Chanel N°5 L’Eau prvi put dolazi u drugačijoj bočici! I, da – želimo je!

Kultni miris kuće Chanel N°5 L’Eau stiže u novoj, očaravajućoj kolekcionarskoj bočici!

Najčuveniji parfem svih vremena, Chanel N°5, na tržištu može da se pronađe u nekoliko različitih varijacija, tzv. flankera. Oni imaju različite koncentracije – prvi, originalni parfem sadrži najviše parfemskih ulja, zatim dolazi nešto manje koncentrovana parfemska voda (EDP) pa još prozračnija toaletna voda (EDT) sa još manjom koncentracijom parfema i na kraju – voda ili l’eau. Najlaganija, najsvežija i najmodernija varijacija. Ipak, jedno im je svima zajedničko – svaki Chanel N°5 dolazi u kultnoj, četvrtastoj bočici sa čepom u obliku dijamanta. Da, svi je znamo!

Ali, Chanel N°5 L’Eau sada ima novo izdanje!

Šta treba znati o Chanel N°5 L’Eau?

Chanel N°5 L’Eau ili voda nastala je 2016. godine. Kreirao ju je čuveni parfimer kuće Chanel Olivier Polge. Odmah je osvojila publiku cvetnom svežinom i potpuno modernim duhom. U pitanju je cvetno-aldehidni miris, veoma lagan i prozračan, koji ipak ima dovoljno „gravitacije“ da nas „usidri u trenutku“, da se poslužimo opisom iz Chanel-ovog saopštenja za medije. U gornjim notama su citusni akordi i aldehidi, u srcu je cvetni buket jasmina, ruže i ylang-ylanga, a na kraju, u baznim notama, oslobađaju se dinamični vetiver i osvežavajući kedar.

Kako ga opisuju u kući Chanel, Chanel N°5 L’Eau je „sofisticiran miris sposoban da ostvari najluđe snove“ i „ponese sve emocije sveta“. S njim možemo pomiriti sve svoje suprotnosti: možemo biti bezbrižni, radosni, misteriozni, hrabri, senzualni… Kao što može da obuhvati svaku emociju, tako je i pogodan za svaku priliku, i upravo je to ono što novo pakovanje želi da izrazi.

Jer sada, po prvi put u istoriji kuće, N°5 L’Eau ne dolazi u svojoj istorijskoj bočici! Nova staklena ambalaža uspostavlja ravnotežu između snage i krhkosti potrebne da se uhvati prolaznost vremena i da se doživi njegov protok pre nego što nestane. Kap života smeštena u bočicu.

I to samo privremeno, dok je aktuelno ovo ograničeno izdanje. „A to treba iskoristiti pre nego što trenutak prođe, raspline se i nestane. Treba zadržati moć sadašnjosti u jednoj kapi, na dlanu ruke“, piše u saopštenju kuće Chanel.

Kako izgleda nova bočica

Zaobljena i eterična, ova kolekcionarska bočica je ovalna, prozirna, staje na dlan. Podseća na oblutak ili na zrak svetlosti uhvaćen u zapanjujućoj, jednostavnoj formi. Bočica je dizajnirana da usidri osećaj životne sile u nama. Snaga života pretočena u beauty predmet želje, koji ćemo uživati svuda da nosimo sa sobom.

Zamisao je da bočica, kao i miris koji se krije u njoj, bude simbol životne energije.

„Svima nam je potrebna kap, i to kap N°5 L’Eau„, poručuju iz Chanel-a.

Za fotografije zahvaljujemo modnoj kući Chanel.

Povezani članci

septembarski beauty noviteti
Beauty Business

Ovi septembarski beauty noviteti savršen su uvod u jesenju sezonu

Ovo su naprodavaniji beauty proizvodi na TikTok shopu
Beauty Business

Ovo su naprodavaniji beauty proizvodi na TikTok shopu

Parfemi

Šik poput Birkin tašne: Hermès predstavlja novi parfem – Barénia

mirisne note koje utiču na emocije
Parfemi

Stres, nesanica, nedostatak samopouzdanja: Kako da odaberete parfem koji će uticati na vaše emocije

rabanne million gold for her
Beauty Business

Hoće li ovo biti parfem sezone? Gigi Hadid je zaštitno lice Rabanne Million Gold For Her

Tom Ford Runway Lip Color
Beauty Business

Veza između ruža i samopouzdanja: Angelina Jolie je novo zaštitno lice Tom Ford Runway Lip Color ruževa