Luksuzni francuski modni brend najavio je prvu make-up kolekciju, koja će za početak obuhvatiti liniju satenskih ruževa za usne.
Ubrzo nakon što je imenovan za kreativnog direktora ove modne kuće, belgijski dizajner Hedi Slimane započeo je širenje beauty sektora. Naime, godine 2019. lansirao je liniju od čak 11 unisex parfema Celine Haute Parfumerie, čime je ovaj renomirani modni brend hrabro zakoračio u industriju lepote. Međutim, to je bio samo početak, jer je za 2025. godinu najavljena kolekcija šminke CELINE Beauté kratkim filmom, emitovanim tokom prezentovanja kolekcije La Collection de l’Arc de Triomphe za zimu 2024. godine.
&amp;amp;amp;lt;/div></div> </div>View this post on Instagram
Nakon što je nasledio britansku dizajnerku Phoebe Philo na kreativnom čelu modne kuće, Hedi Slimane uveo je brojne promene. Pre svega, brend je prestao da bude Céline, i postao CELINE, pa je simbolično, uz akcenat, izgubio i druga prepoznatljiva obeležja koja je definisala Slimaneova prethodnica.
Le Rouge Celine
U gorenavedenom filmu, dizajner premijerno najavljuje make-up ponudu luksuznog brenda. Kako se i u opisu ove objave navodi, film obeležava rođenje CELINE Beauté – prve linije kozmetičkih proizvoda u istoriji francuske modne kuće. U video snimku sve manekenke nose La Peau Nue ruž za usne u nijansi Rose Naturel. To je samo jedna od petnaest nijansi ruževa u kolekciji Le Rouge Celine, koja će biti u prodaji u januaru naredne godine. Međutim, prvi proizvod kojim nas ova modna kuća uvodi u svoj beauty svet – crevni ruž za usne Rouge Triomphe, smešten u zlatnu futrolu sa ugraviranim ikoničnim CELINE logotipom – naći će se u prodaji već u septembru 2024.
Celine opisuje liniju lepote kao način da obogati svoje kulturne korene dok promoviše francusku ideju o ženstvenosti i privlačnosti. Osim linija ruževa, kolekcija će obuhvatiti proizvode kao što su balzami za usne, maskare, ajlajneri, olovke za oči, puderi u prahu, rumenila i lakovi za nokte – svake sezone, zajedno sa modnim kolekcijama.
Foto: celine.com