Brzi uspon cosnova-e – udvostručena prodaja u poslednje tri godine

Koliko Catrice i essence komada šminke imate u svojoj kolekciji? Makar otprilike? S obzirom na odličan odnos cene i kvaliteta, nimalo nas ne čudi popularnost ovih brendova. Samim tim, nije nas toliko iznenadila vest da je cosnova grupacija, koja stoji iza pomenutih brendova, tokom 2023. godine imala neto profit od 817 miliona evra, sa težnjom da se pridruži u top 5 svetskih lidera u industriji.

cosnova je najavila ukupan rast od 32 procenta u poređenju sa 2022. godinom, i porast u prodaji od 30 procenata dve godine za redom. Sa neto prodajom od 817 miliona evra, grupacija cosnova je daleko nadmašila svoje ciljeve za nedavno završenu finansijsku godinu. Pošto kompanija ulazi u treću deceniju poslovanja, to čini sa dodatnim ambicioznim planovima. Put je popločan poslednjih godina sa velikim strateškim ulaganjima od početka i tokom pandemije korona virusa. Za cosnova-u, prag prodaje od milijardu evra sada je na dohvat ruke.

Lakovi za nokte, ruževi i niz drugih proizvoda za šminkanje iz asortimana brendova Catrice i essence doživljavaju neviđenu potražnju. Ova povećana popularnost nije samo odgovor na evoluirajuće sklonosti potrošača nakon COVID-a, obeležene povećanom željom za šminkom, već je i svedočanstvo trajne posvećenosti cosnova-e. Usidrena misijom „Učini da se svi osećaju lepše“ i ojačana čvrstom posvećenošću u obezbeđivanju inovativnih proizvoda najvišeg kozmetičkog kalibra po pristupačnim cenama, cosnova nastavlja da cveta sa ovim principima kao osnovom svog tekućeg uspeha.

Rast u svim regionima


Nadovezivajući se na ovu osnovu, cosnova nije samo povećala svoj tržišni udeo u svim regionima sveta, obuhvatajući i obične prodavnice i platforme za e-trgovinu, već je takodje proširila svoje maloprodajno prisustvo i ojačala distributivne kanale u skoro 90 zemalja u kojima posluje. Uspeh u prethodnih dvanaest meseci direktno se može pripisati eskalaciji regionalizacije ponude proizvoda essence i Catrice.

U jugoistočnoj Evropi, cosnova je uspela da značajno proširi svoj položaj na tržištu. Na ovim tržištima, cosnova je zabeležila neverovatan rast od 47 procenata. Kompanija je takođe na putu napretka i u ostatku Evrope gde je zabeležen rast od 38 procenata. Ovaj uspeh se širi na globalna tržišta, za ukupnim rastom od 24 procenata u poređenju sa prošlom godinom.

Tržišta u razvoju takođe igraju važnu ulogu u sveobuhvatnoj globalnoj strategiji cosnova-e. 1. oktobra 2023. godine, Denis Martin se pridružio timu izvršnog menadžmenta kao glavni službenik za tržišta u razvoju (CEMO) sa ciljem poboljšanja fokusa kompanije na ovaj region. Na svojoj novoj poziciji, primarno je odgovoran za dalji razvoj tržišta u Latinskoj Americi, srednjem istoku, Aziji i Africi.

Dosledno na putu ka održivosti


cosnova je posvećena održivosti od svog osnivanja, a tokom poslednjih godina je preduzela još značajnije mere u smanjenju svog ekološkog otiska. Ključna prekretnica u održivosti bila je potpuna eliminacija mikroplastičnih čestica iz brendova essence i Catrice od marta 2023. godine. Ovo obeležava veoma važnu prekretnicu za cosnova-u kao i za celokupnu industriju. cosnova nastavlja da bude pionir, preduhitrujući zahteve i zabrane EU koje tek sada stupaju na snagu za proizvode sa namerno dodatom mikroplastikom.
Dodatno, svi essence i Catrice proizvodi su 100% veganski.

Fokus na digitalni sadržaj


Sa otprilike 18 miliona pratilaca preko svih društvenih mreža, essence i Catrice se mogu pohvaliti ekspanzivnom i stalno rastućom zajednicom. Da bi održala svoju posvećenost u isporučivanju sadržaja orijentisanog na ciljnu grupu i brzom odgovoru na različite trendove i zahteve širom kanala, cosnova je 2023. godine pokrenula sopstveni studio za sadržaje, generišući približno 12.000 sadržaja godišnje.
Kako bi nastavila svoju ekspanziju u aktivnostima digitalnog marketinga u prošloj finansijskoj godini, cosnova se drži svoje striktne strategije „prvo proizvodi i sadržaj“. Glavni element ovog pristupa uključuje integraciju snažnog zabavnog karaktera, strateški dizajniranom ne samo da zadrži lojalnost postojećih potrošača, već da očara i novu ciljnu publiku. Ova posvećenost oživljava kroz inovativne poduhvate kao što je essence-ina Roblox igrica Fun Park, koja prikazuje kreativnu snagu brenda u angažovanju i širenju baze kupaca.

O cosnova Beauty


Sedište cosnova Beauty nalazi se u Zulcbahu / Nemačka. Kompanijom upravljaju generalni direktori Mathias Delor, Javier González, Gesine Hild, Dennis Martin, Thorsten Mühl, Christina Oster-Daum, Hilko Prahl, Stefan Weinmiller i Yvonne Wutzler. cosnova zapošljava 870 radnika širom sveta. Kozmetički brendovi essence i Catrice sada se prodaju u oko 90 zemalja u Evropi, Severnoj i Južnoj Americi, Srednjem Istoku, Aziji, Okeaniji i Africi. Kupci proizvoda su drogerije, apoteke, maloprodajne prodavnice hrane, robne kuće, parfimerije, modni lanci kao i razni onlajn trgovinski partneri. Pored toga, essence i Catrice su takođe zastupljeni u sopstvenim internet prodavnicama.

Tekst i fotografije: PR / cosnova

Povezani članci

lacoste prodavnica
Beauty Business

Evo gde se nalazi nova beogradska LACOSTE prodavnica

Vichy Minéral 89
Beauty Business

Novo iz Vichy Minéral 89 linije: Fluid sa SPF zaštitom

KIKO Milano
Beauty Business

Osvojite kurs šminkanja i nove KIKO Milano proizvode!

baobaby
Beauty Business

Brend BAOBABY – koji su razvile četiri mame – proizvodi najslađe dečije cipelice

body tan water
Beauty Business

Show Your Dark Side! Stigao je novi nude&rude proizvod – BODY TAN WATER

AVON ULTRA COLOUR
Beauty Business

AVON ULTRA COLOUR kolekcija pomoći će vam da oslobodite svoju kreativnost