Kultni američki brend Levi’s lansirao je novu kampanju Live in Levi’s koja oslikava suštinsku povezanost između ulične mode i hip-hop kulture.
Pri samom pomenu Live in Levi’s prva pomisao je da je fokus nove kampanje isključivo na plavom denimu, čije postojanje traje duže od jednog i po veka. Pa, baš i nije 100% tako. Pored teksasa, u novoj kampanji akcenat je i na snazi pokreta i plesa. U skladu sa tim, poznati brend organizovao je dance masterclass u Beogradu na kom su učesnici imali priliku da usavrše osnovne hip-hop korake, uz ritam američkih muzičkih hitova iz devedesetih.
Čas je vodila poznata koreografkinja i influenserka Anja Stefanović, poznatija pod pseudonimom Unja Green.
U radionici je učestvovalo preko 40 ljubitelja Levisa, kao i poznati influenseri Andrija Jović, Maša Memedović i Nađa Erić, koji su pokazali svoje hip-hop umeće, obučeni u Levi’s komade iz kolekcije za prolećne/leto 2024.
INFO PLUS: Novu kolekciju možete da pronađete u Levi’s prodavnicama u šoping centrima Galerija, Ušće, Rajićeva u Beogradu, Promenada u Novom Sadu i Delta Planet u Nišu, kao i u Fashion&Friends prodavnicama i onlajn šopu.
Foto: PR