Glumica Sydney Sweeney nova je Kérastase ambasadorka

Kérastase je objavio da je zvezda serija Euphoria i The White Lotus, Sydney Sweeney, nova globalna Kérastase ambasadorka. Već smo imali priliku da pogledamo prvi video i… Jasno je da je ideja brenda da prva kampanja, osim što će u centar pažnje staviti Sydneyinu predivnu kosu, bude duhovita i zabavna. Da li su u tome uspeli, prepuštamo vama da procenite, a mi donosimo najvažnije detalje, kao i kratak razgovor sa Sydney.

Glumica nominovana za nagradu Emmy od sada će se pojavljivati u marketinškim kampanjama za proizvode za kosu brenda Kérastase, koji je u vlasništvu kompanije L’Oréal, uključujući kolekcije Blond Absolu, Genesis i Curl Manifesto.

Sweeney je izjavila da je za nju partnerstvo sa kultnim brednom „izuzetno velika stvar“. „Po meni, kozmetička industrija nudi mogućnosti za kreativnost, izražavanje sebe i podržava vas da verujete u sopstvene sposobnosti.”

Ovim se zvezda filma Anyone But You pridružuje modelu Emily Ratajkowski i indijskoj glumici Lisi Haydon Lalvani kao najnovija Kérastase ambasadorka.

Zašto baš Sweeney?

Kérastase opisuje Sweeney kao „međunarodnu ikonu savremene ženstvenosti“ i ističe da je izabrana zbog „toplote i magnetizma kako na ekranu, tako i van njega“. „Ona je neustrašiva kada su u pitanju frizura, make-up i stil, hrabra je u ulogama koje preuzima i bez straha pokazuje svoj jedinstveni identitet, uz mnogo talenta i posvećenosti“, izjavila je Rosa Carriço, Globalna predsednica brenda Kérastase. „Ona se svojoj zajednici obraća sa strašću i humorom, koji vam odmah bude osećaj da je poznajete.

„To je Kérastase žena. Ona koja se usuđuje i koja prihvata sopstveni put.“

Sweeney već ima iskustvo u beauty kampanjama. Bila je zaštitno lice Armani Beauty parfema My Way, takođe u vlasništvu L’Oréala. Uz to je odnedavno i ambasadorka omiljenog korejskog brenda Laneige.

JEDAN MINUT SA Sidney Sweeney

ZAŠTO KÉRASTASE? Stalno menjam boju kose i frizuru za različite uloge, tako da mi je pravilna nega veoma važna. Tretmani i ulja vraćaju život mojoj kosi, ET VOILÀ!

OMILJENA FRIZURA? Ovo je teško pitanje! Moj frizer Glen jedan je od mojih najboljih prijatelja. Uvek se zabavljamo osmišljavajući nove lookove za različite događaje. Moram priznati da volim mnogo volumena nakon feniranja!

VAŠA ŽENSKA IKONA? Postoji toliko neverovatnih žena koje poštujem i koje me inspirišu. Ipak, na kraju se to svodi na moje prijateljice – uvek smo uzajamna podrška i bez obzira na to gde smo, uvek se zabavljamo.

ODAKLE DOLAZI VAŠE SAMOPOUZDANJE? Prema mom viđenju, to je prilično jednostavno – radim stvari koje volim. Uvek se osećam bolje kada se povučem i razmislim o tome šta zapravo volim da radim. A kada to radim, to mi daje osećaj snage i moći, i zaista je ispunjavajuće.

Fotografije: Kérastase. Izvori: CosmeticBusiness.com, Kerastase-USA.com

Povezani članci

infusion de rhubarbe
Beauty Business

Miris rabarbare je neočekivani parfemski trend: Prada predstavlja novi INFUSION DE RHUBARBE

micelarna voda
Beauty Business

Prva micelarna voda na svetu, koju koristi i Victoria Beckham, slavi 30. rođendan!

prvi collagen pop up cafe
Beauty Business

Otvoren prvi Collagen Pop Up Cafe u Beogradu

Collagen Pop Up Cafe
Beauty Business

U Beogradu se otvara prvi COLLAGEN POP UP CAFE i donosi senzacionalnu inovaciju

better-aging
Beauty Business

BD stav: Zašto koristimo izraz BETTER-AGING, a ne anti-aging

februarski noviteti
Beauty Business

Februarski noviteti su tu da nam ulepšaju ostatak zime