Dvadeset godina zajedno jedni za druge: Kompanija dm je proslavila veliki jubilej uz više od 1.000 zvanica

Kompanija dm drogerie markt je povodom dve decenije uspešnog poslovanja u Srbiji organizovala događaj u skladu sa svojom poslovnom filozofijom: Čovek u centru poslovanja.

Povodom velikog jubileja, dve decenije uspešnog poslovanja u Srbiji, kompanija dm drogerie markt organizovala je jedinstveni događaj u okviru kog je okupila više od 1.000 zvanica iz naše zemlje, Austrije i regiona. Ističući važnost međusobne podrške, pod krilaticom 20 godina zajedno jedni za druge, ovaj drogerijski lanac obeležio je period uspešnih poslovnih rezultata, inspiracije i zajedništva kao stabilnih temelja za nove poduhvate u budućnosti.

Prepoznatljive kampanje, aktivno delanje na polju društvene odgovornosti i poslovni uspesi kompanije dm proizilaze iz pažljivog osluškivanja tržišta, pravovremenog prilagođavanja promenama, neiscrpne motivacije i poverenja vernih kupaca kojima dm predstavlja mnogo više od omiljenog brenda. Kao nezaobilazno mesto kupovine i relaksacije, drogerijski lanac dm u svim segmentima primenjuje svoju prepoznatljivu filozofiju Čovek u centru poslovanja, koja je ostala nepromenjena od osnivanja prve dm drogerije u Evropi davnih sedamdesetih godina prošlog veka. Iz uprave dm Srbija istakli su da takva briga o ljudima ostaje vodeći imperativ poslovanja i u budućnosti.

Direktorke dm drogerie markt Srbija i Severna Makedonija Vesna Stojanović (levo) i Alexandra Olivera Korichi (desno)
Uprava dm drogerie markt

„Neizmerno smo ponosni na to što smo tokom ovih neverovatnih 20 godina stekli i opravdali poverenje miliona kupaca širom Srbije i što su naše drogerije postale sinonim za kvalitet, raznovrsnost i pristupačnost. Svi mi u dm-u posebno smo zahvalni našim zaposlenima, saradnicima i kupcima na podršci i ljubavi prema brendu koji smo zajedničkim snagama gradili decenijama i sada krunisali ovim događajem za pamćenje“, poručili su iz uprave kompanije dm drogerie markt.

Događaj je počeo uzbudljivom pričom o 20 godina koje su protekle u znaku velikih uspeha i značajnih projekata dm-a. Kompanija svake godine niže i rekordne rezultate, te je tokom 2022/2023. ostvarila promet od 29,3 milijarde dinara, zabeležila rekorde donacije zajednici u vrednosti od preko 50 miliona dinara, a zaposlenima obezbedila standardnih 14 plata i dodatno, jubilarnu novčanu nagradu. Kada je reč o istaknutim projektima, samo neki od njih su poznata kampanja Zasadi drvo koja se realizuje u saradnji sa kompanijom WMG i institucionalnim partnerima, poduhvati poput uvođenja cenovnog koncepta Uvek povoljno, kao i lansiranja online shop-a, aplikacije Moj dm i novih pogodnosti u okviru nje.

Nastup grupe Una Saga Serbica
Nastup pevača Igora Simića

Gosti su imali priliku da uživaju u raznovrsnim gastro zalogajima, naprave kreativne fotografije u okviru foto-kornera, a sjajnoj atmosferi doprineli su nastupi plesne grupe Una Saga Serbica i talentovanog pevača Igora Simića, te je proslava potrajala do večernjih sati kako i dolikuje jubilarnom povodu.

Za fotografije se zahvaljujemo kompanji dm

Povezani članci

Make-Me-Blush-Bold-Blurring-Blush
Beauty Business

Predmet želje: YSL Beauty predstavlja rumenilo u prahu Make Me Blush Bold Blurring Blush

januarski beauty noviteti
Beauty Business

Januarski beauty noviteti: Osvežite svoju rutinu u 2025. godini

cell bioprint
Beauty Business

L’Oréal Grupa predstavlja revolucionarni uređaj koji može da predvidi potencijalne probleme s kožom pre nego što postanu vidljivi!

za žene u nauci
Beauty Business

Predstavljamo dobitnice nacionalnih priznanja ZA ŽENE U NAUCI za 2024. godinu

beauty business talks
Beauty Business

Koje teme je donela prva konferencija BEAUTY BUSINESS TALKS powered by Reviderm

NIVEA
Beauty Business

NIVEA donosi novu, unapređenu formulu za dubinsku i dugotrajnu hidrataciju kože tokom zime