Brad Pitt je još jedna slavna ličnost koja je zakoračila u beauty i wellness industriju, lansirajući novi skincare brend Le Domaine. Kreme i serumi iz njegove prve kolekcije namenjeni su i ženama i muškarcima. Nama se dopada ideja.
Za britansko izdanje magazina Vogue slavni glumac izjavio je da je oduševljen svime što je njegova nekadašnja verenica Gwyneth Paltrow postigla sa brendom Goop. Inspirisan njenim radom došao je na ideju da se i sam oproba u ovom segmentu poslovanja.
Podsetimo, i njegova prva žena Jennifer Aniston pokrenula je beauty brend za negu kose LolaVie, koji sadrži proizvode bazirane isključivo na prirodnim sastojcima.
Kako je nastao Le Domaine?
Linija za negu kože (koja nije isključivo namenjena nijednom polu) Le Domaine zasnovana je na naučnim istraživanjima. Sadrži prirodne esencije grožđa. To nije iznenađujuće, budući da je Le Domaine Brad Pitt razvio u partnerstvu sa porodicom Perrin. Oni su renomirani vinari i vlasnici vinarije Château de Beaucastel. Takođe su Pitovi partneri u priozvodnji njegovog vina Château Miraval Cotes de Provence Rose.
Prema rečima glumca, ideja o pokretanju skincare linije postoji odavno. Pre više godina zainteresovao se za zdravstvena svojstva ljuske grožđa sa idejom da ih implementira u određeni proizvod za negu. I to je na kraju i ostvario.
Svesno je doneo odluku da ne predstavi sebe kao zaštitno lice Le Domaine-a. Njegov lik se neće naći u kampanjama, ni na na društvenim mrežama. Brad je odlučio da se povodom novog brenda pojavi samo u britanskom izdanju magazina Vogue.
Kreme i serumi iz kolekcije imaju čvrsto uporište u nauci
Bez obzira na to što neće biti lice u kampanjama, glumac je učestvovao u razvoju i osmišljavanju koncepta brenda. Zajedno sa porodicom Perrin, među brojnim stručnjacima za vino, kao i medicinskim ekspertima, angažovao je i profesora enologije Univerziteta u Bordou Pierrea – Louisa Teissedrea. On je pronašao koja od 13 sorti grožđa (koje porodica Perrin uzgaja na svom imanju u Provansi) ima najrelevantnija antioksidativna svojstva, koja mogu da se primene u nezi kože.
To istraživanje je počelo pre više od 15 godina. Rezultiralo je otkrićem molekula GSM10, koji je dominantan sastojak u Le Domaine serumu, hidratantnoj kremi, tečnoj kremi i emulziji za čišćenje. U tom molekulu kombinovana su moćna svojstva semenki grožđa sorte Grenache (Grenaš) sa semenkama i kožicom grožđa sorte Sirah (Sira ili Širaz) i Mourvèdre (Morvedre). Sprečava štetni uticaj slobodnih radikala, koji mogu da uzrokuju oksidativni stres, a koji naposletku može razgraditi kolagen, te ubrzati proces starenja kože.
Profesor Nicolas Lévy, vodeći naučnik u istraživanjima o progeriji – izuzetno retkom genetskom poremećaju koji izaziva prevremeno i ubrzano starenje – pružio je dodatne uvide u projekat. Nakon što je identifikovao način na koji progerija utiče na prirodni proces starenja, razvio je ProGr3. U pitanju je drugi patentirani aktivni sastojak proizvoda iz linije Le Domaine preparata – koji je izveden iz resveratrola (antioksidans iz pokožice vinove loze), a ima za cilj da ćelije kože što duže održi zdravim. Više o proizvodima možete pročitati ovde.
A post shared by British Vogue (@britishvogue)
Foto i video: PR, Instagram, BeautyDesk redakcija