Na Dan planete Zemlje, L’Oréal Grupa obradovala nas je vešću koja uliva nadu u održiviju budućnost beauty industrije. Naime, sve njihove operativne lokacije u Evropi, uključujući i naš region, sada koriste isključivo energiju iz obnovljivih izvora. Ovaj značajan korak deo je njihove sveobuhvatne strategije održivosti do 2030. godine.
L’Oréal Grupa objavila je da su sve njene operativne lokacije u Evropi, odnosno fabrike, distribucijski centri i kancelarije, uključujući i one u našem regionu, prešle na 100% korišćenje energije iz obnovljivih izvora. Ovaj važan korak deo je L’Oréalove strategije održivosti i ambicioznih planova do 2030. godine.

Osim prelaska na obnovljivu energiju, L’Oréal je ostvario napredak i u drugim područjima: 92% sastojaka biološkog porekla koji se koriste u formulama i pakovanjima proizvoda je sledljivo i potiče iz održivih izvora, a 49% plastične ambalaže je moguće ponovo napuniti, ponovo koristiti, reciklirati ili kompostirati. Kad je reč o industrijskim postrojenjima Grupe, 76% otpada koji je tu generisan se reciklira ili ponovo koristi, a 53% vode u industrijskim procesima potiče iz reciklirane i ponovo korišćene vode.
Program L’Oréal za budućnost strukturirao je održivu transformaciju kompanije fokusirajući se na tri ključna stuba: smanjenje uticaja na klimu, vodu, biodiverzitet i resurse; osnaživanje ekosistema uz podsticanje dobavljača, partnera, potrošača i čitave industrije da postanu agenti promena; doprinos rešavanju ekoloških i društvenih izazova sa kojima se suočava svet.

Globalna neprofitna organizacija CDP (Carbon Disclosure Project) prepoznala je L’Oréal kao globalnog lidera u održivom razvoju, i dodelila ‘A’ ocene za napore na polju borbe protiv klimatskih promena, zaštite šuma i održivog upravljanja vodama.
„Osvojiti trostruku A ocenu od CDP-a devetu godinu za redom dokaz je naše duboke posvećenosti održivosti, koja je utkana u svaki segment poslovanja. Naš cilj je da ostavimo pozitivan trag i doprinesemo boljoj budućnosti za sve“, izjavio je Nicolas Hieronimus, izvršni direktor L’Oréal Grupe.
L’Oréal ima cilj da ubrza svoju održivu transformaciju kako bi prihvatio odgovorniji i inkluzivniji model poslovanja, podstičući promene duž celokupnog lanca vrednosti i šire, u čemu posebnu ulogu imaju potrošači. Pažljivim odabirom proizvoda i promenama u rutinama nege i lepote i svako od nas značajno utiče na stvaranje održivog sveta lepote. Jedan od najjednostavnijih koraka je svesnije korišćenje vode tokom nanošenja kozmetičkih proizvoda, poput gela za tuširanje, šampona ili regeneratora, kao i odabir i upravljanje ambalažom, odnosno korišćenje dopunjivih pakovanja. Jer, svaki, pa i najmanji korak ka održivijim praksama doprinosi kolektivnom uticaju na očuvanje planete za buduće generacije.
Fotografije: Pexels, L’Oréal Grupa