Kako je izgledao jedinstveni beauty događaj – dm Feel – za koji su karte rasprodate munjevitom brzinom?
Bile smo na događaju koji je, kako se nama čini, potvrda da kod nas postoji sve veće interesovanje za beauty scenu i sve ono što je povezano sa negom (iznutra i spolja) i ulepšavanjem. U godini u kojoj proslavlja dve decenije poslovanja u Srbiji, vodeći drogerijski lanac dm drogerie markt organizovao je dm Feel event, jedinstvenu beauty manifestaciju u Hali 5 Beogradskog sajma. Namenio ju je svima kojima je dm već godinama nezaobilazno mesto kupovine, relaksacije ali i zabave.
Kako kažu iz kompanije dm, sa ciljem da obraduju svoje verne kupce, ali i da na jednom mestu okupe brojne saradnike – zaposlene, influensere i medije, ovim autentičnim događajem sajamskog tipa postavili su nove standarde na tržištu. Pod krovom Hale 5 dešavalo se toliko toga – posetioci su uživali u pažljivo kreiranim aktivnostima, atraktivnim foto-kornerima i saznali više o novim trendovima u industriji lepote. U okviru unikatnih postavki našli su se razni makeup štandovi, kao i oni sa prepoznatljivim brendovima za negu lica, kose i prirodne kozmetike, koje su pratile brojne nagradne aktivacije i interaktivne radionice. Sve posetiteljke su, na kraju događaja, izašle sa punim torbama zanimljivih proizvoda u čijem će isprobavanju, sigurni smo, uživati u danima koji slede.
„Događaj dm Feel je osmišljen sa idejom da zajedno, na jednom mestu, doživimo sve ono što dm predstavlja za sve nas zaposlene, saradnike, kupce, a to je mnogo više od omiljene drogerije za nabavku – to je ona potrebna doza inspiracije, zajedništva i poverenja. Zato je ova manifestacija naš način da vam poklonimo dm svet u jednom novom svetlu, kroz autentična iskustva na svakom koraku, i da se potrudimo da ovaj događaj ostavi samo najlepše utiske. Zaista smo neizmerno ponosni i zahvalni što imamo priliku da budemo prisutni u svakom vašem danu i što uvek iznova birate dm“, poručila je posetiocima Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacija, dm Srbija i Severna Makedonija.
Već na samom ulazu na događaj svi prisutni su dobili specijalne „pasoše“ i torbe za nezaboravno dm putovanje tokom kog su imali priliku da se bliže i u novom svetlu upoznaju sa svojim najdražim brendovima, dobiju razne savete i saznaju trikove od profesionalnih šminkera, ali i da pokažu svoju kreativnost na radionicima poput onih za oslikavanje džinsa ili izradu venčića od cveća. Obilazeći štandove, posetioci su popunjavali svoju kolekciju pečata i dobijali full size poklon-proizvode, a upotpunjena kolekcija pečata omogućila je učešće u nagradnom konkursu. Poznata lica s društvenih mreža našla su se u ulozi moderatora raznih programa, dok su mnogi fanovi dobili priliku da se upoznaju sa svojim omiljenim influenserima, poput Anne Lazarević, Lee Stanković, Miće Ašćerića i Jane Dačović. Celodnevni događaj pratila je sjajna atmosfera, dok je za kraj održan nastup naše popularne pop-zvezde Sare Jo. Takođe, zahvaljujući specijalnim nagradama, srećni dobitnici će se uputiti na atraktivne destinacije kao što su Alanja, Lisabon i Fruške terme.
Jedno je sigurno, dm Feel događaj preneo je jedinstveno iskustvo boravka i uživanja u dm-u koje je prikazano u novom ruhu. Ova inovativna kombinacija interaktivnih doživljaja, inspirativnih radionica i dobre energije otvorila je novo poglavlje na event sceni Srbije, a kompanija dm obećava još mnogo iznenađenja u dvadesetoj jubilarnoj godini, i zato poručuju – stay tuned!
Za fotografije se zahvaljujemo kompaniji dm.