Chanel N°5 L’Eau prvi put dolazi u drugačijoj bočici! I, da – želimo je!

Kultni miris kuće Chanel N°5 L’Eau stiže u novoj, očaravajućoj kolekcionarskoj bočici!

Najčuveniji parfem svih vremena, Chanel N°5, na tržištu može da se pronađe u nekoliko različitih varijacija, tzv. flankera. Oni imaju različite koncentracije – prvi, originalni parfem sadrži najviše parfemskih ulja, zatim dolazi nešto manje koncentrovana parfemska voda (EDP) pa još prozračnija toaletna voda (EDT) sa još manjom koncentracijom parfema i na kraju – voda ili l’eau. Najlaganija, najsvežija i najmodernija varijacija. Ipak, jedno im je svima zajedničko – svaki Chanel N°5 dolazi u kultnoj, četvrtastoj bočici sa čepom u obliku dijamanta. Da, svi je znamo!

Ali, Chanel N°5 L’Eau sada ima novo izdanje!

Šta treba znati o Chanel N°5 L’Eau?

Chanel N°5 L’Eau ili voda nastala je 2016. godine. Kreirao ju je čuveni parfimer kuće Chanel Olivier Polge. Odmah je osvojila publiku cvetnom svežinom i potpuno modernim duhom. U pitanju je cvetno-aldehidni miris, veoma lagan i prozračan, koji ipak ima dovoljno „gravitacije“ da nas „usidri u trenutku“, da se poslužimo opisom iz Chanel-ovog saopštenja za medije. U gornjim notama su citusni akordi i aldehidi, u srcu je cvetni buket jasmina, ruže i ylang-ylanga, a na kraju, u baznim notama, oslobađaju se dinamični vetiver i osvežavajući kedar.

Kako ga opisuju u kući Chanel, Chanel N°5 L’Eau je „sofisticiran miris sposoban da ostvari najluđe snove“ i „ponese sve emocije sveta“. S njim možemo pomiriti sve svoje suprotnosti: možemo biti bezbrižni, radosni, misteriozni, hrabri, senzualni… Kao što može da obuhvati svaku emociju, tako je i pogodan za svaku priliku, i upravo je to ono što novo pakovanje želi da izrazi.

Jer sada, po prvi put u istoriji kuće, N°5 L’Eau ne dolazi u svojoj istorijskoj bočici! Nova staklena ambalaža uspostavlja ravnotežu između snage i krhkosti potrebne da se uhvati prolaznost vremena i da se doživi njegov protok pre nego što nestane. Kap života smeštena u bočicu.

I to samo privremeno, dok je aktuelno ovo ograničeno izdanje. „A to treba iskoristiti pre nego što trenutak prođe, raspline se i nestane. Treba zadržati moć sadašnjosti u jednoj kapi, na dlanu ruke“, piše u saopštenju kuće Chanel.

Kako izgleda nova bočica

Zaobljena i eterična, ova kolekcionarska bočica je ovalna, prozirna, staje na dlan. Podseća na oblutak ili na zrak svetlosti uhvaćen u zapanjujućoj, jednostavnoj formi. Bočica je dizajnirana da usidri osećaj životne sile u nama. Snaga života pretočena u beauty predmet želje, koji ćemo uživati svuda da nosimo sa sobom.

Zamisao je da bočica, kao i miris koji se krije u njoj, bude simbol životne energije.

„Svima nam je potrebna kap, i to kap N°5 L’Eau„, poručuju iz Chanel-a.

Za fotografije zahvaljujemo modnoj kući Chanel.

Povezani članci

lacoste prodavnica
Beauty Business

Evo gde se nalazi nova beogradska LACOSTE prodavnica

Vichy Minéral 89
Beauty Business

Novo iz Vichy Minéral 89 linije: Fluid sa SPF zaštitom

parfemi s mirisom kokosa
Parfemi

Parfemi s mirisom kokosa: 10 kompozicija idealnih za leto! 

KIKO Milano
Beauty Business

Osvojite kurs šminkanja i nove KIKO Milano proizvode!

baobaby
Beauty Business

Brend BAOBABY – koji su razvile četiri mame – proizvodi najslađe dečije cipelice

body tan water
Beauty Business

Show Your Dark Side! Stigao je novi nude&rude proizvod – BODY TAN WATER