Selma Bler na mestu kreativne direktorke brenda „Guide Beauty“

Ovo je veliki korak za inkluziju u beauty industriji! Selma Bler se pridružila timu brenda Guide Beauty, čija su specijalnost proizvodi za osobe sa motoričkim problemima.

– Sama sam se uverila u to šta make-up može da učini za motivaciju i pozitivniji odnos prema životu, a u nekim situacijama – to je presudno – izjavila je za magazin Vogue glumica Selma Bler, kojoj je 2018. godine postavljena dijagnoza multiple skleroze. – Šminka može biti moćno sredstvo za podizanje samopouzdanja ili, u mom slučaju, za izražavanje karaktera. A raspoloženje nije mala stvar.

Selma otvoreno deli iskustva kroz koja prolazi boreći se s multiplom sklerozom – uključujući dokumentarni film Introducing, Selma Blair i memoare Mean Baby, a sada se priključila šminkerki Teri Brajan, koja je osnivačica brenda Guide Beauty. Teri, koja boluje od Parkinsonove bolesti, lansirala je 2020. godine liniju ergonomske šminke, koja omogućava lakše nanošenje proizvoda. Selma je nedavno proglašena za glavnu kreativnu direktorku Guide Beauty-ja. – Ovi proizvodi potpuno menjaju pravila igre za osobe koje imaju problema sa drhtanjem ruku i finom motorikom – kaže glumica. Dizajn ove linije uključuje zakrivljenja i alke, što olakšava hvatanje proizvoda. – Oni tako postaju poput produžetka moje ruke – objašnjava Bler.

Iako ne postoji detaljna statistika o tome koliko ljudi na svetu ima finih motoričkih poteškoća, susreće se s drhtanjem ruku i gubitkom snage šake, sve to su simptomi širokog spektra različitih zdravstvenih problema, uključujući Parkinsonovu bolest, MS, autizam, reumatoidni artritis, dijabetes, traumatske povrede mozga, poremećaje štitne žlezde, hroničnog stresa… Drugim rečima, mnogim ženama (i muškarcima) upotreba konvencionalnih proizvoda i alatki za šminkanje jednostavno nije opcija. – Poražavajuća je pomisao da mnogi ljudi ne mogu da koriste šminku zbog svoje bolesti, iako su u tome ranije uživali, donosilo im je samopouzdanje. Možda make-up nije ključna stvar u životu, ali mnogim ljudima je važna, objašnjava Teri odakle je došla inspiracija za osnivanje brenda Guide Beauty.

Ubrzo nakon sopstvene dijagnoze, Teri je bila prinuđena na prestane da radi kao šminkerka. Umesto toga, zaronila je u svet univerzalnog dizajna. U pitanju je teorija koja kaže da dizajn proizvoda treba da uključi one sa najkompleksnijim potrebama – a to će voditi ka boljem dizajnu za sve. Dok je prolazila kroz više od stotinu prototipova za proizvode iz linije Guide Beauty, koji su pvenstveno namenjeni ženama koje se susreću s posebnim motoričkim izazovima, Teri je „shvatila da su uobičajene beauty alatke zapravo dizajnirane tako da ih je lakše nanositi nekom drugom, nego ih primeniti na sebi“. – Dakle, ovi proizvodi će olakšati šminkanje svima, bilo da se susrećete sa posebnim zdravstvenim izazovima ili ne – zaključuje ona.

Pogledajte kako šminkerka Kejti Džejn Hjudžiz koristi alatku za nanošenje ajlajnera:

@guidebeauty

The always amazing @Katie Jane Hughes wearing our Guide Duo in Brown! 🤍 #artistrymadeeasy

♬ original sound – GUIDE BEAUTY

Foto: Instagram / @guidebeautycosmetics

Povezani članci

beauty trenda
Kosa

3 lako nosiva beauty trenda sa njujorških pista

Beauty Business

Margot Robbie je novo zaštitno lice kultnog Chanel N°5 parfema – pogledajte prve fotke

dmFem
Beauty Business

Prvi dmFem u Srbiji: Kako je izgledala konferencija koja nas je podstakla da hrabro sledimo sopstveni ritam

septembarski beauty noviteti
Beauty Business

Ovi septembarski beauty noviteti savršen su uvod u jesenju sezonu

Ovo su naprodavaniji beauty proizvodi na TikTok shopu
Beauty Business

Ovo su naprodavaniji beauty proizvodi na TikTok shopu

rabanne million gold for her
Beauty Business

Hoće li ovo biti parfem sezone? Gigi Hadid je zaštitno lice Rabanne Million Gold For Her