Priča o brendu: Elisabetta Franchi kao simbol italijanskog ženskog preduzetništva

Saznajte više o ženi koja je sopstvenom neiscrpnom energijom i neumornim radom uspela svoj brend – Elisabetta Franchi – da afirmiše u svetskoj modnoj industriji. Njena karijera zvuči kao neverovatna avantura – koja i dalje traje.

Bilo je nemoguće ne primetiti dolazak italijanske modne kreatorke Elisabette Franchi u Beograd. Te večeri, kada je u prodavnici Elisabetta Franchi u TC Galerija predstavljena njena kolekcija za jesen/zimu 2023/24. godine – na Kuli Beograd, najvišoj zgradi u Srbiji i regionu, zasijao je logo brenda koji nosi njeno ime. Sinonim za ženstvenost i eleganciju. Sličan doček Elisabetta Franchi imala je u Dubaiju, kada je povodom njenog dolaska u UAE zasijala monumentalna Burdž Kalifa.

Prefinjene modne komade Elisabette Franchi nose svetske zvezde kao što su Jessica Alba, Jennifer Lopez, Kate Hudson ili Dita Von Teese, a dašak italijanskog glamura i ženstvenost u svakom detalju na njenim kreacijama odnedavno se mogu primetiti i na ulicama Beograda, zahvaljujući ekskluzivnoj EF radnji u Galeriji.

Ali, koliko znate o Elisabetti Franchi? Njena biografija, koju donosimo ispod, objašnjava zašto nas ne samo njene kreacije – već i njena životna i poslovna priča ne ostavljaju ravnodušnima. Prema ženama koje su uspele same da podignu i razviju svoj biznis, osećamo najdublje poštovanje. Želimo da vas njena priča inspiriše.

Elisabetta Franchi – godina po godina

1968: Detinjstvo

Rođena u Bolonji, Italija, dolazi iz porodice skromnog imovinskog statusa. Kao dete, imala je jednu lutku, Betty. Franchi je rano shvatila da je moda njen poziv. Ljubav i ambicija kojoj je težila svim srcem, simbolizovala je upravo lutka Betty, kao nagoveštaj da će jednog dana oblačiti žene širom sveta.

1995: Prvi modni atelje

Veza sa modom započeta još u detinjstvu, ojačala je dok je radila kao prodavačica u butiku. Tada je naučila da pažljivo sluša potrebe klijenata i prilagođava im se. Budući da je ne samo sanjala velike snove, već imala snažno izraženu i praktičnu, pokretačku snagu, 1995. godine otvorila je svoj prvi atelje.

1998: Betty Blue S.p.A.

Već nekoliko godina kasnije, mali modni atelje postao je „odrasla“ kompanija – Betti Blue S.p.A., Made in Italy, koja se fokusirala na ultraženstveni stil odevanja.

2012: Elisabetta Franchi – The Brand

Elisabetta je te godine donela odluku da dizajnira pod svojim imenom osnivajući brend Elisabetta Franchi. Modifikovanjem njenih inicijala, nastao je čuveni monogram, koji savršeno sažima vizuelni identitet brenda. Efikasan, jednostavan, prepoznatljiv, savršeno izražava dušu i suštinu brenda.

2015: Debi na Milanskoj nedelji mode

Sa kolekcijom za proleće/leto 2015. brend je prepoznalo nacionalno italijansko modno udruženje Camera della Moda, te Elisabetta Franchi debituje na Nedelji mode u Milanu.

Danas: Na uzlaznoj putanji

Elisabettin dalji put kreće se uzlazno. Podržana vrednostima kao što su strast, doslednost, odricanje i disciplina – što smatra stubovima svog uspeha kao samostalne poslovne žene – stvorila je modnu kuću sa dva sedišta, u Bolonji i Milanu, koja posluje globalno, obuhvata preko 100 monobrend butika i 1.100 multibrend prodavnica i promet od 160 miliona evra u 2022.

Od Milana do Pariza preko Madrida i Dubaija, Elisabetta Franchi je osvojila međunarodne zvezde, poput Angeline Jolie, Kate Hudson, Jessice Albe, Emily Blunt, Jennifer Lopez, Lady Gage, Kendall Jenner, Dite Von Teese i Kortney Kardashian.

Ženstvene i elegantne, njene kreacije evociraju koncept inkluzivnog i dostupnog luksuza, ispunjavajući potrebu za lepotom.

Kvalitet i izrada su vrednosti na kojima se zasnivaju sve kolekcije brenda Elisabetta Franchi. Zahvaljujući stručnom, zanatskom znanju, imperativ je da modeli pristaju savršeno i da su detalji besprekorni. Upravo to je u skladu sa etiketom Made in Italy i pristupom Elisabette Franchi.

Vođena motom Žena za žene, dizajnerka je radila je na transformaciji, jačanju i razvijanju samosvesti svoje preduzetničke vizije. Upravo je to ono na šta želi da podstakne žene koje nose njene kreacije. Sa svojim klijentinjama Elisabetta Franchi razgovara direktno, spontano i autentično. Veruje da su komunikacija i deljenje iskustava ključ evolucije i promene. Pored dizajnerskog rada, Franchi je pokrenula niz saradnji i aktivnosti koje dokazuju da moda može biti izvanredan instrument za promociju društvenih inicijativa i kulture. Brend čvrsto veruje u zalaganje za umetnost, naučna istraživanja, pitanja vezana za žene i zaštitu životinja.

Odabir i nošenje odeće Elisabetta Franchi nije samo ispoljavanje stila, već deklaracija pripadnosti grupi ženstvenih, ali jakih i nezavisnih žena.

Izvori: Brand History, elisabettafranchi.com; Kula Beograd zasijala u čast Elizabete Franki, PR saopštenje Executive Group

Uvodna fotografija: elisabettafranchi.com

Povezani članci

uniukiyo
Moda

Stigla je nova kolekcija! UniUkiyo je brend torbi za koji morate znati

Diesel
Moda

WELCOME TO SUCCESSFUL LIVING: Prolećna kampanja brenda Diesel pomera granice kreativnosti

chanel cruise
Moda

Vodimo vas u Marsej: Pogledajte sve lookove iz CHANEL cruise kolekcije 2024/2025.

kolekcija dominant
Moda

Snaga žene: Šta donosi nova kolekcija brenda Batakovic Belgrade

crna haljina
Moda

Crna haljina: 10 savršenih modela koje smo pronašli u Peppermint Fashion Store oazi

deichmann
Moda

Zavirite u Deichmann kolekciju za proleće/leto 2024