Hailey Bieber kao mag beauty industrije najnovije generacije

Sjaj za usne Peptide Lip Treatment Strawberry Glaze najnoviji je proizvod sa Rhode potpisom, iza kojeg stoji Hailey Bieber. Ova lagana formula ostavlja crvenkastu boju na usnama, s namerom da asocira na jagode. Istražili smo način na koji Hailey pristupa marketingu i oduševljeni smo njenim jednostavnim, no efektnim potezima, koji su sve samo ne slučajni.

TikTok svakog dana iznedri po jedan beauty trend, koji zahvaljujući milionima pregleda vrlo brzo postane viralan. Čini se da Hailey Bieber, odnosno marketinški tim koji stoji iza njene kompanije Rhode i te kako prati dešavanja na ovoj društvenoj mreži, te uvek u pravom trenutku lansira proizvod koji se uklapa u novu beauty opsesiju. Da stvar bude još zanimljivija, upravo je Hailey ta koja diktira trendove, koristeći kanale svojiih društvenih mreža, naročito Instagram i TikTok.

Strawberry girl estetika kao marketinški lid najnovije Rhode kampanje

Poslednji marketinški trik popularne Hailey tiče se strawberry girl estetike, koju je suptilno provukla kroz svoj make-up tutorijal. Naime, Bieber je nedavno na svom TikTok profilu objavila video make-up rutine, s jednostavnim captionom ,,Everyday Strawberry Makeup“. Video snimak dostigao je 14 miliona pregleda u prvih sedam dana.

Prvo je na lice nanela svoja dva proizvoda – Glazed Milk i Peptide Glazing fluid, kao pripremu i podlogu za šminkanje. Nakon toga sredila je obrve, te na pojedina područja na licu nanela Tom Ford kremastu konturu i korektor. Zatim su na red došli obrazi, na koje je aplicirala dve nijanse kremastog rumenila. Potom ih je stavila i na usne. Nije želela da otkrije brend ovog proizvoda, ali sada znamo da je u pitanju najnoviji sjaj Strawberry Glaze sa Rhode potpisom.

Zanimljivo je kako Hailey koristi društvene mreže kako bi ispitala reakciju publike na određeni trend. U skladu sa njihovim feedback-om kreira nove formulacije, koje ubrzo nakon toga izbacuje na tržište.

@haileybieber

Everday Strawberry Makeup 🍓💋

♬ Echos in My Mind (Lofi) – Muspace Lofi

U čemu je tajna njene privlačnosti?

Nije samo Hailey Bieber poznata ličnost koja je pokrenula sopstveni beauty brend, no čini se da je jedna od najuspešnijih. Njena tajna ne krije se u izuzetnom kvalitetu proizvoda, već u načinu na koji ih prezentuje, no i u njihovoj ceni. Uporediću je sa Kim Kardashian i njenom SKNN linijom proizvoda za negu kože, koja je doživala neuspeh. Osim što slavna starleta sadašnji izgled lica može zahvaliti raznim estetskim korekcijama (dakle, ne isključivo nezi kože), proizvodi iz njene linije koštaju 800 dolara. Ovo ne bi bio problem da preparati nisu ocenjeni kao loši od strane relevantnijih beauty blogera.

Međutim, ni Rhode proizvodi nisu bog zna kakvog kvaliteta, ali u skladu sa tim je i njihova cena. Peptidi i serumi koje kreira Hailey Bieber koštaju od 16 do 30 dolara – što većina devojaka sebi može da priušti. S druge strane, Hailey, bez obzira na estetske korekcije koje je uradila, i dalje deluje prirodno i vrlo je pristupačna u komunikaciji sa svojom zajednicom na društvenim mrežama. Zapravo, ona neguje imidž devojke sa kojom se većina nas, barem na momenat, može poistovetiti, no i dalje deluje glamurozno – što je takođe jedan od ključnih elemenata njene privlačnosti.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by rhode skin (@rhode)

Brojni ekonomski stručnjaci tvrde kako je beauty industrija prezasićena, te da će se trend opadanja njene popularnosti nastaviti i u budućnosti. Zato, opstaće samo oni koji marketingu pristupaju na originalan način, te savršeno balansiraju između kvaliteta i cene svojih proizvoda.

Foto: PR, Video: Instagram @rhode, TikTok @haileybieber

Povezani članci

talk
Beauty Business

Svetska zdravstvena organizacija proglasila je talk „verovatno kancerogenim“

besplatni dermoskopski pregledi
Beauty Business

Besplatni dermoskopski pregledi mladeža na Adi Ciganliji: Ne propustite jedinstvenu priliku!

L'Artisan Parfumeur
Beauty Business

Francuski niche brend L’ARTISAN PARFUMEUR ponovo je u parfimeriji Metropoliten

shaping futures
Beauty Business

Kako frizerski zanat menja živote: Inicijativa Shaping Futures kao odskočna daska mladima

leaping bunny
Beauty Business

Bez testiranja na životinjama: Avon primio cruelty free sertifikat za svoje proizvode

eucerin sun
Beauty Business

Eucerin Sun Club: Predstavljena Eucerin® zaštita od sunca i najavljeni besplatni pregledi kože (saznajte kada!)