Rihanna je novo zaštitno lice kultnog mirisa Dior J’Adore

Nakon 20 godina, kultni miris Dior J’Adore ima novo zaštitno lice. U ulozi ambasadorke, ovoga puta, našla se popularna pevačica Rihanna.

Gotovo posle 10 godina Rihanna se trijumfalno vraća u Dior. Tokom ere Rafa Simonsa 2015. godine, ušla je u istoriju kao prva crna slavna ličnost potpisana kao ambasadorka brenda. Sada je pevačica (slobodno možemo reći i beauty mogul) novo lice legendarnog mirisa Dior J’Adore.

Rihanna kao zlatna boginja

Za J’Adore kampanju, Rihanna se vratila na poznato tlo, snimajući u Versaju sa fotografom Stevenom Kleinom. Duo je ranije radio zajedno za Diorovu kampanju „Secret Garden IV“, takođe snimljenu na legendarnoj lokaciji. Vizuali i film prikazuju Rihannu kako noću šeta i trči oko ,,pozlaćene“ palate. Ovog puta, pevačica je predstavljena kao zlatna boginja s plavom karamel kosom i novim ovratnikom koji podseća na bočicu s potpisom.

Rihannin povratak dugo je očekivan. Pre nekoliko nedelja na Diorovom Instagram nalogu osvanula je objava „J’Adore ima novu kraljicu“. Obožavaoci su počeli da spekulišu da je u pitanju upravo legendarna muzička zvezda, budući da se pojavila na reviji visoke mode za proleće 2024. 

Pevačica će zameniti Charlize Theron, koja je dve decenije bila zaštitno lice kultne kompozicije. Theron ne napušta Dior u potpunosti – umesto toga, ona će biti ambasadorka stila, nakita i nege kože francuske modne kuće. Rihannin kompletan video za kampanju biće dostupan 1. septembra.

Cvetno-voćna J’Adore aroma

J’Adore je kultni miris, lansiran 1999. godine. Reč je cvetno-voćnoj, luksuznoj kompoziciji koja oličava eleganciju i ženstvenost kroz sofisticiranu mešavinu fantastičnih nota. U svom srcu, Dior J’Adore karakteriše bujna i raskošna aroma jasmina, harmonično isprepletena s blistavom esencijom ilang-ilanga. Miris je obogaćen delikatnom i svežom aromom ruže, dodajući nežan, romantičan sloj. Nagoveštaj voćnih nota, poput sočne kruške i breskve, unosi suptilnu slatkoću, dok topli i kremasti tonovi mošusa stvaraju senzualni, dugotrajni finiš.

Foto: promo

Povezani članci

infusion de rhubarbe
Beauty Business

Miris rabarbare je neočekivani parfemski trend: Prada predstavlja novi INFUSION DE RHUBARBE

oud
Parfemi

Zbog čega su OUD parfemi popularni u zimskom periodu godine?

parfema
Parfemi

#BEAUTYNEWS: Eksperti su otkrili inovativno rešenje za zaštitu parfema od UV zraka i očuvanje mirisnog potpisa

Parfemi

Šik poput Birkin tašne: Hermès predstavlja novi parfem – Barénia

mirisne note koje utiču na emocije
Parfemi

Stres, nesanica, nedostatak samopouzdanja: Kako da odaberete parfem koji će uticati na vaše emocije

rabanne million gold for her
Beauty Business

Hoće li ovo biti parfem sezone? Gigi Hadid je zaštitno lice Rabanne Million Gold For Her