Na najvećem evropskom tehnološkom događaju – Viva Technology u Parizu, kompanija L’Oréal je predstavila tehnološke inovacije koje lepotu čine personalizovanijom, inkluzivnijom i odgovornijom. Pogledajte o čemu se radi i zavirite u budućnost lepote.
Da biste danas bili lider u industriji lepote, morate biti lider u Beauty Tech-u,“ kaže Barbara Lavernos, zamenica generalnog direktora zadužena za istraživanje, inovacije i tehnologiju u L’Oréalu tokom keynote obraćanja na Viva Technology 2024 Parizu.
Inovacije koje je predstavila kompanija L’Oréal uključuju napredne dijagnostike za kožu i kosu, personalnog beauty asistenta, GenAI laboratoriju, revolucionarni infracrveni fen za kosu, uređaj za mikro-resurfacing i realističnu bioprintanu kožu za istraživanja i testiranje proizvoda.
„Kao dugogodišnji pioniri beauty tech-a, čvrsto verujemo da tehnologija može pomeriti granice onoga što je moguće u lepoti kako bi poboljšala živote ljudi širom sveta. S naprednim dijagnostikama, proširenim beauty uslugama, GenAI asistentima, povećanom kreativnošću u eri GenAI-a i savremenim elektronskim uređajima, oblikujemo budućnost lepote kako bi bila personalizovanija, inkluzivnija i odgovornija,“ dodala je Barbara Lavernos, zamenica generalnog direktora zadužena za istraživanje, inovacije i tehnologiju L’Oréal Grupe. „Ove nedelje na VivaTech-u, pored brojnih inovacija, predstavljamo Tehnologiju kože (Skin Technology by L’Oréal): novu bioprintanu kožu koja imitira stvarnu ljudsku kožu i otvara uzbudljive mogućnosti za istraživače u kozmetičkom i zdravstvenom sektoru.“
Skin Technolgy – testiranje proizvoda na veštačkoj koži koja ima osobine stvarne ljudske kože
Standardi testiranja proizvoda nikad nisu bili viši uz Skin Technology by L’Oréal, kožu koja imitira raznovrsnost stanja stvarne ljudske kože, poput ekcema i akni, kao i sposobnost potamnjivanja tena i zarastanja povreda. L’Oréal trenutno sarađuje sa startapima i renomiranim institutima širom sveta na daljem razvoju tehnologije koja će omogućiti ovoj koži da imitira osetljivost stvarne ljudske kože. Skin Technology podstiče lepotu bez okrutnosti prema životinjama – posvećenost L’Oréala još od 1989. godine.
Uređaji koji menjaju pristup lepoti
Kiehl’s derma-čitač procenjuje kožu korisnika koristeći kliničku tehnologiju snimanja, mereći preko 11 atributa kože kako na površini tako i ispod kože i preporučuje odgovarajuće rutine u svakodnevnoj nezi i životnim navikama.
Lancôme RENERGIE NANO-RESURFACER | 400 BOOSTER je uređaj razvijen za pojačavanje prodora kozmetike u rožnati sloj kože. Uređaj pokreće patentirana nano čip tehnologija sa više od 400 ultra-preciznih nano-iglica koje poboljšavaju performanse proizvoda.
L’Oréal Professionnel AirLight Pro donosi revoluciju u sušenju kose. Napravljen za beauty profesionalce i krajnje potrošače, AirLight Pro kombinuje infracrvenu svetlost sa velikom brzinom vetra za efikasno sušenje vode na površini kose, pomažući da se postigne bolji kvalitet kose i glatka, sjajna kosa.
L’Oréal Professionnel My Hair [iD] čitač za kosu uz pomoć ultra-precizne optike analizira boju i zdravlje kose, procenat sedih vlasi, prečnik vlakna kose i gustinu kako bi potrošačima ponudio pravu personalizovanu boju svaki put.
Generativna veštačka inteligencija povećava kreativnost
L’Oréal predstavlja internu GenAI Beauty Content laboratoriju CREAITECH, koja će transformisati produkciju sadržaja u kompaniji. CREAITECH omogućava L’Oréalu da brzo kreira brend-kompatibilan i lokalizovan sadržaj za svojih 37 beauty brendova. GenAI prepoznaje jedinstvene vizuelne kodove naših brendova i lansira inovativne beauty kampanje brže, a sve u skladu sa principima odgovornog AI-a.
Novi kodovi lepote: Ekonomija kreatora
L’Oréal grupa i Meta predstavljaju program za kreatore novih kodova lepote kako bi osnažili sledeću generaciju 3D, AR i AI kreatora i istražili nove kreativne granice u lepoti. Njihov cilj je da oslobode tehnološku kreativnost u rastućoj ekonomiji kreatora.
Digitalna Održivost
Kao četvrti najveći oglašivač na svetu, L’Oréal je posvećen merenju emisije CO2 generisane digitalnim aktivnostima kompanije i smanjenju njihovog uticaja na životnu sredinu. Na VivaTech-u, predstavljeni su alati koji omogućavaju ovom kozmetičkom gigantu da teži ka 360 digitalnoj održivosti: uz merenje digitalnog ugljeničnog otiska, otiska websajta i produkcije sadržaja.
Za fotografije i vizuale, kao i za tekst, zahvaljujemo se kompaniji L’Oréal.