Prvi dmFem u Srbiji: Kako je izgledala konferencija koja nas je podstakla da hrabro sledimo sopstveni ritam

Vodeći drogerijski lanac dm drogerie markt održao je u prvu dmFem konferenciju koja promoviše zdravlje i dobrobit žena u svakom smislu, s jedinstvenim ciljem da se žene podsete na to koliko je važno da brinu o sebi i slede sopstveni ritam.

Konferencija dmFem drugi je događaj za širu javnost koji dm organizuje u godini proslave svog jubileja – dve decenije poslovanja u Srbiji, a koji je ujedno deo sveobuhvatne kampanje usmerene na unapređenje zdravlja žena. Kompanija dm već godinama je posvećena kontinuiranoj podršci i osnaživanju žena kroz različite projekte i društveno odgovorne kampanje, te je ova konferencija prirodan nastavak težnji ka ostvarivanju tog cilja. Ideja vodilja ovog događaja, kako poručuju iz kompanije, bila je da se veliki broj žena svih generacija međusobno poveže i okupi na jednom mestu kako bi se dodatno edukovale o fizičkom, mentalnom i menstrualnom zdravlju – uz jasnu poruku: „Sledim sopstveni ritam!“

Na celodnevnoj konferenciji stručnjaci su na edukativnim panelima diskutovali o važnim zdravstvenim temama, kao što su regulacija hormona, stres-menadžment, trendovi u ishrani, menstrualno zdravlje, menopauza i razbijanje brojnih socijalnih i zdravstvenih tabua, pružajući učesnicama prostor za edukaciju, deljenje iskustava i uživanje u brojnim interaktivnim sadržajima.

Svetlana Jovanović Mitić i Marija Ćalović

Konferencija dmFem osmišljena je s idejom da na regionalnom nivou preuzmemo inicijativu i na ovaj simboličan način istaknemo važnost brige i prevencije, s posebnim naglaskom na fizičkom, mentalnom i menstrualnom zdravlju žena. Kao kompanija koju uglavnom čine žene, i čiji su većinski kupci takođe žene, verujemo da treba da se podržavamo, bodrimo, osluškujemo i inspirišemo jedna drugu, što je poruka koju nosi dmFem događaj u godini našeg velikog jubileja – dve  decenije dm-a u Srbiji”, poručila je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.

Pored prilike da se dodatno edukuju uz korisne savete stručnjaka na panelima, dmFem je učesnicama pružio prostor za kvalitetnu zabavu kroz brojne aktivacije, kvizove i radionice, poput časa officeyoge, zumba plesne radionice, inspirativne NLP radionice, na kojoj su prisutne dame imale priliku da nauče osnove aktiviranja sopstvenog potencijala i još mnogo toga – s namerom da se podstaknu pozitivne promene posle ovog događaja. U svetlu prevencije i zdravlja, učesnice su imale priliku da u kutku dm QuickFitCheck obave proveru određenih zdravstvenih parametara, kao i pregled mladeža. Za sve učesnice obezbeđeni su brojni i bogati pokloni, baš kao što je to bio slučaj i na prvom dm Feel događaju, koji je oborio sve rekorde posećenosti.

Jedno je sigurno: dmFem, prva konferencija ovakvog tipa u Srbiji koju organizuje jedna kompanija, bila je inovativna kombinacija edukativnih panela, interaktivnih doživljaja, inspirativnih radionica i dobre energije, koja je poslala jasnu poruku svim ženama da brinu o svom zdravlju i hrabro slede sopstveni ritam.

Foto: Stefan Danilović i Darko Radulović

Povezani članci

Nivea
Beauty Business

NIVEA: Spoj sofisticiranih ukusa hrane s vrhunskom negom lica

MAIA.CEREMONYSCENT
Beauty Business

MAIA.HOMEDRESS: Predstavljen inovativni MAIA.CEREMONYSCENT – prvi miris za svilu proizveden u Srbiji

SimiHaze Beauty
Beauty Business

SimiHaze Beauty, omiljeni brend „it“ devojaka, stigao je u Jasmin parfimerije!

MOBA Botanical skincare
Beauty Business

MOBA Botanical skincare i Alternativni centar za devojke dodeljuju stipendiju iz biologije

Beauty Business

Margot Robbie je novo zaštitno lice kultnog Chanel N°5 parfema – pogledajte prve fotke

septembarski beauty noviteti
Beauty Business

Ovi septembarski beauty noviteti savršen su uvod u jesenju sezonu