3 parfemska noviteta koja ćete momentalno poželeti da pomirišete: Septembar 2023.

Sezona u koju smo zakoračili izuzetno je bogata novitetima koji su privukli našu pažnju i verujemo da će i vama biti zanimljivi. Ima ih toliko da, iako bismo to voleli, ne stižemo da pišemo o svakom pojedinačno. Zato, u ovom postu donosimo kratki pregled: evo koja tri proizvoda / najave izdvajamo iz fajla Parfemski noviteti: Septembar 2023.

Predstavljeni Parfemski noviteti: Septembar 2023. u potpunosti su izbor BD uredništva. Post nije sponzorisan.

#1 Novi Dior miris by Francis Kurkdjian

Čuveni parfimer Francis Kurkdjian obnovio je kultni Dior J’adore. Rezultat je L’Or de J’adore, kreacija koja, ukratko rečeno, predstavlja senzualno, čulno i blistavo zadovoljstvo. Novi J’adore je složena, kristalno jasna kompozicija, koja pogađa pravo u srce i prenosi emociju. ostavljajući za sobom osebujni, otmeni mirisni trag. “Želeo sam da J’adore cvetnom potpisu dam savremenije i univerzalnije naglaske. To je zahtevalo da zaronim duboko u formulu i istaknem samo ono najbitnije: senzualnu ružu i moćni jasmin”, rekao je Kurkdjian. Zaštitno lice Dior J’adore parfema je glumica Charlize Theron.

#2 Giorgio Armani i novi Sì parfem

Legendarni parfem kuće Giorgio Armani – Sì, započinje novo poglavlje predstavljajući novi intenzivniji miris, novu bočicu i novu kampanju. Ovaj parfem od svog nastanka predstavlja odu snazi da kažemo da. Reći je reći da strasti, slobodi, ljubavi i samoj sebi. Ta reč osnažuje izražavanje savremene ženstvenosti. Prema rečima Giorgia Armanija: „Sì (Da) je najmoćnija riječ. To je izbor da prigrlite beskrajne mogućnosti života i svaki aspekt sebe.“ Novi Sì Eau de Parfum Intense topliji je od svojih prethodnika, stapajući nektar crne ribizle s baršunastim cvetnim srcem i senzualnim bukeom vanile. Važno je napomenuti i to da bočica novog dizajna sada ima i mogućnost nadopune. Nova kampanja i dalje je prevođena zaštitnim licem ovog parfema, glumicom Cate Blanchett.

U najavi: Parfemi brenda Pleasing Harryja Stylesa

Beauty brend Harryja Stylesa Pleasing najavio je proširenje svog portfolija parfemima. Od osnivanja u novembru 2021. godine brend se fokusirao na lakove za nokte, proizvode za negu kože poput balzama za usne, seruma, hidratantnih krema, kao i na odeću i aksesoare. Najnoviji poduhvat označava veliki pomak za brend, jer parfemi su jedan od osnovnih proizvoda beauty industrije. Pleasing će predstaviti tri parfema pod nazivom Closeness, Rivulets i Bright and Hot. Proizvedeni su u saradnji sa proizvođačem prirodnih mirisa Robertet i trebalo bi da budu lansirani u oktobru. „S obzirom na to da smo brend zasnovan na istraživanju boja, emocionalnom pripovedanju i čulnim iskustvima, za nas je strateški potez da se proširimo u kategoriju parfema“, rekao je Shaun Kearney, izvršni direktor Pleasing-a, za The Business of Beauty. Pleasing parfemi biće dostupni na web stranici brenda nakon lansiranja sledećeg meseca.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by The Business of Beauty (@businessofbeauty)

Fotografije: Instagram / @pleasing, promo

Povezani članci

Parfemi

Šik poput Birkin tašne: Hermès predstavlja novi parfem – Barénia

mirisne note koje utiču na emocije
Parfemi

Stres, nesanica, nedostatak samopouzdanja: Kako da odaberete parfem koji će uticati na vaše emocije

rabanne million gold for her
Beauty Business

Hoće li ovo biti parfem sezone? Gigi Hadid je zaštitno lice Rabanne Million Gold For Her

Dior J’Adore
Parfemi

Rihanna je novo zaštitno lice kultnog mirisa Dior J’Adore

letnji parfemi
Parfemi

Od dizajnerskih do niche: Lista najnovijih parfema / leto 2024.

Calvin Klein
Beauty Business

Calvin Klein lansira intenziviranu verziju svog kultnog mirisa