Prvi dm Feel događaj u Srbiji oborio je rekorde

Kako je izgledao jedinstveni beauty događaj – dm Feel – za koji su karte rasprodate munjevitom brzinom?

Bile smo na događaju koji je, kako se nama čini, potvrda da kod nas postoji sve veće interesovanje za beauty scenu i sve ono što je povezano sa negom (iznutra i spolja) i ulepšavanjem. U godini u kojoj proslavlja dve decenije poslovanja u Srbiji, vodeći drogerijski lanac dm drogerie markt organizovao je dm Feel event, jedinstvenu beauty manifestaciju u Hali 5 Beogradskog sajma. Namenio ju je svima kojima je dm već godinama nezaobilazno mesto kupovine, relaksacije ali i zabave.

@beautydesk.rs

Kako smo se proveli na dm Feel događaju u organizaciji @dm_srbija ? Pratite nas – donosimo delić atmosfere. #BeautyDeskNews

♬ i like the way you kiss me – Artemas

Kako kažu iz kompanije dm, sa ciljem da obraduju svoje verne kupce, ali i da na jednom mestu okupe brojne saradnike – zaposlene, influensere i medije, ovim autentičnim događajem sajamskog tipa postavili su nove standarde na tržištu. Pod krovom Hale 5 dešavalo se toliko toga – posetioci su uživali u pažljivo kreiranim aktivnostima, atraktivnim foto-kornerima i saznali više o novim trendovima u industriji lepote. U okviru unikatnih postavki našli su se razni makeup štandovi, kao i oni sa prepoznatljivim brendovima za negu lica, kose i prirodne kozmetike, koje su pratile brojne nagradne aktivacije i interaktivne radionice. Sve posetiteljke su, na kraju događaja, izašle sa punim torbama zanimljivih proizvoda u čijem će isprobavanju, sigurni smo, uživati u danima koji slede.

„Događaj dm Feel je osmišljen sa idejom da zajedno, na jednom mestu, doživimo sve ono što dm predstavlja za sve nas zaposlene, saradnike, kupce, a to je mnogo više od omiljene drogerije za nabavku – to je ona potrebna doza inspiracije, zajedništva i poverenja. Zato je ova manifestacija naš način da vam poklonimo dm svet u jednom novom svetlu, kroz autentična iskustva na svakom koraku, i da se potrudimo da ovaj događaj ostavi samo najlepše utiske. Zaista smo neizmerno ponosni i zahvalni što imamo priliku da budemo prisutni u svakom vašem danu i što uvek iznova birate dm“, poručila je posetiocima Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacija, dm Srbija i Severna Makedonija.

Već na samom ulazu na događaj svi prisutni su dobili specijalne „pasoše“ i torbe za nezaboravno dm putovanje tokom kog su imali priliku da se bliže i u novom svetlu upoznaju sa svojim najdražim brendovima, dobiju razne savete i saznaju trikove od profesionalnih šminkera, ali i da pokažu svoju kreativnost na radionicima poput onih za oslikavanje džinsa ili izradu venčića od cveća. Obilazeći štandove, posetioci su popunjavali svoju kolekciju pečata i dobijali full size poklon-proizvode, a upotpunjena kolekcija pečata omogućila je učešće u nagradnom konkursu. Poznata lica s društvenih mreža našla su se u ulozi moderatora raznih programa, dok su mnogi fanovi dobili priliku da se upoznaju sa svojim omiljenim influenserima, poput Anne Lazarević, Lee Stanković, Miće Ašćerića i Jane Dačović. Celodnevni događaj pratila je sjajna atmosfera, dok je za kraj održan nastup naše popularne pop-zvezde Sare Jo. Takođe, zahvaljujući specijalnim nagradama, srećni dobitnici će se uputiti na atraktivne destinacije kao što su Alanja, Lisabon i Fruške terme.

Jedno je sigurno, dm Feel događaj preneo je jedinstveno iskustvo boravka i uživanja u dm-u koje je prikazano u novom ruhu. Ova inovativna kombinacija interaktivnih doživljaja, inspirativnih radionica i dobre energije otvorila je novo poglavlje na event sceni Srbije, a kompanija dm obećava još mnogo iznenađenja u dvadesetoj jubilarnoj godini, i zato poručuju – stay tuned!

Za fotografije se zahvaljujemo kompaniji dm.

Povezani članci

MOBA Botanical skincare
Beauty Business

MOBA Botanical skincare i Alternativni centar za devojke dodeljuju stipendiju iz biologije

Beauty Business

Margot Robbie je novo zaštitno lice kultnog Chanel N°5 parfema – pogledajte prve fotke

dmFem
Beauty Business

Prvi dmFem u Srbiji: Kako je izgledala konferencija koja nas je podstakla da hrabro sledimo sopstveni ritam

septembarski beauty noviteti
Beauty Business

Ovi septembarski beauty noviteti savršen su uvod u jesenju sezonu

Ovo su naprodavaniji beauty proizvodi na TikTok shopu
Beauty Business

Ovo su naprodavaniji beauty proizvodi na TikTok shopu

rabanne million gold for her
Beauty Business

Hoće li ovo biti parfem sezone? Gigi Hadid je zaštitno lice Rabanne Million Gold For Her