La vie Est Belle ima novi način komunikacije i spot sa Lancôme muzom – Juliom Roberts – u potpuno novom ruhu!
Od onog trenutka kada je brend Lancôme 2012. predstavio novi miris za žene, njegova pozitivna poruka i originalnost, odnosno gurmanska nota irisa s bogatim nasleđem u industriji parfema, odjeknuli su i učini ovaj miris omiljenim velikom broju žena. Bio je to miris sreće!
Lancôme: Život je lep!
Priča o uspehu parfemske vode La Vie est Belle prevazilazi njegov neodoljiv miris, a započinje u najlepšem uverenju koje Lancôme želi da podeli sa svetom: Život je lep. Deset godina kasnije, kada slavi rođendan svog legendarnog mirisa, ovaj brend razmatra njegov značaj u današnjem svetu. Šta nas čini srećnim, a šta nas sprečava u tome? Svoju desetogodišnjicu 2022. godine obežava i početkom novog razdoblja za Lancôme kao mirisni brend. Naime, Lancôme kultna parfemska voda Lancôme – po prvi put – nudi mogućnosti dopune.
Kakvo je stanje sreće u 2022. godini?
Od samog osnivanja 2012. godine, uspeh mirisa brenda Lancôme utemeljen je na savremenoj viziji sreće. Ta misija u skladu je s nasleđem osnivača kuće Armanda Petitjeana, koji se uvek oslanjao na pažljivo posmatranje sveta koji ga okružuje kako bi proizvodi, koje stvara, išli u korak s vremenom. U cilju obeležavanja 10. godišnjice mirisa La Vie Est Belle i njegove nove reklamne kampanje, Lancôme u istraživanju o sreći proširuje svoju viziju kroz saradnju sa institutom za istraživanja tržišta IPSOS . Ispitivanje je sprovedeno na reprezentativnim uzorcima od 1.000 ljudi od 16 i više godina iz ukupno sedam zemalja Evrope (Francuska, Italija, Španija, Ujedinjeno Kraljevstvo, Nemačka), kao i u Severnoj i Južnoj Americi (SAD, Brazil), a tri najvažnija rezultata ovog istraživanja omogućila su brendu Lancôme da unapredi poruku koju ovaj miris šalje.
Osećaj sreće – ovde i sada!
Od 10 ispitanika njih četvoro izjavilo je da su tokom protekle nedelje zaista rekli, ili pomislili, da je život lep, dok je jedna trećina ispitanika rekla da je generalno bila srećna. Međutim, gotovo polovina ispitanika smatra da ne mogu uživati u sadašnjem trenutku u dovoljnoj meri. Zbog toga, mnogo njih smatra da su već proživeli svoje najsrećnije razdoblje. Suprotno od ovih setnih misli, poruka brenda Lancôme: „Sreća je udaljena samo jedan korak. Sve što treba da učinite jeste da zakoračite!” poziva ljude da u potpunosti iskoriste neposrednu sreću koju sadašnjost nudi.
„Sreća je udaljena samo jedan korak. Sve što treba da učinite jeste da zakoračite!”
Konkretni koraci za srećniju budućnost
Mogućnost ponovnog punjenja i obnovljivi sastojci La Vie est Belle simbolizuje pristup brenda Lancôme prema održivom luksuzu i otkriva novu, ekološki prihvatljivu verziju, koja se može iznova dopunjavati. Posvećenost detaljima i inovativnost u razvoju sirovina za ovaj miris omogućili su upotrebu sastojaka iz održivih izvora. Na primer: pačuli, glavni sastojak mirisa La Vie Est Belle, dobija se iz održivog izvora na Baliju. Baš svi sastojci formule ovog mirisa u skladu su sa predanošću brenda prema delovanju kojim se više čuvaju biološka raznolikost i okolina.
Nastojanja brenda Lancôme odražavaju se kroz bočicu. Lancôme je smanjio upotrebu stakla za 13%, dok istovremeno nije bilo potrebno promeniti prepoznatljivi izgled bočice. Svake godine uštedeće se milion bočica, odnosno 223 tone stakla. Na sličan način, smanjiće se i ekološki otisak spoljašnjeg pakovanja i uštedeti 15 tona kartona godišnje. Prepoznatljiva bočica može se reciklirati i iznova dopunjavati. Zahvaljujući tome, ljubiteljima mirisa La Vie Est Belle omogućava se da svakodnevno, na konkretan način, učestvuju u ovoj misiji kojom će se uštedeti 50% stakla, 46% kartona, 46% plastike i 66% metala (Ušteda na bočici od 50 ml koja se može iznova dopunjavati, uz punjenje od 100 ml, u odnosu na tri bočice od 50 ml koje nije moguće iznova dopunjavati.)
I, na kraju, „krila” na čepu bočice takođe su prošla kroz proces transformacije. Izrađena su od luksuznijih i otpornijih materijala, a zrače blistavim sjajem više nego ikad ranije.
Iris: nota od posebnog značaja
Suštinu mirisa La Vie est Belle čini iris, koji je zbog svojih posebnih mirisnih svojstava jedan od najcenjenijih sastojaka u proizvodnji parfema. Francuski cvet Iris pallida, koji za Lancôme dolazi u čvršćem obliku, širi miris svojih latica od cvetnih i drvenastih nota do puderaste note aldehida i ljubičice. Ta složenost mirisa proizlazi iz neverovatnog putovanja od polja do kreativne laboratorije.
Upravo ispod površine tla, u rizomu, podzemnom stablu koja se grana iz korena, cvet irisa čuva svoje najdragocenije mirisne note. Za prikupljanje je potrebno mnogo strpljenja, jer se rizomi mogu brati tek dve do tri godine nakon sadnje. Nakon što se skladište, mogu biti neophodne dodatne tri do četiri godine da se osuše kako bi u potpunosti ispustili svoj prepoznatljivi miris.
Julia. Osmeh prepun sreće.
Julia Roberts više je od lica koje predstavlja legendarni miris brenda Lancôme. Ona ga u potpunosti otelovljava, a pokreću je iste vrednosti koje se neguju u sklopu ove inicijative za sreću. Hemija između mirisa La Vie Est Belle i njegove muze prevazilazi sam osmeh. Autentična i iskrena, Julia Roberts izgradila je karijeru u skladu sa sopstvenim standardima. Kao priznata glumica, ponosna majka i posvećena filantropkinja, Julia podstiče osećaj sreće kod sebe, ali i ostalih. Njena saradnja s brendom Lancôme još od 2010. godine temelji se upravo na tome.
Sreću od lepote deli samo jedan korak. To je misao vodilja brenda Lancôme od samih početaka, a Julia Roberts njeno je otelovljenje. U pravom smislu reči. „Zaista verujem da je za lepotu ključno da budemo srećni u životu. Mislim da je sreća jedna od najočitijih emocija kod ljudi: sviđalo vam se to ili ne, na licu, u pogledu, u stavu vidi se kako živite svoj život. Smatram da je to ključ za lepotu. Zaista, šarmantnost osmeha funkcioniše samo ako on odražava iskrenu sreću.”
Fotoi video: PR