Budućnost lepote je fizička, digitalna i virtuelna! Dokaz: Nova, impresivna iskustva nege i lepote zasnovana na tehnološkim inovacijama kompanije L’Oréal!
BUDUĆNOST LEPOTE: 7 SJAJNIH INOVACIJA
Odabir parfema pomoću slušalica

Yves Saint Laurent Beauté Scent-Sation jedinstveno je rešenje za prodajna mesta koje koristi multisenzorske slušalice, koje prate i analiziraju emocionalne odgovore potrošača na različite mirise, u cilju kreiranja preporuka za odgovarajuće proizvode. Scent-Sation pomaže vam da se krećete kroz svet mirisa kako biste odabrali savršen parfem za sebe.
Veštačka inteligencija za savršenu nijansu ruža

Yves Saint Laurent Beauté Rouge Sur Mesure uređaj je za kućnu upotrebu, sa ugrađenom veštačkom inteligencijom, koji nudi vrhunsku personalizaciju ruževa za usne. Samo jednim dodirom, uređaj analizira hiljade mogućnosti prilagođenih boja – uparivanjem sa tonom kože ili odećom korisnika – i, u roku od nekoliko sekundi, proizvodi prilagođenu nijansu koja se čuva u odvojivom odeljku za upotrebu u pokretu.
Tehnološki salon budućnosti

L’Oréal Water Saver revolucionarna je glava tuša koja koristi tehnologiju raketnih motora za efikasno iskustvo pranja kose, dok smanjuje potrošnju vode za 61% u poređenju sa standardnim metodama. Dizajnirana je za profesionalnu upotrebu. L’Oréal Water Saver ima potencijal uštede milijardi litara vode godišnje.
LEPOTA NADOHVAT RUKE

Lancôme Absolue Dual-LED Youth Treatment novi je uređaj koji koristi patentiranu LED svetlosnu terapiju za lečenje kože i ublažavanje finih linija i bora.

Lancôme Shade Finder obezbeđuje precizno usklađivanje nijansi podloge, sa mogućnošću otkrivanja do 22.500 jedinstvenih nijansi kože. U ponudi je i u prodavnicama i online, i to u više od 30 zemalja.

Lancôme Skin Screen omogućava dijagnostiku kože na prodajnom mestu, sa mogućnošću procene više od 13 različitih stanja kože.
VIRTUELNA DERMATOLOŠKA NEGA

SkinCeutical Pro 1:1 puža mogućnost dobijanja besplatnih dermatoloških saveta od profesionalnog medicinskog estetičara putem video-konsultacija. Ova besplatna usluga definiše jedinstvene potrebe klijenta i predlaže personalizovani režim nege.
Osim navedenih inovacija, kroz inovativni On-Chain pristup, L’Oréalovi brendovi redefinišu metaverzum lepote. Neke od inovacija podrazumevaju NFT rešenja, kripto kolekcije i osnaživanje digitalnih kreatora u usponu.
Foto: PR