Supermodel i glumica Rosie Huntington-Whiteley postala je nova globalna ambasadorka beauty brenda posvećenog prirodnoj nezi kose – Gisou, koji je osnovala influenserka i preduzetnica Negin Mirsalehi. Brend, zasnovan na šest generacija pčelarske tradicije porodice Mirsalehi, poznat je po preparatima za kosu obogaćenim medom.
Kako navode iz Gisou-a, izbor Rosie bio je sasvim prirodan — njen prepoznatljiv stil i autentičan pristup lepoti savršeno se uklapaju u filozofiju brenda. „Ona je prava ikona stila, koja veruje da kosa može biti sredstvo izražavanja, a to se potpuno poklapa sa našim uverenjima. Uzbuđena sam što će uskoro svi videti šta smo sve stvorili zajedno“, rekla je Negin Mirsalehi povodom saradnje.
Detalji kampanje
Rosie Huntington-Whiteley je izjavila da je presrećna što se pridružila „Gisou košnici“ i istakla koliko za nju kosa ima važnu ulogu u izražavanju ličnog stila:

„Oduvek sam cenila Gisou zbog posvećenosti kvalitetu, nasleđu s jedne strane a inovacijama s druge. Ova kampanja slavi ideju da kosa može biti vaš najbolji aksesoar – lična i jedinstvena refleksija identiteta. Radujem se što ću tu poruku podeliti sa zajednicom koju ovaj brend okuplja“, poručila je Rosie.
Novo poglavlje u razvoju brenda
Za potrebe kampanje, Rosie pozira uz novi Gisou Honey Milk 5-in-1 Styling Cream, prvi proizvod brenda iz kategorije stilizovanja kose. Krema obezbeđuje fleksibilno učvršćivanje, hidrataciju, kontrolu frizz-a i zaštitu od toplote do 230°C, a pored meda i mleka formuli sadrži i hijaluronsku kiselinu za glatku i sjajnu kosu.

Honey Milk 5-u-1 krema za oblikovanje dostupna je od 22. avgusta 2025. godine i označava važan korak u daljem rastu i inovacijama brenda Gisou.
Fotografije: Gisou