Koje smo lekcije naučili na konferenciji Lepota žene?

Konferencija Lepota žene, održana u beogradskom hotelu Metropol Palace, otvorila je različita pitanja koja se tiču savremene žene – od reproduktivnog zdravlja do granica u estetskoj medicini.

Lepa je svaka žena, osim one koja nije i one koja misli da to jeste.” U toj rečenici krije se sva naša složenost. U 21. veku često pričamo koliko je žena hrabra, jaka, koliko može i ume sve. Takva je oduvek bila, zato postojimo i zato postoji svet. Ali, krase nas i nežnost, osećajnost, požrtvovanost. Te osobine ne čine nas slabom, naprotiv, čine da svet posmatramo iz drugog ugla i učinimo ga lepšim mestom. Da, ponekad smo i prezahtevne, nekada ne znamo šta hoćemo, ali uvek znamo šta nećemo. I upravo u svemu tome jeste naša lepota. Najlepše su žene koje su voljene i koje vole. Suština lepote jeste ljubav, a naša poruka sa ovog mesta glasi: ’Volite nas, cenite nas, a mi ćemo to i te kako znati da uzvratimo.“ Ovim rečima Darija Kisić, ministarka u Vladi republke Srbije, otvorila je konferenciju Lepota žene, koju je organizovala agencija Advertising Solutions, dok je Pesmu ženi Jovana Dučića odrecitovao glumac Milorad Damjanović, te tako upotpunio događaj.

S leva nadesno: Darija Kisić, Nataša Vulin i Milica Đurđić

ČETIRI PANELA & ČETIRI VAŽNE TEME

1.

O reproduktivnom zdravlju žene, u okviru prvog panela, govorili su Darija Kisić, ministarka za brigu o porodici i demografiju, Milica Đurđić, radiolog u bonici BioCell, profesor Aleksandar Ljubić, ginekolog u bolnici BioCell, psihološkinja Andrea Stojanović, kao i endokrinološkinja Snežana Polovina iz UKCS.

2.

Zvezda drugog panela Snaga žene bila je književnica Vedrna Rudan, koja je, kao i uvek, bez ulešavanja govorila o stvarnosti. „Sve su žene slabe, jer muškarci vladaju ovim svetom. Mnogo toga je ženama nametnuto, a one su to prihvatile, jer misle da muškarci tako vole. Žena je snažna kad shvati da ne mora se smeška, da ne mora da voli muža, da ne mora da voli decu, da ne mora da voli ljubavnika, ali da je poželjno da ga ima“, našalila se gospođa Rudan, ali i uozbiljila priču deleći svoje iskustvo vezano za zlostavljanje u porodici. Sagovornice su joj bile Suzana Berić, direktorka marketinga kompanije Telekom, Sandra Lazarević, direktorka PR i marketing sektora Banke Intesa, Sandra Marinković, direktorka sektora za spoljne poslove MSD, kao i direktorka prodaje kompanije Avon – Marija Radaković. „Žena treba da bude svesna sebe, svojih mana i vrlina, da zna šta želi da promeni, te da radi na tome, da odredi prioritete. Uspešna žena nije ona koja je fizički lepa, koja je dobro obučena, koja je profesionalac… Uspešnu ženu prepoznaćete po tome da li je srećna i zadovoljna. Snaga žene jeste u tome da ume da voli sebe,“ bio je zaključak ovog panela.

3.

U panelu Pobeda žene, govorile su dame koje su uspešno izvojevale najteže bitke, one za zdravlje. Ana Besedić, Marina Avramović, Gorica Đokić i Đurđina Jovanović podelile su sa publikom najintimnije momente iz svog života, vezane za trenutke kada su se suočavale sa najtežim dijagnozama, kao što su kancer dojke, dijabetes, kancer grlića materice i kancer pluća. Gošće panela ukazale su na značaj redovnih pregleda i složno poručile: „Kada smo slabe, mi smo zapravo najjače!“ Panelu je prisustvovala direktorka Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje – Sanja Radojević Škodrić, koja je istakla da država kontinuirano stavlja inovativne lekove na listu, koji su pacijentima dostupni o trošku fonda. Podaci koje je iznela profesorka Škodrić ulivaju nadu obolelima. „U poslednjih pet godina stavili smo na listu čak 80 inovativnih lekova. Naglasila bih da su se, po prvi put, na listi našli lekovi za prevenciju, poput HPV vakcina, kao i inovativni lekovi namenjeni lečenju dijabetesa.“

4.

Na kraju konferencije, eminentni sagovornici iz različitih oblasti pokušali su da daju odgovor na pitanje – gde je granica u estetskoj medicini. Želja za večnom mladošću prisutna je od pamtiveka, ali starost je prirodan proces na koji ne možemo da utičemo. Na prvom mestu mora se sačuvati autentičnost, a to opet iziskuje dobru korelaciju sa stručnjacima koji se bave estetikom, složili su se učesnici panela – Tanja Tirnanić, dermatolog sa VMA, dr Biljana Đurđević iz klinike LaDerma, modna dizajnerka Jovana Petković, menadžerka Olga Ristić, kao i stomatolog Vladimir Čakan iz C Dental centra.

INFO PLUS: Lepota žene je održana uz podršku prijatelja konferencije – brendova Rilastil, Dr. Grandel i Avon, kompanija NovoNordisk, Banca Intesa i ordinacije C Dental Center. Gosti su imali priliku da uživaju u Frikom Quattro sladoledu i Balans + obroku , dok je za osveženje bila zadužena Prolom voda.

Foto: PR

Povezani članci

lacoste prodavnica
Beauty Business

Evo gde se nalazi nova beogradska LACOSTE prodavnica

Vichy Minéral 89
Beauty Business

Novo iz Vichy Minéral 89 linije: Fluid sa SPF zaštitom

KIKO Milano
Beauty Business

Osvojite kurs šminkanja i nove KIKO Milano proizvode!

baobaby
Beauty Business

Brend BAOBABY – koji su razvile četiri mame – proizvodi najslađe dečije cipelice

body tan water
Beauty Business

Show Your Dark Side! Stigao je novi nude&rude proizvod – BODY TAN WATER

AVON ULTRA COLOUR
Beauty Business

AVON ULTRA COLOUR kolekcija pomoći će vam da oslobodite svoju kreativnost