NIVEA donosi novu, unapređenu formulu za dubinsku i dugotrajnu hidrataciju kože tokom zime

Legendarno NIVEA plavo mleko za telo sada dolazi sa unapređenom formulacijom kako bi se pobrinulo za intenzivnu, hidrataciju i negu, te dobar osećaj u sopstvenoj koži i u hladnim mesecima.

Niske temperature, vetar, suv vazduh, pa čak i svakodnevno tuširanje, mogu učiniti kožu vrlo suvom. Upravo zbog toga, u hladnim danima, veoma je važno da nezi kože posvetite malo više pažnje jer, kada je ona negovana i zdrava, i vi ćete se dobro osećati u njoj. Imajući to u vidu, NIVEA je lansirala novu, unapređenu formulaciju NIVEA mleka za telo obogaćenu 100% čistom hijaluronskom kiselinom, prirodnim bademovim uljem i serumom, koji će vam osigurati zdrav izgled kože uz duboku i dugotrajnu hidrataciju.

NIVEA legendarno plavo mleko za telo već više od 60 godina sinonim je za bogatu negu suve kože, a sada njegova inovativna formulu pruža klinički dokazanu 72-časovnu hidrataciju. S trenutnim i dugotrajnim rezultatima, nova formula NIVEA mleka za telo osmišljena je s ciljem da osigura prelepu, zdravu kožu, kao i da se pobrine za dobar osećaj i samopouzdanje koje se vidi.

Koje su ključne prednosti ovog proizvoda?

  • Sadrži 100% čisti hijaluron.
  • Dubinski neguje kožu i pruža 72-časovnu hidrataciju.
  • Osigurava osećaj meke i glatke kože.
  • Njegova formula je brzoupijajuća i nemasna.
  • Nakon svakodnevne upotrebe, koža izgleda sve zdravije.

NIVEA Rich Nourishing mleko za telo od 250 ml dolazi u održivom pakovanju, a dostupno je po preporučenoj ceni od 700 din.

Foto: PR

Povezani članci

infusion de rhubarbe
Beauty Business

Miris rabarbare je neočekivani parfemski trend: Prada predstavlja novi INFUSION DE RHUBARBE

micelarna voda
Beauty Business

Prva micelarna voda na svetu, koju koristi i Victoria Beckham, slavi 30. rođendan!

prvi collagen pop up cafe
Beauty Business

Otvoren prvi Collagen Pop Up Cafe u Beogradu

Collagen Pop Up Cafe
Beauty Business

U Beogradu se otvara prvi COLLAGEN POP UP CAFE i donosi senzacionalnu inovaciju

better-aging
Beauty Business

BD stav: Zašto koristimo izraz BETTER-AGING, a ne anti-aging

februarski noviteti
Beauty Business

Februarski noviteti su tu da nam ulepšaju ostatak zime