Italijanski brend buntovnog senzibiliteta – Diesel – predstavio je kolekciju za proleće/leto 2024.
Nova reklamna Diesel kampanja, koja nosi naziv WELCOME TO SUCCESSFUL LIVING, zaista privlači pažnju, Snimljena je u italijanskom gradu Breganze, u kom se nalazi i njegovo središte. Saradnja sa Ginisovom knjigom rekorda (Guinness World Records) bila jeinspiracija kreativnom timu brenda, na čijem čelu se nalazi Belgijanac Glenn Martens, za kreiranje kampanje koja pruža komičnu perspektivu popularnim televizijskim takmičenjima, dok upečatljivi vizuali slave individualnost, talente i inovaciju.
Diesel je od svog osnivanja – 1978. godine – postao sinonim za denim, zbog čega ni ne iznenađuje što je materijal koji preovlađuje u novoj kolekciji upravo teksas – od farmerica, košulja, jakni, pa sve do upečatljivog aksesoara i obuće. Klasici ovog brenda reinterpretirani su tehnikama izbeljivanja, laserskim sečenjem i digitalnim printom.
Za muškarce, tu subomber jakne, dukserice sa printom, majice sa prepoznatljivim D logotipom, kao i teksas košulje.
INFO PLUS: Kolekcija za proleće/leto dostupna je u Diesel prodavnicama u šoping centrima Galerija i Ušće u Beogradu i Promenada u Novom Sadu, u Fashion&Friends multibrend prodavnicama u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu, kao i na Fashion&Friends onlajn šopu i mobilnoj aplikaciji.
Foto: PR