Sezona u koju smo zakoračili izuzetno je bogata novitetima koji su privukli našu pažnju i verujemo da će i vama biti zanimljivi. Ima ih toliko da, iako bismo to voleli, ne stižemo da pišemo o svakom pojedinačno. Zato, u ovom postu donosimo kratki pregled: evo koja tri proizvoda / najave izdvajamo iz fajla Parfemski noviteti: Septembar 2023.
Predstavljeni Parfemski noviteti: Septembar 2023. u potpunosti su izbor BD uredništva. Post nije sponzorisan.
#1 Novi Dior miris by Francis Kurkdjian
Čuveni parfimer Francis Kurkdjian obnovio je kultni Dior J’adore. Rezultat je L’Or de J’adore, kreacija koja, ukratko rečeno, predstavlja senzualno, čulno i blistavo zadovoljstvo. Novi J’adore je složena, kristalno jasna kompozicija, koja pogađa pravo u srce i prenosi emociju. ostavljajući za sobom osebujni, otmeni mirisni trag. “Želeo sam da J’adore cvetnom potpisu dam savremenije i univerzalnije naglaske. To je zahtevalo da zaronim duboko u formulu i istaknem samo ono najbitnije: senzualnu ružu i moćni jasmin”, rekao je Kurkdjian. Zaštitno lice Dior J’adore parfema je glumica Charlize Theron.
#2 Giorgio Armani i novi Sì parfem
Legendarni parfem kuće Giorgio Armani – Sì, započinje novo poglavlje predstavljajući novi intenzivniji miris, novu bočicu i novu kampanju. Ovaj parfem od svog nastanka predstavlja odu snazi da kažemo da. Reći Sì je reći da strasti, slobodi, ljubavi i samoj sebi. Ta reč osnažuje izražavanje savremene ženstvenosti. Prema rečima Giorgia Armanija: „Sì (Da) je najmoćnija riječ. To je izbor da prigrlite beskrajne mogućnosti života i svaki aspekt sebe.“ Novi Sì Eau de Parfum Intense topliji je od svojih prethodnika, stapajući nektar crne ribizle s baršunastim cvetnim srcem i senzualnim bukeom vanile. Važno je napomenuti i to da bočica novog dizajna sada ima i mogućnost nadopune. Nova kampanja i dalje je prevođena zaštitnim licem ovog parfema, glumicom Cate Blanchett.
U najavi: Parfemi brenda Pleasing Harryja Stylesa
Beauty brend Harryja Stylesa Pleasing najavio je proširenje svog portfolija parfemima. Od osnivanja u novembru 2021. godine brend se fokusirao na lakove za nokte, proizvode za negu kože poput balzama za usne, seruma, hidratantnih krema, kao i na odeću i aksesoare. Najnoviji poduhvat označava veliki pomak za brend, jer parfemi su jedan od osnovnih proizvoda beauty industrije. Pleasing će predstaviti tri parfema pod nazivom Closeness, Rivulets i Bright and Hot. Proizvedeni su u saradnji sa proizvođačem prirodnih mirisa Robertet i trebalo bi da budu lansirani u oktobru. „S obzirom na to da smo brend zasnovan na istraživanju boja, emocionalnom pripovedanju i čulnim iskustvima, za nas je strateški potez da se proširimo u kategoriju parfema“, rekao je Shaun Kearney, izvršni direktor Pleasing-a, za The Business of Beauty. Pleasing parfemi biće dostupni na web stranici brenda nakon lansiranja sledećeg meseca.
Fotografije: Instagram / @pleasing, promo