Charlize Theron je, u okviru modne kuće Dior, dobila dve nove uloge!

Nakon dve decenije otkako je postala muza i zaštitno lice kultnog parfema J’Adore Dior, glumica i međunarodna zvezda Charlize Theron imenovana je za novu globalnu Dior ambasadorku proizvoda za negu kože, kao i linije nakita ove čuvene francuske modne kuće.

Nakon što je Rosalía proglašena za zaštitno lice kampanje Lady Dior, na red je došla Charlize Theron, koja je nakon 20 godina u ulozi zaštitnog lica parfema J’Adore Dior, obnovila svoju saradnju sa LVMH grupom kao ambasadorka Dior linije nakita i proizvoda za negu kože.

„Uzbudljivo je započeti novo poglavlje dugogodišnje saradnje sa Diorom“, saopštila je Charlize Theron povodom imenovanja. „Tokom proteklih 20 godina, bila mi je čast da kreativno sarađujem sa ovom kućom kao lice J’adore-a. Ponosna sam na sve što smo zajedno ostvarili i što se sada pridružujem Dioru u proslavi lepote nakita i nege kože. Jedva čekam da vidim šta budućnost donosi.“ Od 2004. godine, lik Charlize Theron povezan je sa brendom Dior, a sada će se pridružiti Dior porodici u novoj ulozi zaštitnog lica za proizvode negu kože i liniju nakita, kao ključnih aspekata koji predstavljaju, s jedne strane, vrhunac brige o sebi, a s druge, epitom luksuza i prefinjenosti.

U zvaničnom saopštenju kuće Dior predsednica i izvršna direktorka Christian Dior Couture Delphine Arnault naglašava sledeće: „Posebno sam ponosna što mogu da pozdravim Charlize Theron kao ambasadorku Dior nakita. Charlize je ikona i njena ličnost savršeno predstavlja spoj umetnosti, zanatstva, mašte i snova – što je ono što oličava nakit koji Victoire de Castellane kreira za Dior“.

„Charlize je član naše porodice. Ona otelotvoruje Dior duh koji toliko cenimo. Njen zaista redak talenat, posvećenost i vanvremenska lepota čine je ikonom“, kaže Véronique Courtois, predsednica i izvršna direktorka Parfums Christian Dior u zvaničnom saopštenju za štampu, „Ali ona je takođe, i tu leži njen genije, žena sa obe noge na zemlji. Ona je žena koja uživa u razgovorima s drugim ženama, i upravo zbog toga one je vole. Stoga se čini prirodnim da, u srcu Diorovog sveta, razotkrijemo sve te strane njene ličnosti, slaveći njenu trijumfalnu ženstvenost i u drugim oblastima koje žene toliko cene: a to su nega kože i nakit. Charlize će takođe nastaviti da sarađuje sa nama u aktivnostima čiji je cilj da unapredimo globalnu zajednicu i životnu sredinu, igrajući tako u modnoj kući Dior niz odlučujućih uloga dostojnih zvezde.“

Fotografija: Dior

Povezani članci

septembarski beauty noviteti
Beauty Business

Ovi septembarski beauty noviteti savršen su uvod u jesenju sezonu

Ovo su naprodavaniji beauty proizvodi na TikTok shopu
Beauty Business

Ovo su naprodavaniji beauty proizvodi na TikTok shopu

rabanne million gold for her
Beauty Business

Hoće li ovo biti parfem sezone? Gigi Hadid je zaštitno lice Rabanne Million Gold For Her

Tom Ford Runway Lip Color
Beauty Business

Veza između ruža i samopouzdanja: Angelina Jolie je novo zaštitno lice Tom Ford Runway Lip Color ruževa

dmfem
Beauty Business

„Sledim sopstveni ritam“: Šta donosi prva dmFem konferencija u Srbiji

guerlain x pucci
Beauty Business

Guerlain x Pucci: Najuzbudljivija saradnja sezone jesen/zima 2024.