Preduzetnička priča: Sa Jelicom Medenicom o intimnoj nezi i brendu LOVE ME PERIOD

U intervjuu iz serijala PREDUZETNIČKA PRIČA, sa Jelicom Medenicom, osnivačicom brenda LOVE ME PERIOD, razgovarali smo o tome zbog čega bi svi trebalo da učestvujemo u otvorenim razgovorima o intimnoj nezi. I zašto je važno da se za negu intimne zone koriste posebno formulisani proizvodi?

Nedavno se na našem tržištu pojavio brend zanimljivog naziva Love Me Period, u čijem je asortimanu, za sada, jedan proizvod – kupka za intimnu negu u obliku pene. Njena tekstura je svilenkasta (isprobano!), formulacija održava kožu intimne zone nežnom i mekanom i – ono što je najvažnije, ne narušava pH ravnotežu, koja je na ovom području drugačija nego na ostalim delovima kože.

Nega intimne zone dugo je bila nešto o čemu se uglavnom ćuti. Poslednjih godina o njoj se otvorenije govori, ali i dalje postoji mnogo dezinformacija i dilema. Jedna od češćih jeste i pitanje: Zašto bi mi uopšte za negu intimne nege bio potreban poseban proizvod? Zar ne mogu jednostavno da upotrebim kupku koju koristim za celo telo? Odgovor na ovo pitanje potražili smo od Jelene Medenice, osnivačice brenda Love Me Period.

„Oduvek sam osećala strast prema tome da doprinesem dobrobiti drugih. Nisam znala u kom smeru će me ta strast odvesti, ali znala sam da ću je u jednom trenutku svog života proširiti van svog užeg kruga ljudi i da će ona dobiti oblik nekog proizvoda“, saznali smo od Jelice prilikom upoznavanja. „Proširujući svoj krug prijateljica i poznanica, sve češće sam slušala komentare kako ih inspirišem da prema sebi razviju negujući odnos. Sama reč intima inspirisala me je da počnem da se bavim tom temom. Šta ona zapravo znači za mene i kakav stvarno imam odnos sa njom, bila su pitanja koja sam sebi postavljala.“

Kako si došla na ideju da pokreneš Love Me Period? I da prvi proizvod bude baš onaj za intimnu negu?

Sve je počelo pričom. Postavljenjem mnoštva pitanja, beskrajnim slušanjem svojih prijateljica i drugih žena koje sam sretala na svom putu. Otvaranje, razmena iskustava, iskrenost i radoznalost, i moja i žena iz mog okruženja, stvorilo je taj momenat da otvorimo temu kakva je intimna nega. Volim intimu i sve što spada pod tu reč i njeno značenje. Ona nam mnogo govori o nama samima i našem odnosu prema sebi. To je deo nas koji se ne vidi, a ima ogromnu ulogu u našim životima. Nepravedno je zapostavljen. Mislim da kao društvo, a posebno mi, žene, ne posvećujemo dovoljno pažnje delovima sebe koji su delikatni, a zaslužuju našu pažnju. Ono što me raduje jeste što svedočim momentu da društvo generalno postaje otvorenije za razgovore o intimnom zdravlju. Iz tog razloga sam svoju strast posvetila razvoju proizvoda čiji je prioritet dobrobit i udobnost pojedinca u svojim najintimnijim trenucima.

Dakle, kroz svoje lično putovanje, kreiranje, testiranje i korišćenje proizvoda koje sam osmišljavala u saradnji sa tehnologom i svojom prijateljicom koja je već priznata u svetu prirodne kozmetike, shvatila sam transformativnu moć upotrebe visokokvalitetnog proizvoda za intimnu negu. Iz prve ruke sam osetila kako jedan takav proizvod može da poboljša udobnost, poveća samopouzdanje i probudi osećaj blagostanja. Upravo ta strast i vera u moć brige o sebi guraju me da podelim svoje znanje i iskustva sa drugima.

Kako bi opisala misiju svog brenda?

Kao neko ko razume važnost brige o sebi i uticaj koji ona može da ima na naše celokupno blagostanje, početkom godine postavila sam, kao svoju misiju, da obrazujem i inspirišem druge da se brinu o sebi u svakom aspektu svog života, uključujući i negu, pre svega onu intimnu.

Moja misija je da osnažim žene ili pojedince da daju prioritet svom intimnom blagostanju i prihvate brigu o sebi kao suštinski deo svoje svakodnevne rutine. Ne radi se samo o proizvodu za intimnu negu već o podizanju svesti i stvaranju odnosa sa najintimnijim delom sebe. Želim da inspirišem žene da, kao što vode računa o svom licu, porama, kosi, noktima, da se posvete i brizi o najnežnijim delovima sebe i njihovoj nezi.

Po tvom mišljenju, da li se dovoljno priča o nezi intimne zone? Da li smatraš da smo po tom pitanju i dalje previše zatvoreni kao društvo?

Istorijski gledano, teme vezane za intimnu zonu smatrane su tabuom ili neprijatnim za otvorene razgovore. To je dovelo do nedostatka svesti i razumevanja o pravilnoj nezi i higijenskim praksama za intimno područje.

Kao što sam već pomenula, poslednjih godina sve je veći pokret ka razbijanju tišine i promovisanju otvorenih razgovora o intimnoj nezi. Mnoge organizacije, zdravstveni radnici i uticajni ljudi rade na edukaciji i osnaživanju pojedinaca da vode računa o svom intimnom zdravlju.

Iako je postignut napredak, ima još posla. Neki ljudi se i dalje ne osećaju prijatno kada razgovaraju o intimnoj nezi zbog kulturnih ili društvenih normi. To može dovesti do dezinformacija, mitova i stigme oko teme. Važno je nastaviti sa promovisanjem otvorenog dijaloga, pružanjem tačnih informacija i stvaranjem sigurnih prostora za razgovore o intimnoj nezi.

Zbog čega je važno da za negu intimne zone koristimo specijalno formulisani proizvod, a ne npr. sapun ili sredstvo za tuširanje?

Upotreba specijalno formulisanog proizvoda za negu intimnog područja važna je iz nekoliko razloga:

  1. pH ravnoteža: Intimno područje ima delikatan pH balans koji se razlikuje od ostatka tela. Obični sapuni i gelovi za tuširanje obično su alkalne prirode, što može poremetiti prirodni kiseli pH intimnog područja. Ovaj poremećaj može dovesti do iritacije, suvoće i povećanog rizika od infekcija.
  2. Nežno čišćenje: Specijalno formulisani proizvodi za intimnu negu dizajnirani su da budu nežni za osetljivu kožu intimnog područja. Sadrže blaže sastojke koji čiste bez izazivanja iritacije ili uklanjanja prirodne vlage. Obični sapuni i gelovi za tuširanje, s druge strane, mogu sadržati jake hemikalije i mirise koji mogu biti previše oštri za nežnu kožu.
  3. Održavanje prirodne flore: Intimno područje ima prirodnu ravnotežu dobrih bakterija koje pomažu u zaštiti od infekcija. Posebno formulisani proizvodi za intimnu negu često su dizajnirani da podrže ovu prirodnu floru, pomažući u održavanju zdravog okruženja.
  4. Prevencija infekcija: Upotreba specijalno formulisanog proizvoda može pomoći u prevenciji uobičajenih infekcija intimnog područja kao što su gljivične infekcije, bakterijska vaginoza i infekcije urinarnog trakta.
  5. Kontrola mirisa: Specijalno formulisani proizvodi za intimnu negu često sadrže sastojke koji pomažu u kontroli mirisa bez maskiranja jakim mirisima. Obični sapuni i gelovi za tuširanje možda neće efikasno rešiti probleme sa mirisom i ponekad mogu pogoršati situaciju narušavanjem prirodne ravnoteže intimnog područja.

Sve u svemu, korišćenje specijalno formulisanog proizvoda za negu intimnog područja pomaže u održavanju zdravlja, higijene i udobnosti poštujući njene jedinstvene potrebe i održavajući prirodnu ravnotežu.

Penasta kupka Love Me Period izrađena je od prirodnih sastojaka. Koji su sastojci u pitanju? I koje su dobre strane takve formulacije?

Pored pantenola, hijaluronske kiseline i vitmina E, glavni i vodeći sastojak je aloja koja regeneriše kožu intimne regije i doprinosi regulaciji mirisa i bakterija koje se nakupljaju svakodnevno. Takođe benefit aloje je hidrirajući i umirujući efekat na samu kožu intimne regije. Miris penaste kupke je bela orhideja, a inovativna penasta tekstura održava taj delikatni predeo nežnim.

Me. kupka je i ginekološki testirana. Kakvi su efekti njenog redovnog korišćenja na kožu osetljivog intimnog područja?

ME. formula kreirana je prema potrebama žena, u labaratoriji od strane stručnog tima sa dugogodišnjim iskustvom. Sadrži čiste sastojke kako bi najosetljivijem delu na ženskom telu obezbedila prirodan i bezbrižan proizvod, a samim tim osigurava bezbedno održavanje higijene ovog osetljivog dela tela svake žene.

ME. penasta kupka sprečava da dođe do neprijatnih infekcija, elastičnost se povećava i održava vaginalnu mikrobiotu u ravnoteži.

Gde možemo da kupimo Me. penastu kupku?

ME. penastu kupku možete da poručite preko sajta www.lovemeperiod.com, preko društvenih mreža putem profila lovemeperiod_ ili lično u Beogradu u Beauty Bar Eridanu, Patrijarha Varnave 48. 

Kakvi su vam planovi za budućnost? Možemo li da očekujemo proširenje asortimana?

S obzirom na to da je budućnost našeg brenda zajednička odgovornost, a imajući na umu i ciljeve koje sebi postavljam, u planu je ulazak na trzište u regionu, kao i promocija novog proizvoda.

I u narednom periodu nastavljam da se vodim istim principima, a to su kvalitet, bezbednost i inovacija u kreaciji proizvoda za intimnu negu. 

Drago mi je što imam priliku da se predstavim kao žena koja je strastvena da inspiriše druge da daju prioritet svom intimnom blagostanju i prihvate brigu o sebi kao suštinski deo svoje svakodnevne rutine.

Za fotografije zahvaljujemo Jelici Medenici i Love Me Period.

Sadržaj naveden u ovom članku napisan je samo u informativne svrhe i nije zamena za stručni savet ili konsultaciju. Naglašavamo da se BeautyDesk.rs ne bavi pružanjem medicinskih saveta ili usluga. Mišljenja i sadržaj uključeni u članak samo su stavovi autora, te ne treba da se koriste kao zamena za ekspertsko mišljenje ili konsultaciju, niti BeautyDesk.rs može preuzeti odgovornost za eventualnu štetu nastalu oslanjanjem na sadržaj članka.

Povezani članci

milka pavlović
Beauty Business

Preduzetnička priča: Sa Milkom Pavlović od prvog salona do linije proizvoda za negu kose

Sastavili smo listu 10 sastojaka za hidrataciju kože
Nega

Sastavili smo listu 10 sastojaka za hidrataciju kože 

izgled kože
Nega

6 načina da poboljšamo izgled kože – bez upotrebe bilo kakvih proizvoda

beauty business talks
Beauty Business

Koje teme je donela prva konferencija BEAUTY BUSINESS TALKS powered by Reviderm

NIVEA
Beauty Business

NIVEA donosi novu, unapređenu formulu za dubinsku i dugotrajnu hidrataciju kože tokom zime

lepota van okvira
Beauty Business

Vodimo vas na otvaranje izložbe fotografija LEPOTA VAN OKVIRA Elle x L’Oréal, u Francuskom institutu u Srbiji