Beauty brendovi koje su pokrenuli influenseri: Ovo su naša tri favorita

Beauty brendovi koje su pokrenuli influenseri ulivaju mi mnogo više poverenja, nego oni s potpisom slavnih ličnosti. Evo zbog čega…

Brojni influenseri bave se temama u vezi s negom kože, kozmetičkim sastojcima i šminkom, te su mnogi od njih stručnjaci u različitim beauty oblastima. Godinama prikupljaju informacije na društvenim mrežama, dobro poznaju svoju ciljnu grupu, te na osnovu toga tačno znaju šta je to što na tržištu nedostaje. S druge strane, celebrity se obično ne razumeju mnogo u beauty industriju, već kozmetički ili make-up brend lansiraju kao dodatak dosadašnjoj karijeri, s ciljem da svom bankovnom računu dodaju još koju nulu.

Pre mnogo godina pojam „influenser“ imao je potpuno drugačije značenje nego danas. Influensing je bila nova, te često osuđivana profesija. U današnje vreme uticajni ljudi grade imperije. Imaju blogove, profile na Instagramu, TikTok-u, Facebook grupe i ono što je najvažnije – veliku zajednicu. Mnogi od njih karijeru započeli su na društvenim mrežama dokumentujući svoj stil života, interesovanja, način odevanja i ishrane, rutinu nege kože i drugo. Nakon određenog vremena shvatili su da svoj uticaj mogu da iskoriste kako bi zaradili, pa je, shodno tome, nastala nova grana ekonomije – svetski poznati brendovi zasnovani na uticaju. Neki od njih prerasli su istinske beauty gigante, popularnije čak i od svojih osnivača.

Tri beauty brenda koja su lansirali influenseri

Odabrala smo baš ova tri beauty brenda kreirana od strane influensera, budući da sam isprobala njihove proizvode, te su vrlo bliski mom senzibilitetu.

Glossier

Prvi na listi je uveliko poznat beauty brend Glossier. To je jedan od prvih nezavisnih beauty brendova koji je postigao izuzetnu popularnost na svetskom nivou. Nastao je kao nusprodukt popularnog beauty bloga Into The Gloss, koji je osnovala Emily Weiss. Naime, ova devojka je, u sklopu svoje beauty platforme, izgradla zajednicu žena i devojaka koje su zainteresovane za kozmetiku i šminku. Oslanjajući se na njihove povratne informacije, zaključila je šta je to što nedostaje na beauty tržištu. Samo tri godine nakon lansiranja sajta, Emily je kreirala četiri proizvoda, od kojih je najpopulrniji bio All-Purpose balzam sa usne. Kao razultat nastao je brend Glossier, koji danas u ponudi ima šminku, tonike, balzame za usne, hidratantne kreme i dr.

Summer Fridays

Lifestyle influenserke fokusirane na beauty Marianna Hewitt i Lauren Gores Ireland osnovale su beauty brend Summer Fridays, na koji ste, sigurna sam, naleteli skorlujući po Instagramu. One su primenile isti recept kao i Emily Weiss – nakon godina plasiranja i deljenja sadržaja na društvenim mrežama, te građenja zajednice, odlučile su da svojoj zajednici ponude i nešto konkretno. Kreirale su sopstveni beauty brend koji sadrži i skincare, ali i make-up proizvode u vrlo jednostavnom, no efektnom pakovanju. Jet Lag maska za lice ih je vinula u sam vrh beauty industije.

Gisou

Oduševljena sam i fantastičnim beauty proizovodima na bazi meda kompanije Gisou, koju je pokrenula popularna influenserka Negin Mirsalehi. Priča koja stoji iza ovog brenda počinje u pčelinjem vrtu, u kojem otac ove influenserke uzgaja pčele. Pored toga, njena majka je frizerka koja čitav život razvija formulu ulja za kosu na bazi meda. Negin je spojila znanje svojih roditelja, te kreirala brojne proizvode za negu kose i kože, koji su dostupni širom sveta. Najpopularniji proizovd je Honey Infused ulje za kosu.

Foto: PR, Instagram

Sadržaj naveden u ovom članku napisan je u informativne svrhe, te, bez obzira na to što se pozivamo na određena istraživanja, nije zamena za stručni savet ili konsultaciju. Reč je o subjektivnoj analizi autora o određenom društvenom fenomenu.

Povezani članci

infusion de rhubarbe
Beauty Business

Miris rabarbare je neočekivani parfemski trend: Prada predstavlja novi INFUSION DE RHUBARBE

micelarna voda
Beauty Business

Prva micelarna voda na svetu, koju koristi i Victoria Beckham, slavi 30. rođendan!

prvi collagen pop up cafe
Beauty Business

Otvoren prvi Collagen Pop Up Cafe u Beogradu

Collagen Pop Up Cafe
Beauty Business

U Beogradu se otvara prvi COLLAGEN POP UP CAFE i donosi senzacionalnu inovaciju

better-aging
Beauty Business

BD stav: Zašto koristimo izraz BETTER-AGING, a ne anti-aging

februarski noviteti
Beauty Business

Februarski noviteti su tu da nam ulepšaju ostatak zime