Novo poglavlje: David Beckam osniva health & wellness brend IM8

Čuvena fudbalska zvezda David Beckham investira u biotehnološku kompaniju Prenetics i biće suosnivač brenda IM8, koji podržava zdrav život. Evo šta smo saznali do sada.

Mnoge zvezde pokazale su interesovanje za wellness industriju, a najnovija na ovoj listi je David Beckham. Bivši engleski fudbaler i suprug pevačice, modne dizajnerke i uspešne poslovne žene Victorije Beckham nada se velikom uspehu najnovijeg poslovnog poduhvata koji se tiče kategorije proizvoda za zdravlje i vitalnost. Naime, objavljeno je da je investirao u Prenetics, kompaniju sa sedištem u Hong Kongu koja se bavi naukom u službi zdravlja.

Prenetics i Beckham planiraju da zajednički pokrenu novi health & wellness brend pod nazivom IM8. Detalji o brendu biće objavljeni naknadno, a za sada je kompanija Prenetics saopštila da će se IM8 fokusirati na najinovativnije, vrhunske proizvode namenjene zdravlju i vitalnosti.

„Tokom života sam, zahvaljujući svojoj karijeri, imao sreću da su mi dostupni najbolji lekari, nutricionisti i fitnes treneri“, rekao je Beckham. „Njihovo vođstvo je bilo ključno za moje zdravlje i vitalnost. Zato sam uzbuđen što ću sarađivati sa Preneticsom, kompanijom koja je posvećena inovativnim, vodećim naučnim dostignućima u oblasti zdravlja, kao suosnivač i ambasador brenda IM8.“

Izvršni direktor i suosnivač Preneticsa, Danny Yeung, dodao je da partnerstvo sa Beckhamom „obeležava transformativnu eru za Prenetics“. „Radeći blisko sa Davidom proteklih meseci, bio sam konstantno inspirisan njegovom vizijom zdravlja dostupnog za sve. Njegova strast i posvećenost zaista su izuzetni. Sa IM8, imamo jedinstvenu priliku da značajno doprinesemo industriji zdravlja i blagostanju potrošača.“

IM8 će predvoditi potrošačku inicijativu Preneticsa, dok kliničku diviziju kompanije vodi Insighta, zajedničko ulaganje vredno 200 miliona dolara sa naučnikom profesorom Dennisom Loom na čelu, koje se fokusira na tehnologije za rano otkrivanje više vrsta raka.

Nova web stranica im8health.com već je pokrenuta i najavljuje da je članstvo u IM8 klubu karta za ekskluzivni sadržaj i savete stručnjaka.

Beckhamovo iskustvo u industriji lepote je veliko

IM8 je prvo Beckhamovo angažovanje u health & wellness industriji, ali bivša zvezda Manchester Uniteda i Real Madrida zapravo je veteran kada je reč o projektima u oblasti nege, parfema i mode.

Nakon što je 2016. godine prvi put sarađivao sa Biotherm Homme, brendom u vlasništvu L’Oréala, 2018. godine predstavio je svoju debitantsku kolekciju za negu muške kože, koja je dobila naziv House 99. Za ovaj projekat udružio se sa kompanijom L’Oréal Luxe, a za kreiranje linije proizvoda i njen razvoj bilo je potrebno dve godine. Međutim, čini se da je brend u međuvremenu ugašen – zvanična web stranica više ne postoji a na Instagram nalogu @house99, koji i dalje ima 134 hiljade pratilaca, nema objava.

Devedesetih godina prošlog veka, Beckham je bio zaslužan za porast interesovanja za mušku negu, inspirisavši termin „metrosexual“ za opisivanje heteroseksualnih muškaraca koji se s pažnjom posvećuju nezi svoje kože i kose.

Što se parfema tiče, kompanija Coty od početka 2005. godine ima globalnu licencu za parfeme sa nazivom David Beckham. Međutim, godine 2023. Beckham je lansirao liniju parfema The Collection. Objava se poklopila sa najavom brenda Victoria Beckham Beauty (koji je 2019. osnovala Beckhamova supruga) o premijeri svoja prva tri parfema. Pored The Collection, fudbalska zvezda u svom portfoliju parfema ima i Instinct i Respect, a tu je i Intimately, senzualna toaletna voda koja je zamišljena kao duo za njega i nju.

Beckhamov uticaj u modnoj industriji uključuje modeling angažmane za Emporio Armani Underwear, ali i saradnju na dizajnu sa kompanijom Hugo Boss za njihove kolekcije Boss Menswear. Takođe je i ambasador Britanskog modnog saveta, organizacije koja podržava britanske dizajnere.

Foto: IG / im8health

Povezani članci

milka pavlović
Beauty Business

Preduzetnička priča: Sa Milkom Pavlović od prvog salona do linije proizvoda za negu kose

beauty business talks
Beauty Business

Koje teme je donela prva konferencija BEAUTY BUSINESS TALKS powered by Reviderm

NIVEA
Beauty Business

NIVEA donosi novu, unapređenu formulu za dubinsku i dugotrajnu hidrataciju kože tokom zime

lepota van okvira
Beauty Business

Vodimo vas na otvaranje izložbe fotografija LEPOTA VAN OKVIRA Elle x L’Oréal, u Francuskom institutu u Srbiji

Lancôme
Beauty Business

Olivia Rodrigo je novo zaštitno lice za Lancôme. I da, znamo koju nijansu ruža nosi na ovim fotkama!

Zbog čega je beauty industrija toliko opterećena hranom?
Beauty Business

Pretty Enough to Eat: Zbog čega je beauty industrija toliko opterećena hranom?