Miris rabarbare je neočekivani parfemski trend: Prada predstavlja novi INFUSION DE RHUBARBE

Stigao je novi miris iz prepoznatljive kolekcije second skin mirisa, koji se stapaju sa kožom, Les Infusions de Prada. Od ružičastih detalja na bočici do čepa od Saffiano kože, Infusion de Rhubarbe nedvosmisleno je Prada, začinjena dubokim naklonom glavnom sastojku – rabarbari i njenim paradoksima.

Iako je tehnički povrće, miris rabarbare tradicionalno se smešta u cvetno-voćnu kategoriju. Ali, njene note nije tako jednostavno klasifikovati, pa se opisuju i kao zelene i kisele, ponekad i kao oštre, igrajući u istom timu kao citrusi.

Šta treba znati o mirisu Infusion de Rhubarbe

Infusion de Rhubarbe Eau de Parfum razigran je miris pun neodoljivijh kontrasta: ružičast je i zelen, sladak i kiseo. Nota rabarbare prkosi očekivanjima, oslikavajući našu pomalo buntovnu stranu i savršeno predstavlja samu srž Prade: prodorno svežu, a opet suptilnu, nežnu, ali i zavodljivu.

Mirisna porodica: Cvetno-voćna. Note: Zeleni bergamot, esencija zelene mandarine iz Italije, ulje gorke narandže, rabarbara (akord), ruža (apsolut), beli mošusi (akord), Ambrofix

Više o kolekciji Les Infusions de Prada

Kompozicije iz ove kolekcije kreirala je Daniele Andrier, pod vođstvom Miuccie Prada i Rafa Simonsa. U pitanju su sofisticirani uniseks mirisi koji slave kultne sastojke poput ruže, irisa, vetivera, đumbira, ylang-ylanga, kedra, badema, cveta narandže… U prefinjenim nijansama i bočicama koje odišu Prada stilom, nude sveže i luksuzno iskustvo sa dozom ekscentričnosti.

U srcu svake infuzije nalazi se jedinstvena esencija – Esprit d’Infusion, sačinjena od mošusa i citrusa, koja pojačava i kreira prirodni miris kože. Ovaj prepoznatljivi proces spaja autentični karakter svakog kultnog sastojka sa osobom koja ga nosi, omogućavajući joj da izrazi individualne crte ličnosti koje želi da istakne.

Kampanju, koju je režirao modni fotograf i filmski stvaralac Sølve Sundsbø, vizualizuje poruku Les Infusions de Prada na nov način, kombinujući modernost, senzualnosti tehnologiju.

Za fotografije zahvaljujemo L’Oréal Luxe.

Povezani članci

micelarna voda
Beauty Business

Prva micelarna voda na svetu, koju koristi i Victoria Beckham, slavi 30. rođendan!

prvi collagen pop up cafe
Beauty Business

Otvoren prvi Collagen Pop Up Cafe u Beogradu

Collagen Pop Up Cafe
Beauty Business

U Beogradu se otvara prvi COLLAGEN POP UP CAFE i donosi senzacionalnu inovaciju

better-aging
Beauty Business

BD stav: Zašto koristimo izraz BETTER-AGING, a ne anti-aging

februarski noviteti
Beauty Business

Februarski noviteti su tu da nam ulepšaju ostatak zime

januarski beauty noviteti
Beauty Business

Januarski beauty noviteti: Osvežite svoju rutinu u 2025. godini