Eucerin proslavio 20 godina u Srbiji

U uzbudljivoj atmosferi i uz jedinstveni program klub-restorana Lafayette u Beogradu, Eucerin Srbija proslavio je veliki jubilej – 20 godina prisustva u Srbiji.

Jedinstvenim događajem, na kome se okupilo preko 600 farmaceuta, dermatovenerologa, lekara, poslovnih saradnika, predstavnika medija, influensera i prijatelja, Eucerin Srbija proslavio je 20 godina prisustva u Srbiji, tokom kojih je postao neizostavni deo svakodnevne rutine nege mnogih dama i čitavih porodica u našoj zemlji. Od prve najave voditelja Ivana Zekića, do poslednjih trenutaka programa, po čijoj jedinstvenosti je klub-restoran Lafayette u Beogradu prepoznatljiv, gosti su uživali u opuštenoj atmosferi i prijateljskom druženju.

REČ-DVE O ISTORIJI BRENDA

Dragana Palfi

U delu programa, u kome je predstavljena istorija brenda Eucerin® obeležena tradicijom i inovacijama, prisutnima se obratila Dragana Palfi, direktorka Eucerina za Adriatik regiju. “Stanje kože utiče na to kako se osećamo. Unapređenje njenog zdravlja i lepote nabolje menja ceo život. Zato je tokom 125 godina u svetu i 20 godina u Srbiji, zadatak i cilj našeg brenda suštinski ostao isti – da u bliskoj saradnji sa dermatolozima i apotekarima nađemo rešenje za probleme kože i promenimo nabolje živote naših korisnika i pacijenata. Na tu filozofiju smo veoma ponosni, kao i na činjenicu da smo, uporedo sa velikim inovacijama u nezi, anti-age nezi i zaštiti od sunca, učinili važne pomake u pogledu uticaja na životnu sredinu i traga koji na planeti ostavljamo kao kompanija,“ rekla je Palfi i sa prisutnima podelila ekskluzivnu informaciju da je kompanija Beiersdorf među 13 od 15.000 kompanija koje su dobile AAA sertifikat, jedan od najvažnijih evropskih standarda ekonomskog kvaliteta, prosperiteta i odgovornog poslovanja.

OSVRT NA POSEBNE PROJEKTE

Poseban deo Eucerin® programa ove večeri posvećen je projektu Pregled za sve, započetom pre osam godina u saradnji sa Fondom B92, Ministarstvom zdravlja i Udruženjem dermatovenerologa Srbije. U okviru ovog projekta, čiji je cilj prevencija i rana dijagnostika raka kože, pregledano je preko 4.000 ljudi i donirano više od 170 dermoskopa. To znači da sada svaka državna dermatološka ordinacija u Srbiji ima svoj dermoskop, kao osnovno sredstvo rada. Istovremeno, organizovane su edukacije iz oblasti dermoskopije za sve dermatovenerologe u Srbiji iz državne i privatne prakse.

Delić atmosfere

INOVACIJE – TEMA KOJA NI OVOGA PUTA NIJE IZOSTALA

U svom obraćanju gostima Palfi je ukazala i na to da su formulacije Eucerin® anti-age linija, koje su danas deo dnevne rutine nege miliona dama u svetu i Srbiji, došle iz Eucerin® laboratorija, kasnije Istraživačkog centra, kao velike inovacije na polju nege kože. Jedna od najistaknutijih među njima je Eucerin®Hyaluron-Filler linija, koja je 2006.godine napravila veliki korak napred za celu dermokozmetičku industriju. Unapređenjem formulacije ove linije, 2020. godine postignuta je trostruka efikasnost ovih preparata i napravljen novi iskorak na polju anti-age nege. „Inovativnost naših preparata u cilju promene života naših korisnika nabolje, ogleda se i u Eucerin®Anti-Pigment liniji, čiji je osnovni sastojak Eucerin®patentirani Thiamidol®, koji deluje u korenu problema pojave hiperpigmentacija, a za kojim je naš naučni tim tragao 10 godina i za to vreme testirao 50.000 supstanci. U tom smislu, imam zadovoljstvo da vam najavim da nas još jedna revolucionarna Eucerin® anti-age inovacija očekuje sledeće godine, i to nakon 15 godina naučnih i laboratorijskih istraživanja,“ rekla je Palfi.

TIM KOJI DOBIJA

Nada Miletić Nevajda

Vrhunac dela programa posvećenog brendu Eucerin® bio je momenat kada je na scenu izašao ceo Eucerin Srbija tim, na čelu sa dugogodišnjom direktorkom Eucerin Srbija, sada direktorkom Eucerina za Istočnu Evropu – Nadom Miletić Nevajda. Ona je najpre publici sa ponosom predstavila tim koji je od 2004.godine do 2010.godine postavio Eucerin Srbija na prvo mesto dermo-kozmetičkih brendova u Srbiji.

Eucerin Srbija tim

Nakon toga, na scenu je pozvala one koji su u kompaniju došli kasnije, da bi sada svi zajedno činili jedinstveni tim. “Ono što je mene zadržalo u ovoj kompaniji 20 godina jeste iskrenost, jer sve što tvrdimo za naše preparate mi možemo i da dokažemo. Pored toga, zadržala me je strast i posvećenost s kojom smo gradili vaše poverenje, to jest poverenje naših saradnika i korisnika. Nameravamo tako da nastavimo i sledećih 20 godina,” rekla je Miletić Nevajda.

Način na koji su elementi standardnog Lafayette programa uklopljeni u filozofiju i prepoznatljiv imidž brenda Eucerin® oduševio je prisutne. Kraj programa obeležen je upečatljivim vijorenjem Eucerin® zastava.

Foto: Marko Obradović Edge

Povezani članci

NIVEA Repair & Care
Beauty Business

NIVEA novitet: Univerzalne kreme Repair & Care obećavaju rešenje za suvu i osetljivu kožu

IM8
Beauty Business

Novo poglavlje: David Beckam osniva health & wellness brend IM8

talk
Beauty Business

Svetska zdravstvena organizacija proglasila je talk „verovatno kancerogenim“

besplatni dermoskopski pregledi
Beauty Business

Besplatni dermoskopski pregledi mladeža na Adi Ciganliji: Ne propustite jedinstvenu priliku!

L'Artisan Parfumeur
Beauty Business

Francuski niche brend L’ARTISAN PARFUMEUR ponovo je u parfimeriji Metropoliten

shaping futures
Beauty Business

Kako frizerski zanat menja živote: Inicijativa Shaping Futures kao odskočna daska mladima