Olivia Rodrigo je novo zaštitno lice za Lancôme. I da, znamo koju nijansu ruža nosi na ovim fotkama!

Olivia Rodrigo, 21-godišnja pevačica i glumica, poznata po rasprodatoj svetskoj turneji, tri Gremija i dokumentarnom koncertnom filmu Guts World Tour (Netflix) – sada dodaje još jedno postignuće na svoju sve dužu listu uspeha. Francuski beauty brend Lancôme objavio je da je Olivia njihova nova globalna ambasadorka.

Kao pop ikona generacije Z, Rodrigo je već utvrdila svoj status beauty muze, tako da novo partnerstvo ne iznenađuje. Njena autentičnost i hrabrost da eksperimentiše sa šminkom savršeno se uklapaju sa vrednostima Lancôme-a.

„Prihvatanje sopstvene individualnosti izuzetno je važno u svetu lepote, s obzirom na to da se danas od mladih žena očekuje mnogo toga nerealnog“, izjavila je Olivia, prema saopštenju za štampu. „Lancôme je kultni, vanvremenski brend koji promoviše unutrašnju lepotu i čast mi je što sam postala deo njihove porodice.“

Kako bi podelila ovu vest sa javnošću, Olivia je pozirala sa svojim prepoznatljivim pank-glam crvenim karminom kombinovanim sa mačkastom linijom i upečatljivim trepavicama u atraktivan makeup look. Naravno, njena šminkerka Melissa Hernandez koristila je isključivo Lancôme proizvode da bi kreirala ovaj izgled. Olivia je nosila Teint Idole Ultra 24H Long Wear Matte puder ovog brenda, koji stvara nežan, mat finiš. Za suptilno iscrtane oči korišćen je Idôle Ultra Precise ajlajner, a za trepavice Cils Booster XL Lash Primer i Définicils High Definition Lengthening maskara. Crvene usne bile su centralni deo šminke, a postignute su pomoću L’Absolu Rogue Cream karmina u nijansi 132 Caprice de Rouge.

„Veoma sam ponosna što mogu da poželim dobrodošlicu Oliviji u Lancôme porodicu“, izjavila je Françoise Lehmann, međunarodna predsednica brenda Lancôme, putem saopštenja za medije. „Očarani smo njenom upečatljivom ličnošću i neverovatnim talentom, i inspirisani njenom posvećenošću da učestvuje u stvaranju pozitivnih promena u društvu – što izuzetno cenimo u Lancôme-u. Ona unosi svoje srce i osećanja u sve što radi. Lične priče pretvara u pesme koje osvajaju ljude širom planete – malo je umetnika njene generacije koji su uspeli da povežu toliko ljudi na različitim kontinenatima i toliko različitih generacija, kao što to čini Olivia.“

Olivia će biti zaštitno lice novih proizvoda i kampanja počevši od kraja ove ili početka sledeće godine.

Fotografije: Lancôme

Povezani članci

milka pavlović
Beauty Business

Preduzetnička priča: Sa Milkom Pavlović od prvog salona do linije proizvoda za negu kose

beauty business talks
Beauty Business

Koje teme je donela prva konferencija BEAUTY BUSINESS TALKS powered by Reviderm

NIVEA
Beauty Business

NIVEA donosi novu, unapređenu formulu za dubinsku i dugotrajnu hidrataciju kože tokom zime

lepota van okvira
Beauty Business

Vodimo vas na otvaranje izložbe fotografija LEPOTA VAN OKVIRA Elle x L’Oréal, u Francuskom institutu u Srbiji

Zbog čega je beauty industrija toliko opterećena hranom?
Beauty Business

Pretty Enough to Eat: Zbog čega je beauty industrija toliko opterećena hranom?

Eucerin Hyaluron-Filler Epigenetic Serum
Beauty Business

Predstavljen je Eucerin® Hyaluron-Filler Epigenetic Serum