Autorka izložbe Lepota van okvira je fotografkinja Anja Ivanović, a postavku možete pogledati do 4. decembra.
Svaki naš dan počinje ritualima nege i završava se njima, pružajući nam mogućnost da zastanemo i povežemo se sa sopstvenim likom u ogledalu… Lepota znači i društvenu pripadnost. Možemo da pratimo određene standarde lepote kako bismo pokazali da pripadamo nekoj grupi. Možemo i da ih prekršimo kako bismo istakli druge afinitete. U svakom slučaju, lepota je usko povezana sa društvom. Kada se suočimo s ogledalom društva, lepota može biti ambivalentna sila, koja istovremeno može i da otuđuje i da oslobađa. Jedino razumevanjem dobre i loše strane lepote možemo stvoriti ljudsku, odgovornu i inkluzivnu lepotu…
Upravo takvo shvatanje lepote predstavlja i izložba fotografija Lepota van okvira, koja je otvorena u Francuskom institutu u Srbiji, u Knez Mihailovoj ulici, povodom 115 godina L’Oréal-a. Sa željom da poimanje lepote postane individualna svrha postojanja, kompanija L’Oréal je u saradnji sa Elle magazinom, fotografkinjom Anjom Ivanović i Francuskim institutom u Srbiji, predstavila je izložbu fotografija Lepota van okvira.
Jer, lepota je moćna sila koja nas pokreće, univerzalna težnja koja prevazilazi vreme, države, kulture i neiscrpan izvor inovacija i kreativnosti. Lepota je putovanje, lepota je inkluzivna, velikodušna, lepota je sloboda, nesavršenost, bezvremena potreba, lepota je snaga, lepota je spokoj, priroda, inspiracija, ljubav/briga za druge, lepota je suštinski deo sveta oko nas… Upravo ovo „govore“ i fotografije izložene u Francuskom institutu u Srbiji.
Otvaranju izložbe prisustvovao je veliki broj gostiju iz sveta kulture, mode i medija, a samo otvaranje kao i fotografije koje su odraz lepote u velikom formatu, privukle su i pažnju velikog broja Beograđana koji su se zatekli u Knez Mihailovoj ulici.
Izložba će u Francuskom Institutu u Srbiji biti otvorena sve do 4. decembra.
O kompaniji L’Oréal
Već 115 godina, L’Oréal, vodeća svetska kompanija u industriji lepote, posvećena je samo jednoj stvari: ispunjavanju beauty potreba svojih potrošača diljem svijeta. Svrha L’Oréal Grupe, stvarati lepotu koja pokreće svet, definiše pristup lepoti kao nečemu esencijalnom, uključivom, etičnom, velikodušnom i predanom društvenoj i ekološkoj održivosti. Sa širokim portfoliom koji čini 37 međunarodnih brendova i ambicioznim obvezama u okviru programa L’Oréal za budućnost, L’Oréal svakome pruža najbolje u smislu kvaliteta, efikasnosti, sigurnosti, iskrenosti i odgovornosti, dok istovremeno slavi lepotu u njenoj beskonačnoj raznolikosti.
S više od 90.000 predanih zaposlenih, uravnoteženom globalnom prisutnošću i prodajom putem svih distribucijskih kanala (ecommerce, masovno tržište, robne kuće, apoteke, parfimerije, frizerski saloni). Grupa je 2023. godine ostvarila prodaju od 41,18 milijardi evra. S 20 istraživačkih centara u 11 zemalja širom sveta i posvećenim timom za istraživanje i inovacije s više od 4.000 naučnika i 6.400 digitalnih stručnjaka, L’Oréalov cilj je da postane vodeća beauty tech kompanija koja oblikuje novu budućnosti lepote.
Za fotografije zahvaljujemo kompaniji L’Oréal