Naomi Watts je pokrenula beauty brend STRIPES namenjen ženama u perimenopauzi i menopauzi

54-godišnja glumica je smatrala da nijedan kozmetički brend ne predstavlja žene njenih godina „na pošten način“, pa je osnovala svoj – Naomi Watts Stripes.

Tokom svoje glumačke karijere, bežala sam ispred cunamija i suočila se licem u lice sa King Kongom. Ali ništa me nije pripremilo za ranu menopauzu, duhovita je glumica, koju ovih dana gledamo u seriji The Watcher, kada govori o ovom periodu svog života.

Naomino lično iskustvo s menopauzom

Naomi Watts uopšte nije stidljiva kada je reč o otvorenom razgovoru o menopauzi i svemu što dolazi uz nju (na primer, dehidrirana koža i suvoća vagine). Dijalog je u javnosti započela pre nekoliko meseci, kada je u ranjivoj objavi na Instagramu podelila svoje iskustvo s prolaskom kroz menopauzu:

– U kasnim 30-im, konačno sam bila spremna da počnem da razmišljam o osnivanju porodice. Međutim, tada me je reč menopauza pogodila kao da me je udario kamion. Kako sam mogla išta da znam o ranom ulasku u menopauzu, kad o tome niko nije govorio? Ni žene koje sam smatrala svojim mentorkama, pa ni moja mama, nisu bile raspoložene za tu temu. Nisam znala kako da tražim pomoć, a drugi nisu znali kako da mi je pruže – čak su i lekari imali malo toga da kažu. Sve mi je delovalo kao neki nepisani kodeks ćutanja: od žena se očekivalo da jednostavno taj period prežive i izbore se s njim same, bez reči, jer su tako radile generacije i generacije pre njih.

– Mislim da je vreme da žene u ovoj životnoj fazi prestanu da budu nevidljive. Predugo smo bile nedovoljno zastupljene u medijima, javnom diskursu i marketingu. Naročito kad se uzme u obzir da polovina ljudske populacije prolazi kroz menopauzu.

Naomi Watts Stripes brend nastao iz potrebe za drugačijim pogledom na menopauzu

Sve to inspirisalo ju je da pokrene Naomi Watts Stripes – novi kozmetički brend koji cilja na simptome perimenopauze i menopauze. Evo kako je svoje motive objasnila u nedavnom intervjuu za InStyle.

Iako su neki brendovi namenjeni ženama mojih godina, nisam imala osećaj da nas predstavljaju na pošten način, bilo da se radi o reklamnim kampanjama ili samo opštim porukama. U njihovim reklamama biste zapravo videli 26-godišnjake ili 28-godišnjake – i odmah bi vam bilo jasno da je to obećanje koje nijedna kozmetika ne može da ispuni. I zapravo se osećate loše jer ne vidite nekog nalik sebi predstavljenog kao pozitivan primer.

To je bio veliki pokretač da nastane Naomi Watts Stripes, brend koji zapravo oslikava ono kroz šta ona i druge žene njenih godina prolaze. Proizvodi su fokusirani na negu kose i tela, uključujući hidratantnu kremu za sjaj kože, serum protiv opadanja kose i hidratantni vaginalni gel. Web stranica Stripes takođe sadrži stručne informacije namenjene edukaciji žena koje prolaze kroz perimenopauzu i menopauzu, a bavi se i izgradnjom zajednice.

Postoji trenutak tokom perimenopauze kada se osećate kao da gubite sebe, a ja želim da u javnosti vidim više informacija o tome kako da se vratimo, rekla je Naomi. A kada se vratimo, mi smo zapravo najautentičnija verzija sebe jer više nismo žrtva svojih hormona.

Menopauza kao bolja polovina naših života

Menopauza se javlja nakon što 12 uzastopnih meseci izostane menstruacija. Do nje dolazi usled promene nivoa estrogena i progesterona, što može izazvati neprijatne simptome kao što su toplotni talasi i suvoća vagine. Perimenopauza je termin koji se koristi za opisivanje prelaznog perioda, pre menopauze, koje karakterišu promene menstrualnog ciklusa i hormonskiih nivoa. Kod nekih žena javlja se već sredinom 30-ih godina, a kod drugih sredinom 50-ih.

Obe faze su prirodni deo životnog ciklusa, ali su često tabu teme. Watts ima drugačiju perspektivu, objasnila je za InStyle:

Edukacija i pripadnost zajednici žena koje prolaze kroz isto iskustvo učiniće da se osećate manje usamljeno, manje kao da padate s litice, izjavila je. Želim da osećamo da je ovo vreme u našim životima puno mogućnosti“, nastavlja 54-godišnja glumica. Ovo je bolja polovina naših života i ne treba da se izvinjavamo kada tražimo svu moguću pomoć da ublažimo neprijatne simptome.

Foto & video: Instagram @iam_stripes

Povezani članci

podočnjaci
Nega

Podočnjaci: Različiti tipovi tamnih krugova oko očiju i kako ih ublažiti

jantarna kiselina
Nega

Jantarna kiselina sjajan je saveznik za hidriranu, glatku i ujednačenu kožu

epigenetika
Nega

Kako nauka o epigenetici unosi revoluciju u negu kože

Eucerin
Nega

Može li vaša koža biti mlađa od vas? Eucerin kaže DA!

atopijski dermatitis
Nega

Život s atopijskim dermatitisom: 10 činjenica koje je važno znati

glikacija
Nega

U beauty industriji, GLIKACIJA je sve popularniji izraz koji treba znati (a sam proces – izbegavati!)