Britanska preokupacija vremenskim prilikama i morskim vetrovima je poslovična, uz komične konotacije, a na nju se oslonio londonski brend BEAUFORT osnovan 2013. godine.
Muzičar Leo Crabtree inicijalno je kreirao samo jedan proizvod: ručno rađeni vosak za brkove u aluminijumskoj kutiji. Istražujući poetiku mirisa, već u tim ranim, eksperimentalnim fazama odlučio je da se potpuno posveti parfremima i, dodatno, da inspiracija svih mirisa bude etimologija reči parfem, latinski profumum u značenju kroz dim. BeauFort istražuje razne modifikacije dima kao načina da evocira uspomene, istinske ili prividne. Snaga mirisa i njegovih sastojaka označena je simbolima boforove skale, od lakog povetarca do uragana.
Prva linija sa tri parfema lansirana je 2015. pod imenom Come Hell Or High Water. Svojim neobičnim pristupom, overdoziranim sastojcima i luksuznom, ali mračnom estetikom odmah je privukla pažnju kritičara. Njihove reakcije išle su od oduševljenja do preneraženosti. Brend je mogao da krene dalje!
A kada smo kod kritičara, hajde da čujemo onog najpoznatijeg. Luca Turin je svrstao Lignum Vitae u jedan od 10 najboljih muških parfema u svom vodiču Perfumes The Guide iz 2018 godine. Za parfem Vi et Armis kaže da je dugo čeznuo baš za takvim mirisom: „Vi et Armis miriše poput alhemičarske božićne žurke. Tamna, raskošna, vrtoglava kombinacija tresetnog žara i flambiranog pudinga sa začinima, uz malo sirupa za kašalj i farbe za ogradu…„
Britanski duh u bočicama, BeauFort, uplovio je u parfimerije Metropoliten.
Fotografije: Instagram @beaufortlondon