Oblikujte budućnost lepote: Prijavite se za 32. L’Oréal Brandstorm takmičenje za mlade inovatore

Ukoliko imate do 30 godina, kreativni ste, poznajete tehnologiju i možete da zamislite kako ona menja budućnost industrije lepote, L’Oréal Adria-Balkan vas poziva da se prijavite na jedno od najvećih globalnih takmičenja – L’Oréal Brandstorm 2024.

Prepoznajete li se u ovoj priči?! Ukoliko je vaš odgovor potvrdan i želite da učestvujete u ovogodišnjem L’Oréal Brandstorm takmičenju, vaš zadatak je da osmislite inovativna tehnološka rešenja koja redefinišu budućnost profesionalne lepote. Svoja rešenja najbolji timovi predstaviće na regionalnom finalu u aprilu, dok će se pobednički tim plasirati u veliko međunarodno finale, koje će se u junu mesecu održati u Londonu. Glavna nagrada podrazumeva tromesečnu praksu u L’Oréalovom kreativnom sedištu u Parizu, u okviru koje će raditi na sprovođenju ideje u delo. 

Poziv na takmičenje otvoren je za sve profesionalce, studente i mlade do 30 godina, nezavisno od područja studija ili iskustva. Zainteresovani mogu da se prijave do 25. marta 2024. godine, putem online platforme brandstorm.loreal.com/en.

Sa ciljem da privuče što veći broj mladih inovatora iz različitih područja, L’Oréal Brandstorm je tokom tri decenije postojanja izrastao u najveće svetsko takmičenje u inovacijama za studente, koje svake godine okupi gotovo 100.000 učesnika, nudeći im profesionalno iskustvo koje će im omogućiti da se razvijaju i rastu. Kroz učešće u ovom programu, studentima je omogućeno online mentorstvo, jedinstveni model online učenja, kao i pristup vrednim materijalima i platformama.

Ovo tradicionalno takmičenje deo je L’Oréalove posvećenosti pružanju podrške mladim ljudima na početku njihovog profesionalnog života. Tokom proteklih godina, Brandstorm se od marketinškog takmičenja pretvorio u tehnološki izazov koji odražava L’Oréalovu ambiciju da postane „Beauty Tech kompanija“.

Više informacija potražite na brandstorm.loreal.com!

Foto: Pexels, PR

Povezani članci

infusion de rhubarbe
Beauty Business

Miris rabarbare je neočekivani parfemski trend: Prada predstavlja novi INFUSION DE RHUBARBE

micelarna voda
Beauty Business

Prva micelarna voda na svetu, koju koristi i Victoria Beckham, slavi 30. rođendan!

prvi collagen pop up cafe
Beauty Business

Otvoren prvi Collagen Pop Up Cafe u Beogradu

Collagen Pop Up Cafe
Beauty Business

U Beogradu se otvara prvi COLLAGEN POP UP CAFE i donosi senzacionalnu inovaciju

better-aging
Beauty Business

BD stav: Zašto koristimo izraz BETTER-AGING, a ne anti-aging

februarski noviteti
Beauty Business

Februarski noviteti su tu da nam ulepšaju ostatak zime