.

Aleksandra Vukadinović je predstavila francuski brend Klorane, upoznavši nas s linijama za negu kose. Svaka linija povezana je sa određenom biljnom vrstom i zasniva se na aktivnoj supstanci biljnog porekla čija je efikasnost naučno dokazana. Izdvojili smo liniju šampona za suvo pranje koji za svega 25 sekundi upijaju ulje iz kose i vlasišta i regulišu proizvodnju sebuma do 48 sati. Zahvaljujući njima kosa je čista sa dodatnim volumenom i teksturom.
Kristina Drulović je ispred prirodne kozmetike Smorodina prestavila široku paletu proizvoda za negu lica, a izdvojili smo enzimski puder za umivanje lica koji pomaže da se koža efikasno očisti od šminke i drugih nečistoća bez isušivanja i ljuštenja. Zahvaljujući prebiotiku u sastavu, čini kožu svežijom, elastičnijom i baršunastom.
Među zvanicama, na 10. jubilarnom Fashionmag42 Beauty & Fashion Forumu sreli smo glumicu Tamaru Petrović, glumca Jacka Dimića, TV lice Marinu Kotevski, manekenku Anju Durutović i mnoge druge.

Partneri foruma bili su: Steve Madden, BeautyDesk.rs, Nedeljnik, Olaf & Mcateer, IOM Serbia, Baberya.media, Avon, Smoradina, NIVEA, Klorane, Chips Way.
Pokrovitelj foruma, brend Steve Madden, evoluirao je u lifestyle kompaniju koja ne poseduje samo Steve Madden, Steven by Steve Madden, Madden Girl, Freebird, Stevie’s, već upravlja i brendovima Betsey Johnson, Dolce Vita, Brian Atwood, Jocelyn, Report, Cejon, Mad Love i Blondo; a vlasnik je licence za različite brendove, uključujući tašne, kaiševe i traženi brend patika Superga. Kompanija posluje sa preko 208 maloprodajnih objekata u 70 zemalja. Steve Madden određene svoje brendove licencira trećim stranama za marketing i prodaju određenih proizvoda, uključujući odeću, intimnu odeću, naočare, čarape, nakit, mirise, prtljag, posteljinu i proizvode za kupanje.
Posetioci foruma imali su priliku da probaju novi Chips Way flips sa kikirikijem, koji je sada u novom pakovanju. Fabrika Chips Way iz Čačka proslavila je 53 godine uspešnog poslovanja i tim povodom je slane favorite – flipseve i kokice, obukla u novo ruho.
Kakva je bila atmosfera, pogledajte na Reelu.
Fotografije sa događaja: Baberya Media. Za kampanjske i catwalk fotografije zahvaljujemo se brendovima.