Holivudska glumica, majka, humanitarka i ambasadorka Ujedinjenih nacija – Angelina Jolie – pokrenula je modni brend – Atelier Jolie – sa idejom demokratizacije mode.
Prema njenim rečima, Atelier Jolie trebalo bi da premosti jaz između koncepta održivosti i socijalne pravde, s jedne i mode, s druge strane.
„Gradim mesto za kreativne ljude gde će svako imati priliku da sarađuje sa veštIm i stručnim krojačima, kreatorima i zanatlijama iz čitavog sveta. Mesto za zabavu na kojem imate mogućnost da kreirate sopstvene dizajne .”
Angelina Jolie
Ideja iza brenda
Novopokrenuti brend Atelier Jolie razlikuje od drugih, jer nudi potrošačima da sarađuju sa krojačima, dizajnerima i kreatorima na globalnom nivou s ciljem kreiranja jedinstvenih odevnih komada. Pored toga, ovaj brend ne samo da će podržati nezavisne umetnike, već će, u skladu sa demokratizacijom modne industrije, blisko sarađivati sa ugroženim grupama, uključujući izbeglice, koje će dobiti nadoknadu za svoj rad.
Upotreba sirovih materijala
Brend obećava da će koristiti sirove materijale, omogućavajući dva važna principa održivosti: popravku i recikliranje. Svi odevni predmeti biće napravljeni isključivo od starih i vintage tkanina. Istovremeno, brend ohrabruje ljude da preuređuju, a ne da bacaju odeću. Time ističe važnost popravke i korišćenja onoga što već imamo u ormarima.
Iako datum lansiranja još uvek nije poznat, za više informacija poseite veb lokaciju brenda: AtelierJolie.com.
Foto: Instagram @angelinajolie