Znate li ko su digitalni beauty influenseri?

Nakon uspešne implementacije beauty industrije u Metavers, pojavio se novi talas brend ambasadora – digitalni influenseri. Evo o čemu je reč.

Na sve zasićenijem tržištu lepote, brendovi se bore za nove načine da angažuju potrošače. Sa rastućom popularnošću Metaversa, ova digitalna platforma brzo je postala mesto za rast i razvoj beauty industrije. S obzirom na pad maloprodaje, Metaversova fuzija stvarnog i virtuelnog pruža beauty brendovima jedinstvenu priliku da ponovo personalizuju korisničko iskustvo.

Clinique je pionir u sektoru digitalne lepote sa svojim izdanjem inkluzivnih NFT-ova, koje je izbacio u oktobru 2021. godine. Nakon toga, brendovi poput Charlotte Tilbury i Givenchy debitovali su sa sopstvenim impresivnim adaptacijama Metaversa. Kako veliki beauty igrači nastavljaju da slede njihov primer, pojavljuje se nova kategorija influensera – digitalni influenseri.

Ko su digitalni influenseri?

Digitalni uticajni ljudi izgledaju i ponašaju se kao ljudi na vašem ekranu, ali postoje samo u virtuelnom univerzumu. Jedna od njih je Lil Miquela, koja postoji od 2016. godine. Budući da njih kreiraju kompanije, te da je njima lako manipulisati, predstavljaju idealne digitalne ambasadore brendova. Zapravo, ova tehnološka inovacija nije iznenađujuća, s obzirom na sveprisutnu upotrebu influenser marketinga poslednjih godina. Budući da su pojedini influneseri plaćeni više od 50 000 dolara po objavi na određenoj društvenoj mreži, marketinška strategija koja podrazumvea digitalne uticajne ljude daje značajne rezultate. Zašto influensere ne učiniti digitalnim i time smanjiti troškove?

Nars je u decembru 2022. godine počeo da koristi digitalne ambasadore brendova, pod nazivom „Power Players”, za promociju svojih Powermatte ruževa za usne. Tri meta-influensera, svaki inspirisan najpopularnijim nijansama iz kolekcije, komuniciraju sa kupcima preko Nars-ove web stranice i njihovih društvenih mreža.

Da li će digitalni zameniti prave influensere?

Iako to nije popularno mišljenje – podaci govore da su digitalni uticajni ljudi tri puta više angažovani od relanih. Međutim, veliki problem jeste očigledan nedostatak autentičnosti među virtuelnim ljudima. Da li bi ikada mogao postojati meta-ljudski ekvivalent mega influenserima poput Kim Kardashian ili neke druge real-life uticajne osobe? Vreme će pokazati.

Foto: Instagram @lilmiquela, @narsissist

Povezani članci

MOBA Botanical skincare
Beauty Business

MOBA Botanical skincare i Alternativni centar za devojke dodeljuju stipendiju iz biologije

Beauty Business

Margot Robbie je novo zaštitno lice kultnog Chanel N°5 parfema – pogledajte prve fotke

dmFem
Beauty Business

Prvi dmFem u Srbiji: Kako je izgledala konferencija koja nas je podstakla da hrabro sledimo sopstveni ritam

septembarski beauty noviteti
Beauty Business

Ovi septembarski beauty noviteti savršen su uvod u jesenju sezonu

Ovo su naprodavaniji beauty proizvodi na TikTok shopu
Beauty Business

Ovo su naprodavaniji beauty proizvodi na TikTok shopu

rabanne million gold for her
Beauty Business

Hoće li ovo biti parfem sezone? Gigi Hadid je zaštitno lice Rabanne Million Gold For Her