Miley Cyrus kao zvezda nove Gucci kampanje za parfemsku vodu Flora Gorgeous Magnolia

Modna kuća Gucci još jednom je odabrala Miley Cyrus za zaštitno lice. Ovog puta slavna pevačica našla se u ulozi ambasadorke nove parfemske vode – Flora Gorgeous Magnolia.

Budući da Miley Cyrus sama sebi može da kupi cveće (što jasno ističe u svojoj popularnoj pesmi ,,Flowers“), ne čudi što je upravo ona odabrana za zaštitno lice još jedne cvetne mirisne kompozicije sa Gucci potpisom. Miley je jedna od retkih slavnih ličnosti koja nije lansirala sopstveni brend mirisa. Umesto toga, još 2021. godine udružila se sa kompanijom Gucci Beauty kako bi predvodila #FloraFantasy kampanju, prvo kao zaštitno lice Flora Gorgeous Gardenia parfemske vode, a sada i novog izdanja ove mirisne edicije – Flora Gorgeous Magnolia.

Dinamična sinergija mirisa i njihovih ambasadora

Ambasadori, često birani iz redova poznatih ličnosti, modnih ikona ili uticajnih osoba, postaju živo oličenje karaktera, vrednosti i privlačnosti parfema koji predstavljaju. Njihov imidž neprimetno se prepliće sa identitetom mirisa, udišući život u aromatičnu kreaciju. To važi i za Miley Cyrus – pevačica ne samo da personifikuje aspiracije brenda Gucci, već i uliva opipljivu ljudsku vezu, pretvarajući note mirisa Flora Gorgeous Magnolia parfemske vode u iskustvo koje svako može doživeti.

Retro glam cvetna kampanja

U video kampanji Miley ulazi u retro ružičastu kuću iza čijih vrata se otvara svet cveća i boja. Deo kampanje je animiran, a sve ima retro glam vibe, koji smo navikli viđati u Gucci kolekcijama. Video potpisuje Petra Collins – umetnica, no ujedno i zaštitno lice Gucci Bloom parfemske vode.

Raskošna mirisna kompozicija

Kao što joj sam naziv kaže, suština parfemske vode Flora Gorgeous Magnolia krije se u noti cveta magnolije, preplićući njene citrusne, cvetne i kremaste aspekte. Kompozicija se otvara akordom bobičastog voća i kokosa, koji ovoj esenciji pružaju sočnu dimenziju. Kako se miris razvija, note magnolije, absoluta jasmina sambaca i muskatne žalfije zauzimaju centralno mesto, dodajući mirisu bujni, baršunasti cvetni buket. Konačno, donji tonovi pačulija, mošusa i belog drveta (Blonde Woods) služe za uzemljenje mirisa, uspostavljajući ravnotežu svežine i senzualnosti. 

Gucci Flora Gorgeous Magnolia svedočanstvo je umetnosti parfimerije, hvatajući suštinu cveta magnolije u bočici. Od sočnog vrha do bujnog cvetnog srca i senzualne baze – reč je o višeslojnom mirisu, podjednako zadivljujućem i elegantnom. Ovo remek-delo ne samo da slavi lepotu prirode, već i obuhvata sofisticiranost i privlačnost po kojoj je brend Gucci poznat.

Foto: Gucci

Povezani članci

citrusni parfemi
Parfemi

Citrusni parfemi idealni za leto: Donosimo vam listu najboljih prema našem izboru

L'Artisan Parfumeur
Beauty Business

Francuski niche brend L’ARTISAN PARFUMEUR ponovo je u parfimeriji Metropoliten

parfemi s mirisom kokosa
Parfemi

Parfemi s mirisom kokosa: 10 kompozicija idealnih za leto! 

Chanel N°5 L’Eau
Beauty Business

Chanel N°5 L’Eau prvi put dolazi u drugačijoj bočici! I, da – želimo je!

parfem
Parfemi

Gde sve i kako treba naneti parfem da biste osigurali njegovu postojanost?

retro mirisne note
Parfemi

Parfemski trendovi 2024: Retro mirisne note koje ponovo volimo