Dvadeset godina zajedno jedni za druge: Kompanija dm je proslavila veliki jubilej uz više od 1.000 zvanica

Kompanija dm drogerie markt je povodom dve decenije uspešnog poslovanja u Srbiji organizovala događaj u skladu sa svojom poslovnom filozofijom: Čovek u centru poslovanja.

Povodom velikog jubileja, dve decenije uspešnog poslovanja u Srbiji, kompanija dm drogerie markt organizovala je jedinstveni događaj u okviru kog je okupila više od 1.000 zvanica iz naše zemlje, Austrije i regiona. Ističući važnost međusobne podrške, pod krilaticom 20 godina zajedno jedni za druge, ovaj drogerijski lanac obeležio je period uspešnih poslovnih rezultata, inspiracije i zajedništva kao stabilnih temelja za nove poduhvate u budućnosti.

Prepoznatljive kampanje, aktivno delanje na polju društvene odgovornosti i poslovni uspesi kompanije dm proizilaze iz pažljivog osluškivanja tržišta, pravovremenog prilagođavanja promenama, neiscrpne motivacije i poverenja vernih kupaca kojima dm predstavlja mnogo više od omiljenog brenda. Kao nezaobilazno mesto kupovine i relaksacije, drogerijski lanac dm u svim segmentima primenjuje svoju prepoznatljivu filozofiju Čovek u centru poslovanja, koja je ostala nepromenjena od osnivanja prve dm drogerije u Evropi davnih sedamdesetih godina prošlog veka. Iz uprave dm Srbija istakli su da takva briga o ljudima ostaje vodeći imperativ poslovanja i u budućnosti.

Direktorke dm drogerie markt Srbija i Severna Makedonija Vesna Stojanović (levo) i Alexandra Olivera Korichi (desno)
Uprava dm drogerie markt

„Neizmerno smo ponosni na to što smo tokom ovih neverovatnih 20 godina stekli i opravdali poverenje miliona kupaca širom Srbije i što su naše drogerije postale sinonim za kvalitet, raznovrsnost i pristupačnost. Svi mi u dm-u posebno smo zahvalni našim zaposlenima, saradnicima i kupcima na podršci i ljubavi prema brendu koji smo zajedničkim snagama gradili decenijama i sada krunisali ovim događajem za pamćenje“, poručili su iz uprave kompanije dm drogerie markt.

Događaj je počeo uzbudljivom pričom o 20 godina koje su protekle u znaku velikih uspeha i značajnih projekata dm-a. Kompanija svake godine niže i rekordne rezultate, te je tokom 2022/2023. ostvarila promet od 29,3 milijarde dinara, zabeležila rekorde donacije zajednici u vrednosti od preko 50 miliona dinara, a zaposlenima obezbedila standardnih 14 plata i dodatno, jubilarnu novčanu nagradu. Kada je reč o istaknutim projektima, samo neki od njih su poznata kampanja Zasadi drvo koja se realizuje u saradnji sa kompanijom WMG i institucionalnim partnerima, poduhvati poput uvođenja cenovnog koncepta Uvek povoljno, kao i lansiranja online shop-a, aplikacije Moj dm i novih pogodnosti u okviru nje.

Nastup grupe Una Saga Serbica
Nastup pevača Igora Simića

Gosti su imali priliku da uživaju u raznovrsnim gastro zalogajima, naprave kreativne fotografije u okviru foto-kornera, a sjajnoj atmosferi doprineli su nastupi plesne grupe Una Saga Serbica i talentovanog pevača Igora Simića, te je proslava potrajala do večernjih sati kako i dolikuje jubilarnom povodu.

Za fotografije se zahvaljujemo kompanji dm

Povezani članci

Nivea
Beauty Business

NIVEA: Spoj sofisticiranih ukusa hrane s vrhunskom negom lica

MAIA.CEREMONYSCENT
Beauty Business

MAIA.HOMEDRESS: Predstavljen inovativni MAIA.CEREMONYSCENT – prvi miris za svilu proizveden u Srbiji

SimiHaze Beauty
Beauty Business

SimiHaze Beauty, omiljeni brend „it“ devojaka, stigao je u Jasmin parfimerije!

MOBA Botanical skincare
Beauty Business

MOBA Botanical skincare i Alternativni centar za devojke dodeljuju stipendiju iz biologije

Beauty Business

Margot Robbie je novo zaštitno lice kultnog Chanel N°5 parfema – pogledajte prve fotke

dmFem
Beauty Business

Prvi dmFem u Srbiji: Kako je izgledala konferencija koja nas je podstakla da hrabro sledimo sopstveni ritam